Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D

Kommentit (399)

Vierailija
301/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi lähdit suhteesta? Se mieshän oli täydellinen. Et tule löytämään toista yhtä hyvää." Muille ehkä joo mutta kotona katseilta piilossa alkoi pilkkaus, vähättely ja töniminen ynnä muu.

Ja mieluummin olen yksin kuin haukuttavana.

Tätä sattuu paljon: Ihmetellään, miksi erotaan, kun "sehän on niin komeakin" :OOO Siis, kuinka tyhmiä ihmiset voikaan olla. Se komeus tarkoittaa monen mielestä, että on automaattisesti ihan täydellinen.

Sori vaan, mutta ei todellakaan ole.

Vierailija
302/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä oli edellisenä viikonloppuna ollut bilettämässä tampereella. Oltiin sitten toisissa bileissä, jossa opiskelukaverini kysyi poikaystävältäni, että oliko se tyttö tampereella hänen tyttöystävänsä? Näin poikakaverini jäi kiinni pettämisestä... Ei nyt suoraan sanonut mulle, mutta aika typerää kumminkin...

Minä olisin ollut tuosta kiitollinen. Ikävä hetki mutta tulevaisuuden kannalta ratkaiseva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No likipitäen kaikki, mitä iltikset ja uutiset suoltavat. Törkeää, että ihmisiä saa harhauttaa puolitotuuksilla ja kääk-lööpeillä.

Vierailija
304/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että coca cola tulee cola-kasvista :D :D :D :D 

Vierailija
305/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et voi olla tollanen"hyvin kiukkusena ja katkerana nykyisessä työpaikassani työskentelevän miehen suusta.

Jäin vaan miettimään, että millanen, kun perus kohteliaana tai hyväntuulisesti vihellellen töitäni aina teen. En kysynyt, ei vaan jaksa sen työpaikan miesten aivoituksia arvailla. Mielet tuntuu vaihtuvan kuin tuuliviireillä.

Vierailija
306/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

colakasvi kirjoitti:

No joskus siinä on kai colaa ollukin.

Vierailija
307/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

colakasvi kirjoitti:

No joskus siinä on kai colaa ollukin.

Mitä ihmeen colaa?

cokaa (kokaiini) on joskus aikoinaan ollut siellä seassa, mutta ei enää nykyään. Suora lainaus wikipediasta "Juoma on saanut nimensä siinä alun perin olleista kokapensaan lehdistä ja kolapähkinästä."

Vierailija
308/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienituloinen tienaa alle 3000€ kuukaudessa"

-Jutta Urpilainen syksyllä 2009

Vierailija
309/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä sä onnistut, kun vain oikein haluat." Tämä ja muut tämänkaltaiset kommentit lapsettomuuteen.

Aivan ihastuttava tuttu kommentti! Sitten kun lapsi onnistui saada alulle ivf-hoidolla niin kommentit: "nyt vasta oli oikea aika" ja "onnistui varmasti siksi, että lopetit stressaamisen", ilahduttivat myös.

Vierailija
310/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin metsuriksi, mutta erään yli viisikymppisen miehen mielestä valehtelin, koska " ei metsurilla voi olla noin isoja rintoja".

Vierailija
311/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maa on litteä" nuori äiti selitti tätä lapselleen bussipysäkillä.

Vierailija
312/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää viirus leviää kuin tauti."

Vierailija
313/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tappaisin sut, jos siitä ei sais samaa kuin ihmisestä."  

-  ent.poikaystävä, nykyinen insinöörieverstiluutnantti (ja ikuinen narsisti)

Vierailija
314/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen tässä se, joka ei ole tehnyt mitään väärää".

Vierailija
315/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elokuva on aikuisen mielestä oikeasti pelottava, pitää olla lapsellinen aikuinen.

Vierailija
316/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-eurooppalainen miesystäväni sanoi suhteemme alussa, että näyttäisin seksikkäältä ruskettuneena. Olen suomalaisittain aika vaaleaihoinen eikä ihoni rusketu kovin helposti. Sittemmin hän on vakuuttanut näyttäväni seksikkäältä ilman rusketustakin.

Vierailija
317/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi lähdit suhteesta? Se mieshän oli täydellinen. Et tule löytämään toista yhtä hyvää." Muille ehkä joo mutta kotona katseilta piilossa alkoi pilkkaus, vähättely ja töniminen ynnä muu.

Ja mieluummin olen yksin kuin haukuttavana.

Tätä sattuu paljon: Ihmetellään, miksi erotaan, kun "sehän on niin komeakin" :OOO Siis, kuinka tyhmiä ihmiset voikaan olla. Se komeus tarkoittaa monen mielestä, että on automaattisesti ihan täydellinen.

Sori vaan, mutta ei todellakaan ole.

Ja usein miten se paska käytös ei ala heti vaan siinä menee oma aikansa.

Vierailija
318/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näyttäisit paremmalta jos pukeutuisit niinkuin muut." Mikä vika on hameissa ja mekoissa?

Vierailija
319/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mitä Vanha rouva', sanoi mieheni sisko miehineen, kun tapasimme. Kuulemassa oli mieheni ja lapseni. Sanoin vain, että mitäs tässä, kun vanhaksi elää niin tarvitsee hermoilla vähemmän asioista kuin ennen. Miehen siskon mies sanoi siihen, että hyvä puhe. Olen 43-vuotias nuorekas itsenäinen nainen. Sekö sukua 'v-tuttaa!!'. En ole kenestäkään riippuvainen. Juuri miehen vittumaisen suvun vuoksi on oltava sellainen. Muutoin saa lähteä litomaan. Lähdenkin vielä, jos tämä sama peli jatkuu vielä kauan. Parin vuoden päästä olen vapaa lähtemään, kun nuorimmaiset lapsetkin ovat yläkoulussa. Jes! Suvun kannattaisi miettiä mitä tekee toisten avioliitoille. Yksi pariskunta erosi naapurissa pari vuotta sitten ja loppusuku pelkää, että kuka vaimoista lähtee seuraavana. :-)

Vierailija
320/399 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä uskonut että oikeesti antaisitte ton lapsellenne nimeksi"

Anoppi sanoi nauraen lapsen ristiäisten jälkeen. Oltiin miehen kanssa päädytty antamaan vauvalle vähän harvinaisempi nimi. Nimi oltiin kerrottu sukulaisille ennen ristiäisiä, jotta pystyttäisiin puhumaan vauvasta oikealla nimellä. Yritin olla välittämättä vaikka vähän harmittikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi