Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?
Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D
Kommentit (399)
Brad Pittin tytär on kuulemma poikamainen siksi, koska adoptiosiskonsa on afrikkalainen eikä hän pysty samaistumaan tähän. (Kumma kuitenkin, että sisko on tyttömäinen vaikka ympärillä on lähinnä valkoisia tyttöjä.)
Ei uskonut, että minulla ei ole poikaystävää. Perusteluna se, että en vaikuttanut olevan kiinnostunut hänestä.
" Noita lapsiasi sinulta moni kadehtii". Tyhmä ja asiaton kommentti jota en koskaan unohda .Ystäväni sanoi näin kerran. Kasvatin lapseni yksin, käyden vuorotyössä, vastaten kaikesta yksin. Nuorimmainen oli erotessa vauvaikäinen .
Eilen kauppareissulla olin kärryjen ja pienen lapsen kanssa kävelemässä parkkiksella autolleni. Takaa kurvasi nainen valkoisella autolla. Kävelin normaalisti ja hän tööttäsi kaksi kertaa raivokkaasti. Koska en tehnyt mitään, en uskonut hänen tööttäävän minulle.
Nainen poistui samaa tietä pois parkkikselta ja veivasi juuri parkkipaikan uloskäynnillä ikkunan auki ja huusi: "Surkea lehmä!". Paikalla ei ollut kuin minä ja eräs toinen henkilö, joten oletin että huusi minulle.
Tuollaiset random-huudot ovat kyllä melkoisen typeriä. On oikeastaan aika masentava ajatus, miten pahoin osa ihmisistä voi. Vielä kun ei ikinä tiedä, mitä se huutelun kohde juuri sillä hetkellä käy läpi.
Fatima kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kaveri sanoi että et voi menettää fyysistä neitsyyttä lelulla tai muulla tavalla vaan ainoastaan miehen varustus sen voi viedä. Mikä ihmeen taikamuuri se luulee immenkalvon olevan joka tietää eron? "Voivoi en mä voi nyt revetä kun toi on vibraattori" ja pahimman tästä tekee se että tämä kyseinen tyyppi teki töitä hoitoalalla.
Hmm, eihän immenkalvo ole kalvo tai eihän sen kuulu revetä yhdynnässä? Itsellä siis sukupuolielämää useamman vuoden elämästä ollut miespuolisen kanssa, eikä ole revennyt mitään.
Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja, vaikka on ihan faktaa? :D Immenkalvoja on erilaisia mutta yleisesti niissä on reikä, eikä immenkalvon pitäisi puhjeta tai revetä vaan venyä.
"En minä saa tätä liikkeelle."
Näin sanoi iso mies, jonka viisikiloinen koira makasi vaanimisasennossa keskellä kapeaa kulkureittiä niin, etten mahtunut oman koirani kanssa kummaltakaan puolelta ohi. Pyysin, että hän väistäisi koiransa kanssa hiukan sivummalle, ja vastaus oli tuo. Miten ihmeessä 90-kiloinen aikuinen mies ei saa kääpiökoiraa siirrettyä yhtä metriä?! Ja näihin uskomattoman painaviin pikkukoiriin törmää usein.
Vierailija kirjoitti:
Fatima kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kaveri sanoi että et voi menettää fyysistä neitsyyttä lelulla tai muulla tavalla vaan ainoastaan miehen varustus sen voi viedä. Mikä ihmeen taikamuuri se luulee immenkalvon olevan joka tietää eron? "Voivoi en mä voi nyt revetä kun toi on vibraattori" ja pahimman tästä tekee se että tämä kyseinen tyyppi teki töitä hoitoalalla.
Hmm, eihän immenkalvo ole kalvo tai eihän sen kuulu revetä yhdynnässä? Itsellä siis sukupuolielämää useamman vuoden elämästä ollut miespuolisen kanssa, eikä ole revennyt mitään.
Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja, vaikka on ihan faktaa? :D Immenkalvoja on erilaisia mutta yleisesti niissä on reikä, eikä immenkalvon pitäisi puhjeta tai revetä vaan venyä.
Kuten sanoit, niin immenkalvoja on erilaisia - jotkut venyvät ja toisilla se repeää, josta aiheutuu sitä veristä vuotoa tilanteessa, jossa repeäminen tapahtuu (ensimmäinen yhdyntä, ratsastaminen tms.).
Ei kannata siis yleistää pelkästään oman kokemuksesi perusteella -> siksi alapeukutukset.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaisessa lähiössä lammen rannalla kuultua:
Lapseni kahlasi muiden tenavien kanssa matalassa vedessä, läheisillä penkeillä istui aikuisia.
Eräs perheenisä hörppi tölkkikaljaa ja huuteli varoituksia lapsille:
-Älkää sit ottako sielt mitään ylös sielt vedestä, siellä on iilimatoja.
Ne on sellasii, et ne menee ihmisen ihon alle ja jää verenkiertoon.Tässä vaiheessa puutuin huuteluun ja korjasin,
ettei suomalainen iilimato mene ihon läpi, saattaa vain imeä verta niinkuin hyttynen. Vaarallinen se ei ole.
Isä suuttui minulle ja alkoi raivota:
-Mitä v****a sää siinä yrität opettaa!
Iilimato voi mennä aivoihin ja se on saat**a vaarallinen! Per**leen opettaja! ja niin poispäin.
Lapset pelästyivät ja lähdimme siitä sitten oman lapseni ja hänen kaverinsa kanssa menemään.
Eli Runosmäen Mustalampi.
Tää on kyllä niin ot, mutta pakko kertoa. Luin tätä ketjua ja kun vastaukset loppui, katsoin toisia keskusteluja. Jotenkin jöin jumiin tähän ketjuun ja luin otsikoita kuin ne olisivat vastauksia.
Osa otsikoista olisi käynyt tähän. Tyhmyydestä ainakin :D mn
"Tykkääkö puumanaiset pitää kissaeläinkuvioisia vaatteita?"
"SuosittuMiksi lentokoneessa sitä penkkiä ei muka saisi laskea lainkaan?"
Sori :D
Vierailija kirjoitti:
Olin 15v ja kesätöissä kun siististi pukeutunut keski-ikäinen mies kehotti minua "tekemään itselleni jotain" kun olen hyi-vittu-niin-ruma. Kyse ei ollut painosta tai vastaavasta, vaan fyysisestä vammasta kasvoissa, mitä ei nykylääketieteen keinoin niin vain paranneta :(
Toivon, ettei minusta koskaan tule lähellekään noin rumaa keski-ikäistä.
Eihän tuo tuollainen puhe terveen ja tasapainoisen ihmisen sisuksista kumpua. Läheskään kaikki ne pikkulapset, jotka sanovat kaiken, mitä sylki suuhun tuo, eivät sanoisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Mun pitäis mennä kampaajalle leikkauttamaan hiukseni, koska 4-kymppisellä ei enää voi olla pitkät hiukset. Exä (muista syistä).
Entinen miespuolinen työkaverini taas viisasteli minulle että kun naiset tulee keski-ikään he leikkauttavat hiukset lyhyeksi. Hän myöskin oli sitä mieltä että suurin osa naisvalmentajista on lesboja (hänen sanoin lepakoita) jotka vikittelevät valmennettaviaan tyttöystäviksi.
No voi höh. 40 täytettyäni vasta mulle alkoi kasvamaan kunnon hiukset ja nyt ne kohta vyötäröllä asti. Onhan ne raskaudet, imetykset, valvomiset ym sen ajan murheet takanapäin. Ja niitä ennen kaikenlaista turhaa tälläytymistä ja hiusten laittoa. Nekin kulutti hiusta; värit, permanentit...
haistkukkanen kirjoitti:
Pääsin lukiossa kolmen parhaan joukkoon englanninkielisessä novelli kirjoituskilpailussa, kolmen parhaan joiden kesken valittiin yksi voittaja. (ei siis toisia tai kolmansia sijoja) Kilpailu oli koko Suomen laajuinen.
Kokeiden palautuksessa joka oli päivä tämän tiedon julkitulon jälkeen äidinkielen opettajani: "No ei sulla toi äidinkielen kielioppi näytä sujuvan yhtä hyvin kuin englannin", jonka jälkeen hain kokeeni englanninkielen opettajaltani joka sanoi: "No sä oletkin tuollainen tarinankertoja."
Ai vitsi että hymyilytti tuollainen aliarvioiminen. :) Se et aina ei ole koulumotivaatiota ei kerro sun potentiaalia jos teet jotain mikä sua kiinnostaa.
Olihan tuo aika tylysti sanottu, mutta totta kuitenkin. Ainakin tämän tekstin perusteella...
Vierailija kirjoitti:
*on kirjoittanut työsopimuksen ja ilmoittaa siitä virkailijalle te-toimistoon*
Virkailija:Niin nyt kun on ehditty sopia, että menisit työkokeiluun, niin eikös sinun kannattaisi mennä sinne nyt ensin, ja sitten myöhemmin kysyä josko se työtarjous olisi vielä voimassa?
*ällistyy, tarkoitushan oli juurikin työllistyminen*
Minä:Ei, kyllä mä taidan ottaa sen palkkatyön vastaan, nykyään kun on niin vaikea muutenkin työllistyä, joten hulluahan siitä olisi kieltäytyä
Virkailija:Niin, mutta ensin kokeilisit miltä työnteko tuntuu ja vähän niinkun harjoittelisit ensin, työntekoa, heräämistä ja muutenkin, ennenkun lähdet oikeisiin töihin harjoittelemaan, tietäisit vähän mitä odottaa ja että haluatko sitten ihan oikeita töitä, se on aika rankkaa
*ällistyy entistä enemmän*
Minä:mullahan on työkokemusta yli 10v samasta työstä, en mä nyt lyhyen työttömyyden aikana ole unohtanut mitä se työssäkäynti on. Ja kyllähän mä töitä ja palkkaa haluan, en mä niin hirveesti mitään työkokeilua tarvitse tässä vaiheesa
Virkailija:Noh, itsepä teet päätöksesi, mutta jos muutat mielesi, tai et töissä viihdykään, niin olet tervetullut tähän työkokeiluun sittenkin.
*edelleen ällistynyt, kuka ehdottaa työkokeilua palkkatyön sijaan*
Aikoinaan nuorena olin jonkin aikaa työttömänä ja kun pääsin sitten opiskelemaan yliopistooyliopistoon ja ilmoitin siitä työkkäriin, täti siellä oli silminnähden pettynyt ja jotenkin vihaisena täytti tietoja. Hmmm....mikähän tarkoitus työvoimatoimistolla lopulta on; pitää kaikki työttöminä?!
Poikaystävä oli edellisenä viikonloppuna ollut bilettämässä tampereella. Oltiin sitten toisissa bileissä, jossa opiskelukaverini kysyi poikaystävältäni, että oliko se tyttö tampereella hänen tyttöystävänsä? Näin poikakaverini jäi kiinni pettämisestä... Ei nyt suoraan sanonut mulle, mutta aika typerää kumminkin...
"Näytät tosi väsyneeltä."
Jo Bridget jones sanoi "means really that you look like three different kinds of shit".
Ihmiset sanovat tuota aina välillä minulle, mitä tuohon edes voi vastata.
"Ai? Mutta en mä ole väsynyt."
"Voithan sä aina maistella ja sylkeä pois."
Sanoi yksi opettaja,kun kerroin etten voisi työskennellä ruoanvalmistuksessa.Syy siihen on se,että en syö muun elukan kuin kalan lihaa.
Kun pitäisi niitä kaikkia keitoksiaan tietääkseni pystyä myös maistelemaan.
Petyitkö kun lapsi ei ole tyttö? Kysyi ystävä kun kerroin odottavani toista poikaa. Olin onnellinen että olin tullut raskaaksi ja odotin ihanaa tervettä lasta ja sitten joku elämästätietämätön idiootti kysyy tyhmiä.
Yhden nelikymppisen voi vaihtaa kahteen nelikymppiseen..mieheni näin viisaasti on kommentoinut.