Olen pian 50-vuotias nainen. Mulla on outo ongelma. Asun nimittäin asunnossa, johon ei oo lupaa rakentaa suihkua tai pitää pesukonetta.
Siksi käyn seinänaapurissa asuvan äitini luona lähes joka päivä suihkussa ja pesen siellä pyykit. Moni on käskenyt mun muuttaa pihasta pois. On kuulema ei-naisellista asumista. Mitä mieltä ootte? Olen lapseton.
Kommentit (20)
Muuta pois. Tollanen asumismuoto sopii jollekin nuorelle opiskelijatytölle, ei keski-ikäiselle naiselle. Sun on jo korkea aika itsenäistyä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois. Tollanen asumismuoto sopii jollekin nuorelle opiskelijatytölle, ei keski-ikäiselle naiselle. Sun on jo korkea aika itsenäistyä.
Samaa mieltä!
Asuin kerran vuoden verran Helsingin Kalliossa. Talossa oli "normaaleja" yksiöitä, suihkuja oli joka kerroksessa kaksi, käytävällä. Suihkuhuoneet oli siis kaksi sellaista pientä huonetta, joissa kussakin yksi suihku
Olihan se ärsyttävää, kun suihkussa käynti oli sellaista kyttäämistä että onko se vapaa vai ei.
Ei ole väliä mitä joku muu ajattelee. Elät elämäsi niin kun haluat tai ainakin resurssiesi mukaan.
Lähinnä tässä ketjussa näin miehenä kiinnostaa onko ap varattu?
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kerrostalossa? Siellähän näitä suihkuttomia kummallisuuksia on vielä 2024.
Oulussa on kaupungin vuokratalo, jossa wc ja suihku ovat rappukäytävässä talon asukkaiden yhteiskäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä!
Perustelkaa miksi. Keski-ikäinen nainen voi samalla auttaa vanhaa äitiään.
Minulle tuo ei olisi mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kerrostalossa? Siellähän näitä suihkuttomia kummallisuuksia on vielä 2024.
Voi olla Helsingissäkin, mutta maalla näitä mummon mökkejä ilman suihkua on väärällään.
Minä viihtyisin. Voisi samalla autella äitiä.
Jos asut erillisessä mökissä äitisi pihamaalla, niin tuohan on aivan ihana asuinmuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa on kaupungin vuokratalo, jossa wc ja suihku ovat rappukäytävässä talon asukkaiden yhteiskäytössä.
Suihkut on yhteiskäytössä. Ei wc. Kyseessä vanha puukerrostalo.
Asunto jossa ei ole lattiakaivoa??
Asutko siis entisajan palvelijalle tarkoitetussa huoneessa ?
Jos sulla hyvä ja halpa siinä asua niin en muuttaisi.
En muuttaisi pois jos äiti kohta tarvitsee apua, olet lähellä.