Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D

Kommentit (399)

Vierailija
1/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa en ainakaan jätä. Sanoja oli eksäni.

Vierailija
2/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmansilla treffeillä "minä  rakastan sinua".

teot sitten puhuivat puolestaan "rakkaudesta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tulen puolen tunnin päästä"

ei ole näkynyt vieläkään. :(

Vierailija
4/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulemma valehtelin, että minulla olisi syöpä, koska hiukseni eivät pudonneet ja kaikkihan tietää, että syöpäpotilaat ovat aina kaljuja, koska syöpä pudottaa hiukset.

En siis ikinä vaan saanut sytostaattihoitoa, koska syöpätyyppiäni ei voinut sillä tavalla hoitaa.

Vierailija
5/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuulemma voi olla irlantilainen, koska asun Suomessa ja puhun suomea. Näytänkin kuulemma ihan liikaa suomalaiselta, koska olen kalpea perjalkainen perunanenä.

Toisen kerran puolituttu ihmetteli miksen muka voi äänestää, tarviiko siihen olla Suomen kansalainen ja perään kysyi, että miten sinä voit sitten täällä asua jos sinulla on vain Irlannin kansalaisuus?

Vierailija
6/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voit tulla ilmaiseksi töihin liikkeeseeni ja palkaksi voit tuoda myyntiin omia tavaroitasi." - sanoi tuttu (uskovainen) antiikkikauppias.

Vierailija
7/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa enemmän, mikä on Kauneinta mitä toinen ihminen on sanonut sinulle koskaan?

Vierailija
8/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa enemmän, mikä on Kauneinta mitä toinen ihminen on sanonut sinulle koskaan?

Tee oma keskustelu äläkä vie tätä.

Vierailija
9/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mene töihin."

Vierailija
10/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi olet noin hiljainen"

"oletko vieraskorea"

"tiedätkö että et puhu yhtään mitään"

"olet pelokkain ihminen mitä olen koskaan nähnyt"

"why are you scared"

"voisi sitä joskus jotain jutellakin"

Vierailija
11/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani kuulemma itki niin paljon siksi, kun häntä ei ollut kastettu.

Vierailija
12/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua ja oli ollut vaan pientä kännistä silmäpeliä.

Vierailija
13/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi totesi suvun juhlaillallisella kovaan ääneen, että kaikki muut pöydässäolijat ovat hänelle sukua paitsi minä.

Vierailija
14/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sä voi mennä naimisiin sun poikaystävän kanssa ennen ku mä olen mennyt naimisiin mun poikaystävän kanssa, koska me ollaan oltu pidempään yhdessä! Se olis etuilemista!"

Sanojana melkein 30-vuotias nainen :D Entinen ystävä.

Vierailija
15/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miksi olet noin hiljainen"

"oletko vieraskorea"

"tiedätkö että et puhu yhtään mitään"

"olet pelokkain ihminen mitä olen koskaan nähnyt"

"why are you scared"

"voisi sitä joskus jotain jutellakin"

Mä inhoan tätä, kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja tämä vaan pahentaa tilannetta, koska alan stressaamaan ja panikoimaan siitä että olen liian outo/erilainen ja ihmiset huomaa sen. Sitten analysoin ja mietin jokaikistä pientä yksityiskohtaa päässäni päivätolkulla, menetän yöunet ja tunnen mokanneeni. Vastaikään en uskaltanut poistua kodistani, koska kerroin eräälle naapurille että minulla on vain yksi kissa vaikka olin ostanut jättisäkin ruokaa.

Vierailija
16/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaisessa lähiössä lammen rannalla kuultua:

Lapseni kahlasi muiden tenavien kanssa matalassa vedessä, läheisillä penkeillä istui aikuisia.

Eräs perheenisä hörppi tölkkikaljaa ja huuteli varoituksia lapsille:

-Älkää sit ottako sielt mitään ylös sielt vedestä, siellä on iilimatoja.

Ne on sellasii, et ne menee ihmisen ihon alle ja jää verenkiertoon.

Tässä vaiheessa puutuin huuteluun ja korjasin,

ettei suomalainen iilimato mene ihon läpi, saattaa vain imeä verta niinkuin hyttynen. Vaarallinen se ei ole.

Isä suuttui minulle ja alkoi raivota:

-Mitä v****a sää siinä yrität opettaa!

Iilimato voi mennä aivoihin ja se on saat**a vaarallinen! Per**leen opettaja! ja niin poispäin.

Lapset pelästyivät ja lähdimme siitä sitten oman lapseni ja hänen kaverinsa kanssa menemään.

Vierailija
17/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuulemma voi olla irlantilainen, koska asun Suomessa ja puhun suomea. Näytänkin kuulemma ihan liikaa suomalaiselta, koska olen kalpea perjalkainen perunanenä.

Toisen kerran puolituttu ihmetteli miksen muka voi äänestää, tarviiko siihen olla Suomen kansalainen ja perään kysyi, että miten sinä voit sitten täällä asua jos sinulla on vain Irlannin kansalaisuus?

Hah, puolisoni on norjalainen, mutta syntynyt Suomessa. Muutamalle yksilölle tämä on ollut ylipääsemättömän vaikea yhtälö käsittää.

Vierailija
18/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan: arvatkaa miten vaikeaa on ollut yrittää selittää Pohjois-Irlanti näille ihmisille? 

Vierailija
19/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut kertoa tämän täällä ennenkin, mutta mies, joka toi lapsensa ratsastamaan, kysyi shetlanninponin hevosten rinnalla nähdessään, että kuinka kauan sillä kestää kasvaa yhtä isoksi kuin nuo muut hevoset.

Vierailija
20/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä on jäänyt mieleen on tapaus lapsuudestani, jossa tuntematon aikuinen nainen alkoi riitelemään kanssani siitä, ettei äitini ole äitini. Olen siis adoptoitu eri maanosasta.

"No mutta eihän tuo ole mikään sinun äitisi, missä sinun oikea äitis on?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi