Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko olla alasti puolisonne nähden?

Vierailija
28.07.2017 |

Itse en tähän pysty ja aloin miettiä, onko se kuinka yleistä. En siis esimerkiksi kehtaisi mennä puolisoni kanssa saunaan tai vaihtaa vaatteita/pukeutua pesun jälkeen hänen läsnäollessaan tai ylipäänsä näyttäytä missään tilanteessa alasti/alusvaatteissa miehen nähden.

En tiedä, pitäisikö asialle tehdä jotain ja jos pitäisi niin mitä. Tämä vaikuttaa todella negatiivisesti itsetuntooni, joten siinä mielessä ei varmaankaan ole tervettä jatkaa tällaisessa tilanteessa.

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kehtaan, mies ainakin tykkää. Esim. tänään aamulla kun sängystä nousin ylös alasti ja olin menossa vessaan oli miehen kommentti "mun mielestä sä voisit olla alasti 24/7"

Vierailija
22/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa. Mies sanoi minua norsuksi kun painoin 65 kg ja nyt painan 85 kg. Pimeässä peiton alla harrastetaan seksiä. Myös riipputisseistäni kommentoi jo alhaisilla painoilla. Aloin lihoa, kun ei enää välittänyt minusta ja paljastuikin toinen nainen, joka oli minua vanhempi mutta anorektinen kropaltaan. Mies valisti minua, että reidessä ei saa olla pullistumaa siellä ylhäällä, vaan pitää olla suora!

Miksiköhän edes on kanssasi enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti! Miten ihmeessä te harrastatte seksiä, vaatteet päällä vai? Minusta se juuri on parasta, että puoliso hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen, haluaa olla kanssani alasti ihokkain ja rakastella kanssani.

Joskus osittain vaatteet päällä, useimmiten alasti, mutta säkkipimeässä. Ap

Vierailija
24/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Olisi kamalaa käydä yksin saunassa, se on ihan paras paikka syvällisille keskusteluille. Ja meillä käydään mökillä alasti uimassakin.

En tod ole mikään timmi, vaan rupsahtanut melkein viiskymppinen isoäiti.

Vierailija
25/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla ei siis yleisesti ole mitään ongelmaa olla alasti esim. julkisissa pesutiloissa tai kavereiden/perheeni naisten kanssa. Tämä liittyy vaan puolisoon. Ap

Vierailija
26/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta alastomuutta juuri muualla kuin saunassa, suihkussa ja seksin aikana, mutta puoliso jos kuka on se, jonka edessä voi olla alasti. Kun luvattiin jakaa elämämme niin hyvinä kuin pahoina päivinä, viimeistään se vei kaiken peittelyntarpeen pois. Jos en kelpaa tällaisena kuin olen, mies voi ottaa eron ja vaihtaa parempaan. 

Vierailija
27/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-v nainen, kolme pitkää suhdetta takana ja en ole koskaan kehdannut. Ei ole ongelma kuitenkaan ollut suhteissa. 

Vierailija
28/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta alastomuutta juuri muualla kuin saunassa, suihkussa ja seksin aikana, mutta puoliso jos kuka on se, jonka edessä voi olla alasti. Kun luvattiin jakaa elämämme niin hyvinä kuin pahoina päivinä, viimeistään se vei kaiken peittelyntarpeen pois. Jos en kelpaa tällaisena kuin olen, mies voi ottaa eron ja vaihtaa parempaan. 

Ehkä en voi tuota samaa hyväksymistä odottaa, koska mutään vihkivaloja ei ole tässä suhteessa vannottu. Elämme avoliitossa. Ap

Vierailija
29/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolestuisin suuresti, jos en voisi näyttäytyä alasti puolisolleni. Hän on se minulle kaikkein läheisin ihminen ja olisi jopa pelottavaa, jos häneltä pitäisi itseään peitellä. 

Vierailija
30/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Vaihtaa miestä? Hyväksyä tilanne? Yrittää jotenkin psyykata itseä? Ap

Vierailija
31/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en voi tuota samaa hyväksymistä odottaa, koska mutään vihkivaloja ei ole tässä suhteessa vannottu. Elämme avoliitossa. Ap

Todellakin voit odottaa. Ei ne vihkivalat ole sen suurempi tae kuin avoliittokaan. Sen takia käytin ilmaisua "viimeistään se". Kyllä meillä jo paljon ennen avioliittoa oli selvää, että toinen hyväksytään sellaisena kuin on tai sitten ei olla yhdessä ollenkaan. Olimme olleet avoliitossa 10v ennen avioitumista.

Vierailija
32/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
33/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tässä nyt avioeroa olla ottamassa ja perhettä hajottamassa jos ei pysty alasti olemaan. Kun en pysty, en pysty. Joskus pystyin, eli kasvatuksesta ja lapsuudesta ei ole kyse, vaan omasta päästä ja siitä, että ei hyväksy omaa vartaloaan. Ja toisen lapsen syntymän jälkeen laihduin paljon ja olin hoikka ja tyytyväinen olemukseeni, mutta silloinkaan en alasti voinut olla. Joku ongelma. Mulla siis.

Vierailija
34/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mutta vatsaa peittelen koska raskauksien jäljiltä se on löysä, venynyt ja täysin raidoitettu. Olen ostanut korsetin, jota käytän joskus. Saunassa pitelen kättä vatsan edessä ja menen heti selälleni lauteille jolloin vatsa ei riipu.

Vähän helpotti kun laihduin 8kg ja aloin treenaamaan käsivarsia, joista voin olla vähän ylpeä. Paino on nyt lähelle sitä, mitä oli kun aloin odottamaan esikoistani parikymppisenä. Lantio on leveämpi, se on kuulemma vain hyvä asia että muotoja on lisää tullut. Mies on kannustava.

Kenenkään muun edessä en kehtaisikaan kuin mieheni. Ei ole pelkoa, että olisin koskaan uskoton :D

Vierailija
35/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 6v mieheni kanssa yhdessä. Olen 26v ja mieheni 41v. En ole KERTAKAAN, IKINÄ, KOSKAAN, ollut alasti mieheni seurassa. Saunassa päälläni on aina pyyhe. En vain kehtaa näyttää kroppaani miehelleni, koska olen n. 10kg ylipainoinen.

Mies on sanonut monta kertaa, että häntä ei haittaa, tykkään muhkummista naisista ja diipadaapa, mutta ei se siltikään vaan lohduta :( Ja joo, laihdutan kokoajan ja olenkin saanut jo kiloja pois. Mies ei ikinä ole painostanut laihduttamaan, olen tehnyt sen itseni vuoksi. 

Mieheni kehuu mua kauniiksi, muodokkaaksi naiseksi ym ym, mutta en näe itseäni sellaisena. Olen aika tiimalasivartalo kropaltani, mutta siltikin! Olen ylipainoinen sen 10kg ja se on fakta!

Kun harrastamme seksiä, mulla on paita vähintäänkin aina päällä :(

Vierailija
36/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Vaihtaa miestä? Hyväksyä tilanne? Yrittää jotenkin psyykata itseä? Ap

Ei tietysti ole yhtä oikeaa ratkaisua. Itse lähestyisin asiaa alkuun siitä, miksi alastomuus juuri puolison edessä tuntuu sinusta epäsopivalta. Siitä voi sitten lähteä tilannetta purkamaan sopivaksi katsomaansa suuntaan. Erittäin vahvasti suosittelen myös keskustelemaan asiasta puolison kanssa avoimesti ja suoraan.

Vierailija
37/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet yhdessä? Mua ujostutti suhteen alussa ihan sikana, mut nyt 3 vuotta takana ja hengailen kotona aina alasti, mies myös :D

38/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kysyin mieheltäni, mitä termiä käyttäisin omasta vartalostani, kun aloin vastata tähän ketjuun. Omat ehdotukseni olivat: lievästi ylipainoinen, pullea ja runsas. Mies vastasi kauniisti: pehmeä.:D)

Ja aiheeseen. Eli siis, olen lievästi ylipainoinen, tai sitten pehmeä nainen ja mulla on ollut aivan hirveitä itsetunto-ongelmia. Oli silloinkin, kun vielä lukiossa olin tosi hoikka ja ns. timmissä kunnossa. En ole edelleenkään lihava, mutta hieman pullea parista kohtaa. Aluksi mun oli hirmu vaikea ottaa edes paitaani pois mieheni katsellessa. Mutta nyt 1v4kk:n aikana ollaan tultu siihen pisteeseen, etten arastele itseäni yhtään miehen nähden. On saunottu, vaihdettu yhdessä vaatteita, harrastettu alasti seksiä keskellä olohuonetta kaikki valot päällä yms.:D

Olen suhteen aikana, alussa varsinkin, piiloutunut toiseen huoneeseen vaihtamaan vaatteita, ottanut puhtaat vaatteet mukaan kylppäriin, ettei tarvitse tulla pyyhe päällä ulos ja halunnut harrastaa seksiä vain pimeässä. Mies on pikkuhiljaa saanut minut uskomaan, että tykkää minusta just näin.:) Joten nykyään ei enää hävetä olla alasti hänen edessään.

Vierailija
39/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa. Mies sanoi minua norsuksi kun painoin 65 kg ja nyt painan 85 kg. Pimeässä peiton alla harrastetaan seksiä. Myös riipputisseistäni kommentoi jo alhaisilla painoilla. Aloin lihoa, kun ei enää välittänyt minusta ja paljastuikin toinen nainen, joka oli minua vanhempi mutta anorektinen kropaltaan. Mies valisti minua, että reidessä ei saa olla pullistumaa siellä ylhäällä, vaan pitää olla suora!

Miksiköhän edes on kanssasi enää?

"Miksiköhän edes on kanssani enää?" Voi hyvä luoja, pientä arvostusta itseäsi kohtaan. Sun pitäis kysyä että miksiköhän sinä olet miehesi kanssa enää. Kamala mies.

Vierailija
40/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alasti kirjoitti:

Olen kotosalla melkein aina alasti tai alusvaatteissa, ei ole luonnollista jos ei kehtaa alasti näyttäytyä. Miten ap:n seksielämä, vain pimeässä?

Jep, pimeässä hoituu ne hommat tässä taloudessa. Ap

Ei helvetti :DDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän