Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko olla alasti puolisonne nähden?

Vierailija
28.07.2017 |

Itse en tähän pysty ja aloin miettiä, onko se kuinka yleistä. En siis esimerkiksi kehtaisi mennä puolisoni kanssa saunaan tai vaihtaa vaatteita/pukeutua pesun jälkeen hänen läsnäollessaan tai ylipäänsä näyttäytä missään tilanteessa alasti/alusvaatteissa miehen nähden.

En tiedä, pitäisikö asialle tehdä jotain ja jos pitäisi niin mitä. Tämä vaikuttaa todella negatiivisesti itsetuntooni, joten siinä mielessä ei varmaankaan ole tervettä jatkaa tällaisessa tilanteessa.

Kommentit (250)

Vierailija
81/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole nähnyt minua alasti kohta kahteen vuoteen. Sitä ennen oli vielä pidempi aika, ettei nähnyt. Me ei koskaan saunota yhdessä, koska itse en sauno ollenkaan. Suihkussa käydään eri vuorokauden aikana. Ikinä en vaihda vaatteita miehen edessä, koska vaatteet nyt vain sattuu olemaan eri huoneissa. Seksiä harrastettu viimeksi silloin pari vuotta sitten ja silloin näki minut alasti.

En ole lihava ja mies on ollut synnytyksissä mukana. En vain koskaan ole tykännyt olla tämän miehen edessä alasti ja koska ei tosiaan tilaisuuttakaan koskaan ole, niin ei ole sitten onneksi tarvettakaan.

Mies ei ole nähnyt minua bikineissäkään varmaan ikinä ja liittoa takana reilusti yli 10v.

Vierailija
82/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehtaa!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja taas linjoilla kirjoitustyylistä, provoilusta ja jänkkäyksestä päätellen.

Vierailija
84/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap :( 

Onko mies sitten ihan normaalisti alasti sinun edessäsi? Tuleeko suihkusta kulkuset kilisten ja sinun nähtesi makuuhuoneessa hoonaa paikkansa kuiviksi ennen pukeutumista? Onko tämä teidän tilanne ollut ihan alusta asti? Onko mies koskaan nähnyt sinua alasti?

Joo, mies on kyllä itse ihan reilusti alasti juuri niin kuin tykkää. On hän minut alasti nähnyt kyllä ja suhteen alkuvaiheessa ei ollut ihan tällaista. Mutta kai se uutuudenviehätys sitten katosi ja hänen on vaikea enää pitää tällaista taviskehoa millään lailla viehättävänä. Ap

En siis suhteen alussa vielä ymmärtänyt peitellä vartaloani, sillä aiempien kumppaneiden kanssa ei ole ollut tällaista ongelmaa. Ei edes silloin, kun olin 15kg painavampi kuin nyt. Ap

Näistä sun vastauksista selviää se, että ongelma on miehessä, ei sun kropassa.

Kehuiko se sun kroppaa silloin alkuaikoina?

Ootko varma että se ei ole homo? Kun kerran jotenkin vaivautuu oman rakastetun naisvartalosta. Onko sillä jotenkin outo suhde äitiinsä?

Kokeilepa alkaa olla paljon alasti, ja katso mitä mies tekee, paljastaa mitä oikeasti ajattelee. Jos ajattelee että olet jotenkin vastenmielinen, niin sittenhän peli on selvä, ei rakasta sinua ja suhdetta on turha jatkaa, tulet vaan pettymään vielä pahemmin. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen shaibaan.

Ei hän ole koskaan kehunut kroppaani tai mitään muutakaan asiaa minussa, ei edes alkuaikoina.

Kumpa olisikin pokkaa heilua tässä tilanteessa mielenosoituksellisesti alasti, mutta tämä tilanne sattuu sen verran paljon, että häpeän itseäni liikaa (miehen seurassa, en muuten). Ap

Vierailija
85/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja taas linjoilla kirjoitustyylistä, provoilusta ja jänkkäyksestä päätellen.

No vaikka sitten ammattivalittaja, mutta asia surettaa siinä määriin, että koin tarvetta saada purkaa sen johonkin. Eikä tällaisesta oikein kenellekään tuntemalleen ihmiselle voi kasvotusten puhua. Ap

Vierailija
86/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, kenenkään ei pidä suostua tuollaiseen peittelyyn. Se ei ole lainkaan tervettä.

Jos mies sitä vaatii->mies poistoon

Jos itse koet peittelyn tarpeelliseksi->apua itsetunto-ongelmiin

Yksinkertaista.

Ihmetyttää, miksi edes olet tuossa suhteessa, jos tilanne on noin paha

Vierailija
87/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole nähnyt minua alasti kohta kahteen vuoteen. Sitä ennen oli vielä pidempi aika, ettei nähnyt. Me ei koskaan saunota yhdessä, koska itse en sauno ollenkaan. Suihkussa käydään eri vuorokauden aikana. Ikinä en vaihda vaatteita miehen edessä, koska vaatteet nyt vain sattuu olemaan eri huoneissa. Seksiä harrastettu viimeksi silloin pari vuotta sitten ja silloin näki minut alasti.

En ole lihava ja mies on ollut synnytyksissä mukana. En vain koskaan ole tykännyt olla tämän miehen edessä alasti ja koska ei tosiaan tilaisuuttakaan koskaan ole, niin ei ole sitten onneksi tarvettakaan.

Mies ei ole nähnyt minua bikineissäkään varmaan ikinä ja liittoa takana reilusti yli 10v.

Tuo on molempien ainokaisen lyhyen elämän julmaa tuhlaamista. Elämistä kylmässä rakkaudettomassa liitossa. Mitä järkeä? Tuotako sitten muistelet kuolinvuoteella, joka ei ole niin kaukana tulevaisuudessa?

Vierailija
88/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies sitten ihan normaalisti alasti sinun edessäsi? Tuleeko suihkusta kulkuset kilisten ja sinun nähtesi makuuhuoneessa hoonaa paikkansa kuiviksi ennen pukeutumista? Onko tämä teidän tilanne ollut ihan alusta asti? Onko mies koskaan nähnyt sinua alasti?

Joo, mies on kyllä itse ihan reilusti alasti juuri niin kuin tykkää. On hän minut alasti nähnyt kyllä ja suhteen alkuvaiheessa ei ollut ihan tällaista. Mutta kai se uutuudenviehätys sitten katosi ja hänen on vaikea enää pitää tällaista taviskehoa millään lailla viehättävänä. Ap

En siis suhteen alussa vielä ymmärtänyt peitellä vartaloani, sillä aiempien kumppaneiden kanssa ei ole ollut tällaista ongelmaa. Ei edes silloin, kun olin 15kg painavampi kuin nyt. Ap

Ootko varma että se ei ole homo? Kun kerran jotenkin vaivautuu oman rakastetun naisvartalosta. Onko sillä jotenkin outo suhde äitiinsä?

Kokeilepa alkaa olla paljon alasti, ja katso mitä mies tekee, paljastaa mitä oikeasti ajattelee. Jos ajattelee että olet jotenkin vastenmielinen, niin sittenhän peli on selvä, ei rakasta sinua ja suhdetta on turha jatkaa, tulet vaan pettymään vielä pahemmin. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen shaibaan.

Ei hän ole koskaan kehunut kroppaani tai mitään muutakaan asiaa minussa, ei edes alkuaikoina.

Kumpa olisikin pokkaa heilua tässä tilanteessa mielenosoituksellisesti alasti, mutta tämä tilanne sattuu sen verran paljon, että häpeän itseäni liikaa (miehen seurassa, en muuten). Ap

Olennaisin kysymys: Miksi (ihmeessä) olet tuollaisen miehen kanssa?

Parisuhteen ei kuulu aiheuttaa ahdistusta. Päinvastoin. Aina ei ole ruusuilla tanssimista, mutta kyllä pääosin kuuluu olla onnellista tai edes tyytyväistä. Muussa tapauksessa suhteessa on pahoja ongelmia ja asialle pitää tehdä jotain.

Vierailija
89/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olette yhdessä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mies ei ole ollut kiihottunut vartalostasi edes alkuhuumassa, miten olette päätyneet yhteen alunperinkään? Edelleen olen sitä mieltä että mies on homo, tai vaan muuten vinksahtanut. Sinussahan vika ei ole koska olet muissa suhteissa pystynyt olla normaalisti. Itsesi häpeäminen on täysin turhaa. Jos sinua paljon lihavemmat ja rumemmat pystyy olemaan puolisonsa kanssa alasti, niin miksi sinun pitäisi hävetä itseäsi?

Vierailija
90/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee toki elämällään mitä haluaa, mutta itse en voi käsittää, miksi tuhlata se suhteessa, jossa ei saa olla oma itsensä. Onko se parisuhde muka niin välttämätön, että siinä pitää roikkua väkisin? 

Vierailija
91/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olette yhdessä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mies ei ole ollut kiihottunut vartalostasi edes alkuhuumassa, miten olette päätyneet yhteen alunperinkään? Edelleen olen sitä mieltä että mies on homo, tai vaan muuten vinksahtanut. Sinussahan vika ei ole koska olet muissa suhteissa pystynyt olla normaalisti. Itsesi häpeäminen on täysin turhaa. Jos sinua paljon lihavemmat ja rumemmat pystyy olemaan puolisonsa kanssa alasti, niin miksi sinun pitäisi hävetä itseäsi?

Aikalailla samoja mietteitä on ollut itsellänikin. Ja tuntuu järjettömältä, että inhoan vartaloani vain miehen seurassa, muuten en lainkaan. Tiedän, että jos nyt lähtisin löytäisin hyvin helposti miehen, joka pitäisi vartalostani juuri sellaisena kuin se on. Se, miksi olen tyytynyt tässä suhteessa vähempään on vähän mysteeri nykyään itsellenikin. Ap

Vierailija
92/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, teillä kuitenkin on (jonkinlaiset) parisuhteet. Mulla häpeä omasta vartalosta on tehokkaasti estänyt kaikenlaiset viritelmänpoikasetkin.

En ole edes kauhean lihava, vähän ylipainoinen 162/65 vain. Mutta kun aivan lapsesta asti on iskostettu päähän, että olen väärän muotoinen. Olin 7-vuotias, kun rumaa mahaani kommentoitiin aikuisten puolelta. Teini-iässä pojat nauroivat päin naamaa, jos menin juttelemaan. Parikymppisenä sanottiin suoraan, että sori, mutta etsin kaunista/kuumaa naista. Kolmekymppisenä en ole enää lähestynyt yhtäkään miestä.

En ole siis koskaan ollut miehen edessä alasti, koska kukaan mies ei ole mua niin halunnut nähdä. Ja kaikkien näiden pitkien hiljaisten vuosien aikana olen kyllä elävästi päässäni kirjoittanut jo etukäteen, miten moinen tilanne tulisi menemään. Ja kuinka murskana sitä sitten olisi, jos joku todella näkisi mut sellaisena kuin olen, ja siinä hetkessä toteaisi, että laitapa naikkonen vaatteet takaisin päälle, jottei silmät pala.

En tiedä pystynkö koskaan kokeilemaan.

Vierailija
93/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropastani en tykkää yhtään, mutta kyllä puolisoni kanssa on niin montaa juttua nähty, että hän on se ainut, kenen seurassa ei tarvitse hävetä mitään. Edes sitä röllykkämahaa

Vierailija
94/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kaikki tosi nuoria ja timmejä vai kehtaako joku vähön vanhempi ja/tai tavisvartaloinen/pyöreäkin ehkä olla alasti puolison seurassa? Tämä varmaan on aika merkittävä tekijä. Ap

Painan lähes sata kiloa ja mielestäni minulla on kaunis vartalo. Kuljen alasti kesällä kaiken aikaa. Jos pienet lapset pyörii jaloissa, laitan alusvaatteet.. Uimarannalla bikinit. Ei hävetä. 

Vierailija
95/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan mutta ei sitä enää kiinnosta. Oon lihonut liikaa.

Vierailija
96/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mies on 3 kertaa katsonut kun vauva pullahtaa ulos pimperostani, niin ei tässä hirveänä ole viitsinyt ujostella saunareissuilla 🙄

Sama täällä, kaksi kertaa :) ei paljoa mikään hävetä.

Vierailija
97/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän vartaloani, mies kommentoinut rumasti rintojani. Seksiä vain harvoin, pimeässä . En koskaan näyttäydy alasti.

Vierailija
98/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kyllä. En ehdoin tahdoin hakeudu asentoihin, joissa ne tyhjät nahkapussukat, joita ennen rinnoiksi kutsuttiin, lepattavat tuulessa, mutta jos tilanne sitä edellyttää niin ei sekään ole ongelma :)

Vierailija
99/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Jaan samaan ongelman kanssasi. Älä masennu! Mies kuitenkin rakastaa sinua mutta ujous on voittamaton.

Vierailija
100/250 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan kyllä. En ehdoin tahdoin hakeudu asentoihin, joissa ne tyhjät nahkapussukat, joita ennen rinnoiksi kutsuttiin, lepattavat tuulessa, mutta jos tilanne sitä edellyttää niin ei sekään ole ongelma :)

Lisään vielä että ei ne tässä painoluokassa oikeasti tyhjät ole, mutta nahkamäärään nähden. Olen ylipainoinen, muhkurainen ja arpinen. Lapsena ja nuorena häpesin paljon koko vatsan poikki kurovaa vauvana saatua leikkausarpea, ja sitä häpesin myös seurustelumme alkuaikoina, mutta nyt 17 vuotta ja kaksi sektioarpea ja yksi umppariarpi myöhemmin ei enää hetkauta. 4-vuotias veljentyttö tuijotti takapuoltani saunassa pitkään kulmat kurtussa ja ihmetteli, "Marja, sun pylly menee ensin näin päin [teki kädellä persvaon suuntaisen liikkeen], ja sitten se menee tollein väärin päin [teki kädellä vaakasuuntaisen liikkeen]" - juu, niin menee, sielläkin on kokoelma kurovia leikkausarpia. Elämä on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi