Mikä on huonoin elokuva, minkä olet koskaan nähnyt?
Perustele myös kuitenkaan spoilaamatta koko juonta.
Minulla on kaksi.
Ensimmäinen on Jäätikön uhka. Tuli joskus Foxilta. Katastrofielokuva. Juoni toimi aluksi, mutta sitten alkoi alamäki. Ensinnäkin elokuva näytti siltä, että se olisi kuvattu minun takapihallani talvella. Visuaaliset efektit olivat surkeita. Toiseksi näyttelijät olivat yhtä hyviä kuin lapset koulun kevätjuhlissa.
Toinen oli Suicide Squad. Kaikilta muilta osin upea elokuva, mutta kun se juoni vaan oli surkea eikä toiminut.
Kommentit (180)
Primer. Jos joku pystyy yhden katsomiskerran jälkeen ymmärtämään, että mikä koko leffan juoni edes oli ja mistä helvetistä se kertoi, niin saa multa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin :D
Ja siis itsehän jouduin katsomaan 20 minuuttia kestävän youtube-pätkän, jossa selitettiin leffan juoni... Jos olisin nähnyt pelkän tuon youtube-selityksen enkä leffaa ollenkaan, niin en olisi menettänyt yhtään mitään :D Leffa oli pelkkää ajan tuhlausta. Niin huonosti tehty elokuva, että en oikeasti pysty sitä edes sanoiksi pukemaan.
Hudson Hawk. En muista elokuvasta mitään enää - muuta kuin että se oli oksettavan huono. Vielä tänä päivänäkin ainoa leffa, josta olen lähtenyt kesken pois.
Signs (http://www.imdb.com/title/tt0286106/).
Käyttäjä3944 kirjoitti:
Signs (http://www.imdb.com/title/tt0286106/).
Mun mielestä toi on harvinaisen hyvä elokuva.
Eikös kukaan muu ole nähnyt Liquid Sky:ta? Se komeilee monen kalkkunalistan ykkösenä. Jostain syystä Museokadun Cinema aikoinaan otti sen yksi kesä viikoksi vai kahdeksi ohjelmistoonsa ja pääsin katsomaan sen ihan teatterissa. Joo, se oli ihan oikeasti huono. Lähes täällä jo aiemmin mainittujen kotimaisten tasoa. Ei edes mitään kulttiainesta, vaan huono.
Par'aikaa menee TV5:llä Being John Malkovich. Hesari antaa viisi tähteä, mutta elokuva jakaa mielipiteitä vahvasti. Itse tykkään ihan kybällä, mutta monien mielestä huonoin leffa evö.
Vierailija kirjoitti:
Eyes wide shut. Mietittiin miehen kans puolivälissä, että lähdetäänkö menemään leffateatterista.
Osa näistä vastauksista kertoo ihmisestä todella paljon. Esim. tämän pariskunnan kanssa minulla olisi tuskin mitään keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eyes wide shut. Mietittiin miehen kans puolivälissä, että lähdetäänkö menemään leffateatterista.
Osa näistä vastauksista kertoo ihmisestä todella paljon. Esim. tämän pariskunnan kanssa minulla olisi tuskin mitään keskusteltavaa.
minullakaan tuskin on keskusteltavaa ihmisen kanssa, joka luokittelee muita yhden elokuva-mielipiteen perusteella.
Bug ja sign leffoissa syvällisempi juoni, ei välttämättä avaudu kaikille. Bug leffa kertoi mielestäni siitä miten heikoilla olevan ihmisen saa käännettyä uskomaan jotain mitä hän ei normaalisti uskoisi. Samaa tapahtuu kun terroristeihin ja uskonlahkoihin liittyy ihmisiä. Sign leffa on kertomus uskosta ja siitä että kaikelle on tarkoitus.
Onhan näitä karmeita ollut tasaiseen tahtiin, joskus jopa joutunut jättämään katsomisen kesken. Juoppohullun päiväkirja ja Loukkakokoukset toki listalle. Loistoarvioita saanutta ja palkittua Tangerinea en katsonut edes puoliväliin. Supersankarileffat voisi myös hyllyttää. Liika on liikaa samalla mielikuvituksettomalla kaavalla.
Cabin in the Woods :D Niin huonoa ja outoa settiä että nauratti
Vares - Kaidan tien kulkijat
Tuon katsominen riitti siihen, etten aio katsoa muita Vares-leffoja.
Luokkakokous ehdottomasti ehkä yks paskimmista. Toista en aio todellakaan vaivautua katsomaan.
Varmasti nyt unohdan jonkin, mutta Piano oli ärsytirallaa potenssiin viisi. Norsunvaginanaamaa koko ajan näyttävä nainen oli vain päättänyt olla puhumatta ja kaikkien olisi pitänyt pokkuroida häntä. Plus Harvey Keitel alasti ja silleen. Ei kiitos.
Moulin Rouge. Korni yritys nostatella tunteita ja laulella niitä. Ihme kyhäelmä.
Dogville. Inhottava enkä löytänyt mitään oikeaa sanomaa. Piti vain olla outoa ja yököttävää.
Sen sijaan mun mielestä tässä ketjussa mainittu ranskalainen Kätketty oli aivan loistava!! :) Toki yhtäkkinen veripärskytys tuli yllärinä, mutta se sopi kokonaisuuteen, oli sellainen "haukkakohta".
Tämä myös: Aleksis Kiven elämä. En osaa selittää. Kamalaa paatosta, kiroilua epäajanmukaiseen tyyliin katsojien hauskuuttamiseksi... Jotenkin tekopyhä. Harmittaa oikeasti, koska aihe olisi ansainnut hyvän leffan.
Merisairas - Seasick oliko Markku Pölösen ohjaama, en muista enää? Niin tylsä että jo katsomisesta tulee merisairaaksi.
Avatar. Alkuperäinen Pochahontas on huomattavasti parempi ilman mitään scifishittiä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Luokkakokous -elokuvat. Ärtymystä lisää niiden tekeminen yhteiskunnan tukia käyttäen. Jos olisivat tekijöiden omilla rahoillaan tehtyjä niin EVVK.
Mutta eipä ollut Veikkauksella nyt tähdellisempääkään avustuskohdetta. Ilmeisesti.
Ei kai veikkaus mitään yhteiskunnan tukia saa.
Bodom.
Aivan paska. Ja se Mikael Gabriel viel sössöttämässä.
En suosittele kenellekään koko roskaa...
Madonnan Who's that girl. Se on niin huono, että se on pakko katsoa.