Mikä on huonoin elokuva, minkä olet koskaan nähnyt?
Perustele myös kuitenkaan spoilaamatta koko juonta.
Minulla on kaksi.
Ensimmäinen on Jäätikön uhka. Tuli joskus Foxilta. Katastrofielokuva. Juoni toimi aluksi, mutta sitten alkoi alamäki. Ensinnäkin elokuva näytti siltä, että se olisi kuvattu minun takapihallani talvella. Visuaaliset efektit olivat surkeita. Toiseksi näyttelijät olivat yhtä hyviä kuin lapset koulun kevätjuhlissa.
Toinen oli Suicide Squad. Kaikilta muilta osin upea elokuva, mutta kun se juoni vaan oli surkea eikä toiminut.
Kommentit (180)
Mitäs me spartalaiset (alkup. "Meet the Spartans")
Todella väsynyt, huonon mukahauskan huumorin ryydittämä parodia "300" -leffasta. Nukahdin puolivälissä; myöhemmin katsoin loppuun, mutta enpä olisi mitään menettänyt vaikka olisin jättänyt katsomattakin.
Zaat on niin huono että se on hyvä.
Joku Transformer-leffoista (en muista mikä, katsoin DVD:n kaverin seurana) oli täyttä kuraa, ja lisäksi tylsä, epäselvä ja muutenkin outo.
Naked Space. Leslie Nielsenin avaruuspölhöily. Hävettävän huono.
Apulanta elokuva oli ihan surkea! Järkyttävä myötähäpeä oli päällä koko leffan ajan.
The wicker man, uudempi versio, jossa pääosassa Nicholas Cage. Alkuperäisestä tykkäsin kovasti, mutta tämä uusi, missä Nicholas pätkii feministinoitia turpaan, herätti lähinnä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele myös kuitenkaan spoilaamatta koko juonta.
Minulla on kaksi.
Ensimmäinen on Jäätikön uhka. Tuli joskus Foxilta. Katastrofielokuva. Juoni toimi aluksi, mutta sitten alkoi alamäki. Ensinnäkin elokuva näytti siltä, että se olisi kuvattu minun takapihallani talvella. Visuaaliset efektit olivat surkeita. Toiseksi näyttelijät olivat yhtä hyviä kuin lapset koulun kevätjuhlissa.
Toinen oli Suicide Squad. Kaikilta muilta osin upea elokuva, mutta kun se juoni vaan oli surkea eikä toiminut.
Oliko tuo Jäätikön uhka siitä perheestä, joka lomaili Egyptissä? Se on minustakin kaikkein huonoin elokuva ikinä. Kaksi kertaa olen yrittänyt katsoa ja puolen tunnin kohdalla piti luovuttaa. Tykkään noista katastrofielokuvista ja Haihurrikaani on ihan taidetta tuohon verrattuna.
Toinen huono on The Wedding Singer. Periaatteessa juoni on kiva, mutta käsikirjoitus surkea. Pisteenä iin päällä on Drew Barrymoren yksi ja sama ilme koko leffan läpi tilanteesta huolimatta.
Juuri se Jäätikön uhka. Kamala elokuva.
En nähnyt sitä, koska nukahdin kesken kaiken. Näitä on ollut muutamakin. Nimet eivät ole jääneet mieleen.
Henkilökohtaisesti täytyy sanoo, että loru sormusen herrasta, Harri potterit ja avatar. Möivät miljoonia, mutta itselle ei napannut
Guess who's coming to dinner/Arvaa kuka tulee päivälliselle
Luultavasti lajissaan ensimmäinen leffa, jonka jälkeen tähän päivään asti on tehty samanlaisia elokuvia samalla "ihanan ennakkoluulottomalla" juonella.
Nyt täytyy kyllä sanoa noi Luokkakokous -leffat. Eka vielä jotenkin meni, mutta tää kakkonen oli niin sontaa ettei tosikaan. Vuokrattiin se nuorison kanssa toissapäivänä kun "paketista" uupui yksi leffa ja napattiin sit toi. Kikkeli hihihi. Siinä se meni taustalla, mutta ei sitä oikeen kukaan katdonut.
Toinen on toi jäätikön uhka. Mies fanittaa katastrofielokuvia, mutta tota ei edes hän pysty katsomaan loppuun 😁😁
kyllähän toi 50 shades on kirjotettu tosi tökerösti ja kuin teini-ikäiset käsialaa koko juoni, mutta kuitenkin innolla katsoin ne koska hyvännäköinen miespääosa. Nyt on tosin Jamie Dornankin vähn vanhentunut, tai ne molemmat, ei ehkä enää ole kiinnostava. Silti ihan kohtalainen, oli rahaa pantu puitteisiin, mikä sekin vaikuttaa mun mielestä.Ja ennakko hypetys. En tosin penniäkän ole maksanut niiden näkemisestä...Youtubesta näin.
2012. Miksi oi miksi niin hyvän aiheen ja hyvät tehosteet omaava leffa piti mennä pilaamaan niin kammottavalla jenkkisiirappijuonella? Sama pätee kyllä moniin muihinkin katastrofileffoihin.
FATAL BOND. Vittu miten paska leffa
vuohia tuijjottavat miehet oli tosi HYVÄ! Haluisin nähdä uudestaan, upposi ainakin mun huumorintajuun
Vierailija kirjoitti:
2012. Miksi oi miksi niin hyvän aiheen ja hyvät tehosteet omaava leffa piti mennä pilaamaan niin kammottavalla jenkkisiirappijuonella? Sama pätee kyllä moniin muihinkin katastrofileffoihin.
Tämä on totta. Itse rakastan katastrofielokuvia eikä haittaa niin paljon, vaikka olisi vähän huono, mutta harmittaa, että tosiaan niin monet on tehty hutaisten. Sen sijaan 2012 on ehdottomasti lempikatastrofielokuvani.
Kaikki missä on tom cruise ja john travoltta. Koska kyseiset herrat ovat skientologi-idiootteja, niin niiden naamat pilaavat hyvänkin leffan.
Olin varma että joku olisi jo maininnut THE ROOM:in ! Huonoudessaan niin käsittämätön että siinä on melkein jo jotain hyvääkin, nauttii jonkin asteisesta kulttimaineestakin tästä johtuen. Suu auki toljotin että voiko tämä olla tottakaan. Päänäyttelijä ohjasi ja käsikirjoitti, tarina kaiketi jokin erittäin omituinen fantasiansa.
"But.. Johnny is my best friend!"
Blair Witch Project. Rämmitään metsässä ja pelätään.
Fifty shades of grey minullakin. Kolmesti olen sen koittanut katsoa, mutta joka kerta olen luovuttanut viimeistään puolivälissä.