Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä sinuun on katkaistu ystävyys?

Vierailija
26.07.2017 |

G

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Enkä ole varma olisinko kuitenkin itse ollut se, joka ei enää pitänyt yhteyttä. Ei varsinaisesti mitään syytä. Ei vaan ole enää ollut asiaa.

Vierailija
2/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut lähettämäänsä Facebook-viestiin joka oli jokin meemikuva. Unohdin vain. Meni loukkaantumaan ja katkaisi välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä. Jotenkin on hiipunut yhteydenpito. En ole somessa, joten kanssakäyminen tapahtuu puhelimitse tai tekstaillen, mutta kun se tarpeeksi kauan on yksipuolista (siis minä a i n a otan yhteyttä), niin alkaahan sitä miettimään, että jotain on vikana, kun se toinen ei ikinä soita, vaan tapahtuu aina minun aloitteesta. Joten on se into sitten hiipunut minunkin puolelta..

Vierailija
4/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät mielipiteet draama- eikun naamakirjassa. Sattunut useamman kerran. Nykyään en ole Facessa enää ollenkaan.

Vierailija
5/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin psykoosiin.

Vierailija
6/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui, kun en jaksanut olla hänen kanssaan jatkuvasti tekemisissä. Valitti että yhteydenpitomme on yksipuolista, mitä se olikin, koska hän otti itse yhteyttä niin usein. Ei muutamaa päivääkään voinut odottaa, enkä minä soittele heti tapaamisten jälkeen takaisin vain siksi että toinen ei ehtisi ensin. Lopulta, kun yritin perustella omaa näkökulmaani, tuli ihmeellistä raivoamista siitä että pidän häntä itsestäänselvyytenä ja se oli sitten siinä.

Vierailija
7/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä sai lapsen (vahinko). Suuttui, kun en ollutkaan käytettävissä lastenvahdiksi aina, kun hän tarvitsi.

Vierailija
8/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miehen mielestä mun miehellä on väärät mielipiteet. 30 vuotta romukoppaan.

Vierailija
9/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luvannut yhdelle kaverille osallistua hänen kanssaan voimisteluryhmän joulunäytökseen kotipaikkakunnallani.

Hieman hajamielisenä teininä unohdin näytöksen päivämäärän, ja menin suostumaan toisen kaverin pariksi toisen harrastusryhmän joulunäytökseen toisella paikkakunnalla. Suostuin pyyntöön siis tilanteessa, jossa en voinut tarkistaa voimistelunäytöksen päivämäärää: oletin (virhe), etteivät näytökset voi mitenkään osua samalle päivälle. Tietenkin ne osuivat.

Mokan selvittyä totesin tälle jälkimmäiselle ystävälle osallistuvani voimisteluryhmän näytökseen, koska olin sopinut asiasta ensin. Pahoitteluista ei ollut hyötyä, vaan kaveri katkaisi yhteydenpidon. Ymmärsin pettymyksen, mutta pidin ja pidän välien katkaisemista edellen hieman kohtuuttomana ottaen huomioon, että olimme olleet hyviä ystäviä jo pitkään, ja kyse oli inhimillisestä erehdyksestä.

Vierailija
10/55 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
11/55 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
12/55 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti minut poikaystävän tultua kuvioihin. Surullista koska tämä poikaystävä oli jo aikaisemmin myös kaverini. Meni kaks ystävää kerralla.

Vierailija
13/55 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi parempia kavereita.

Vierailija
14/55 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
15/55 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron. Pienten lasten vanhemmat ei hänen mielestään saa erota.

Vierailija
16/55 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen kun ystäväni olivat veloja. En enää sopinutkaan porukkaan, vaikka en puhunut lapsestani jatkuvasti ja näin kavereita vain ilman lasta. Jollain tavalla se oli helpotuskin. Olin alkanut itsekin uskoa siihen että on ihan ymmärrettävää ja normaalia että lapsen hankkinutta ei pidetä kovin korkeassa arvossa ja olisin pian alkanut häpeämään äitiyttäni ellei ystävyys olisi loppunut.

Vierailija
17/55 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioeron. Pienten lasten vanhemmat ei hänen mielestään saa erota.

Pelkäsiköhän, että ero tarttuu?

Vierailija
18/55 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut minua käännytettyä uskoonsa. 

Vierailija
19/55 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainannut rahaa, koska edellinenkin velka oli maksamatta. -1 kaveri

En pyytänyt anteeksi sitä, että kaveri teki oharit minun synttäreillä. Se oli selkeesti minun vika :) -1 kaveri

En lähtenyt baariin, kun esikoiseni oli 10 pv vanha. -1 kaveri

On minulle silti jäänyt vielä monta ystävää ja uusiakin tullut tilalle.

Vierailija
20/55 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perinteinen kolmiodraama, jossa oli väärinkäsityksiä suuntaan ja toiseen ja minun puoleltani epätoivoinen rakastuminen riidan aiheuttaneeseen mieheen, jonka kanssa kaveri oli seurustellut.

Toisaalta olen sitä mieltä että ansaitsinkin tulla hylätyksi. Toisaalta muistan kuinka riipaisevasti olin rakastunut enkä oikeasti uskonut astuvani kenenkään varpaille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi