Kerro etunimesi niin heitän arvion elämäntilanteestasi, iästäsi ja luonteestasi
Teen ketjun uusiksi, sillä se äsken jostakin syystä lukittiin. Kerron tosiaan arvaukseni nimesi pohjalta ja sinun tehtävä on sitten kommentoida osuinko oikeaan. :) Lisään aina arviointien perään sitten Ap, koska äskeisessä ketjussa myös joku muu intoutui arvailemaan. En myöskään ole mikään selvännäkijä, kunhan teen arviointeja aikani kuluksi. Joten kokeillaanpa uusiksi, nimiä tulemaan :=
Kommentit (378)
Nyt pidän taukoa, sillä olen vastannut nyt tosi moniin nimiin. Ja pitää välillä tehdä muutakin kuin palstailla. Palaan tähän ketjuun kuitenkin varmaan vielä parin päivän sisällä ja jatkan arviointeja.:) Mitäs olette tykänneet ketjusta ja arvioista?
Ap
Ollut kiva ketju ja hauskoja arviointeja ap:lla.
Mies olen. Auttaako, jos kerron toisen nimeni ? Se on Antero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina
Olet 40-50v. Olet aika tavallinen ja sinulla on vaalea polkkatukka. Olet reipas ja päättäväinen. Lapsesi ovat jo nuoria aikuisia. Olet toimistoalalla töissä. Käyt kävelylenkeillä ja luet mielelläsi. Elämäsi on tasaista ja leppoisaa.
Ap
Olen alle 30. Ei lapsia, en tiedä haluanko. Tukka kasvaa hippityyliin vapaana. Reipas, no enpä tiedä. Päättäväinen harvoin, mutta silloin mennään vaikka sen kuuluisan harmaan kiven läpi.
Olen työtön, toimistoon ei asiaa. Saatan paisuttaa jo normaaleista arjen askareista eksistentiaalisen kriisin potenssiin kolme ja maailmanloppu voi tulla kylään vierailulle - ja sama rumba seuraavana päivänä. Eli levollinen ja tasainen elämä, mitä se on? Ei tällä koneistolla.
Lenkillä käyn silloin tällöin vähän hampaat irvessä. Nukahdan aina kesken lukemisen viimeistään sivulle 5, enkä muista lukemastani mitään. Luen tosin netistä paljon asioita, joilla ei ole paljoa merkitystä.
Tavallinen? Taitaa riippua päivästä.
Kiitos, tätä oli hauska lukea :D
Jasmin-arvaus meni aika oikein! :) en ole tosin vielä kahtakymmentä enkä todellakaan vaatealalla, mutta ulkoinen ja sisäinen kuvaus meni nappiin..
Hah, kiitti vaan -.- Kaikki väärin.
T. Marjut 22v., pitkähiuksinen blondi