Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro etunimesi niin heitän arvion elämäntilanteestasi, iästäsi ja luonteestasi

Vierailija
26.07.2017 |

Teen ketjun uusiksi, sillä se äsken jostakin syystä lukittiin. Kerron tosiaan arvaukseni nimesi pohjalta ja sinun tehtävä on sitten kommentoida osuinko oikeaan. :) Lisään aina arviointien perään sitten Ap, koska äskeisessä ketjussa myös joku muu intoutui arvailemaan. En myöskään ole mikään selvännäkijä, kunhan teen arviointeja aikani kuluksi. Joten kokeillaanpa uusiksi, nimiä tulemaan :=

Kommentit (378)

Vierailija
141/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvi

Olet pirteä kolmekymppinen. Elät sinkkuna ja tykkäät juhlia kavereiden kanssa. Laitat luomuruokaa ja popitat kajareista jotain reggaeta. Ystäväsi pitävät sinusta erittäin paljon. Olet aurinkoinen ja itsevarma ja voisit olla ammatiltasi ehkä ravitsemusterapeutti.

Ap

Täällä yksi Suvi, ikä lähempänä kahtakymppiä ja asun poikaystävän kanssa, mutta muuten aika osuva :D ammatti ei myöskään ihan osunut, vaikka olenkin kiinnostunut terveellisestä ruokavaliosta.

Tosi hauskoja nää ap, monet sopineet tuntemiini samannimisiin henkilöihin :)

Vierailija
142/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elina

Vaaleahiuksinen, perheen äiti. Luotettava ja kunnollinen. Ammattisi voisi ehkä olla poliisi? Liikut paljon ja rakastat lapsia ja eläimiä.

Ap

Nyt meni aika väärin :D Vaaleahiuksinen olen, mutta en halua äidiksi, en ole yhtään äidillinen:D Luotettava ja kunnollinen olen, poliisin ammatti kuulostaa vähän liian hurjalta omaan makuuni, olen oikea laiskamato ja en tykkää lapsista yhtään, eläimistä kylläkin. Kiitos silti tästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti

Vierailija
144/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna

Vierailija
145/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri

Olet kolmikymppinen, vaaleaverikkö, joka on saanut hyvän kasvatuksen. Luet paljon ja tykkäät valokuvaamisesta. Sinulla on kaksoset, joita kasvatat samoilla periaatteilla, kun sinua itseäkin on kasvatettu. Asut omakotitalossa. Et ikinä riitele miehesi kanssa omien sanojesi mukaan, vaan te keskustelette. Kaverisi pitävät sinusta paljon.

Ap

Vierailija
146/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eila

Vierailija
147/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni

Vierailija
148/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henna

Voisit olla joku parikymppinen. Opiskelet ehkä jotain luonnontieteitä. Tykkäät eläimistä, etenkin hevosista. Olet aika rauhallinen luonne. Sinulla on vaaleanruskea tukka ja iloinen hymy.

Ap

Olen 22. Opiskelin liiketaloutta, valmistuin tänä vuonna. Työssäkäyvä, nyt lomalla. Pidän kissoista, hevosista en tykkää ollenkaan. Luonteeltani olen tosiaan aika rauhallinen, tukka on vaalea. Hymystäni saan usein kehuja.

Vierailija
149/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena

Olet viisikymppinen. Sinulla on vaaleanruskea tukka. Olet rauhallinen ja tarkka. Puhut hiljaisella äänellä ja voisit työskennellä ehkä psykologina. Olet lämmin, mutta hiukan varautunut.

Ap

Hiusteni väri on vaaleanruskea, mutta ikä heitti 30 vuodella eteenpäin. :D Olen kyllä rauhallinen, tarkka ja lämmin ihminen, toisinaan myös hiukan varautunut. Väärin meni iän lisäksi se, että en puhu hiljaa vaan olen kovaääninen. Opiskelen sosiaali- ja terveysalalla, mutta en psykologiksi. :) 

Vierailija
150/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna

Vierailija
151/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän mun ohi...

Marja Hannele

Vierailija
152/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Maria

Vierailija
153/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni

Voisit olla nuori luokanopettaja opiskelija. Tuot omat mielipiteet rohkeasti esille ja tykkäät keskustella ja väitellä ihmisten kanssa. Olet kunnollisesta perheestä. Sinulla on poikaystävä, joka ihastui sinuun, kun haastoit häntä keskustelemaan, jostakin yhteiskunnallisesta asiasta kanssasi.

Ap

Vierailija
154/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy hän kirjoitti:

Meniköhän mun ohi...

Marja Hannele

Hei Marja Hannele, anteeksi taisi mennä. Otan sinut tähän väliin :) Voisit olla nelikymppinen iältäsi. Sinulla on varmaan polkkatukka ja oma tyylisi. Olet varmaan aika persoonallinen, mutta myös hienostunut. Toisaalta voin kuvitella, että olet myös rento ja mutkaton. Sinulla ei välttämättä ole lapsia, mutta uskon, että olet kuitenkin suhteessa.

Ap

Vierailija
155/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiju

Vierailija
156/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy hän kirjoitti:

Meniköhän mun ohi...

Marja Hannele

597

Hei Marja Hannele, anteeksi taisi mennä. Otan sinut tähän väliin :) Voisit olla nelikymppinen iältäsi. Sinulla on varmaan polkkatukka ja oma tyylisi. Olet varmaan aika persoonallinen, mutta myös hienostunut. Toisaalta voin kuvitella, että olet myös rento ja mutkaton. Sinulla ei välttämättä ole lapsia, mutta uskon, että olet kuitenkin suhteessa.

Ap

Kiitos! Juu! Tosin lisäksi 3 teiniä 😊

Vierailija
157/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna

Vierailija
158/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko

Vierailija
159/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaria

Vierailija
160/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mathilda

Olet parikymppinen hienostoperheen tyttö ja puhut sujuvasti ehkä myös ruotsia. Sinulla on vaalea pitkä tukka ja siniset silmät. Olet sosiaalinen, mutta väsyneenä hiljaisempi. Alaa en osaa sanoa. Seurustelet jonkun komean pojan kanssa.

Ap