Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro etunimesi niin heitän arvion elämäntilanteestasi, iästäsi ja luonteestasi

Vierailija
26.07.2017 |

Teen ketjun uusiksi, sillä se äsken jostakin syystä lukittiin. Kerron tosiaan arvaukseni nimesi pohjalta ja sinun tehtävä on sitten kommentoida osuinko oikeaan. :) Lisään aina arviointien perään sitten Ap, koska äskeisessä ketjussa myös joku muu intoutui arvailemaan. En myöskään ole mikään selvännäkijä, kunhan teen arviointeja aikani kuluksi. Joten kokeillaanpa uusiksi, nimiä tulemaan :=

Kommentit (378)

Vierailija
161/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervi

Vierailija
162/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni.

Ruskeat hiukset ja kiltti luonne. Ikää kolmisenkymmentä. Yksi lapsi ja vaikea ero takana. Puhuu asioistaan harvoille ja valituille. Kova tekemään kotitöitä ja ammatti voisi olla joku labrahoitaja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena

Olet viisikymppinen. Sinulla on vaaleanruskea tukka. Olet rauhallinen ja tarkka. Puhut hiljaisella äänellä ja voisit työskennellä ehkä psykologina. Olet lämmin, mutta hiukan varautunut.

Ap

Ikä ja hiusten väri meni väärin. Muut aika oikein. Kiitos vastauksestasi! :)

Vierailija
164/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena

Olet viisikymppinen. Sinulla on vaaleanruskea tukka. Olet rauhallinen ja tarkka. Puhut hiljaisella äänellä ja voisit työskennellä ehkä psykologina. Olet lämmin, mutta hiukan varautunut.

Ap

Ikä ja hiusten väri meni väärin. Muut aika oikein. Kiitos vastauksestasi! :)

Nimi unohtui: Helena

Vierailija
165/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija

Vierailija
166/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mathilda

Olet parikymppinen hienostoperheen tyttö ja puhut sujuvasti ehkä myös ruotsia. Sinulla on vaalea pitkä tukka ja siniset silmät. Olet sosiaalinen, mutta väsyneenä hiljaisempi. Alaa en osaa sanoa. Seurustelet jonkun komean pojan kanssa.

Ap

Aivan kuten 10 vuotta sitten minä!

Tällä hetkellä kuitenkin kolme poikaa! Ja kyllä oikeeseen meni että sosiaalinen olen mutta väsyneenä en jaksa osallistua mihinkään :D vaalea lyhyt tukka tänään 10 sitten oli pitkä! Pratar också svenska så du hade rätt!! Tack

Vierailija
167/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija

Olet pirteä viisikymppinen. Puhut paljon ja kovalla äänellä. Voisin kuvitella, että olet taiteellinen ja maalaisit jotain tauluja... Tai sitten keskityt puutarhanhoitoon tai johonkin. Jotkut saattavat pitää sinua vähän rasittavana, mutta positiivisuus ei lopu sinulta kesken.

Ap

Vierailija
168/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna

Olet ehkä vähän elämänkoululainen ja ikää on parisenkymmentä vuotta. Hiukset on mustat ja meikki vahva. Kuuntelet jotain rokkia ja nautit alkoholia jonkun verran.

Ap

Oho. 😁

Blondi, kolmenkympin puolivälissä, yliopistokoulutus, kolme lasta. Hyvin vähän meikkaan tai juon alkoholia. Jotain rokkia voin välillä kuunnellakin, muiden suuntien lisäksi.

Vierailija
169/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri

Olet kolmikymppinen, vaaleaverikkö, joka on saanut hyvän kasvatuksen. Luet paljon ja tykkäät valokuvaamisesta. Sinulla on kaksoset, joita kasvatat samoilla periaatteilla, kun sinua itseäkin on kasvatettu. Asut omakotitalossa. Et ikinä riitele miehesi kanssa omien sanojesi mukaan, vaan te keskustelette. Kaverisi pitävät sinusta paljon.

Ap

Kiitos arviostasi!

Ikä, väri & kaksoset eivät täsmää.

Mutta on kaksi koiraa, joita taidan kouluttaa tiukemmilla säännöillä kuin itseäni on kasvatettu... : D

Muuten tosi hyvin arvioitu!

Hauska ketju : )

Vierailija
170/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkeri

Olet kolmikymppinen perheenäiti, joka elää unelmaansa. Olet nimittäin aina haaveillut perheestä. Aika teki kuitenkin tehtävänsä ja unelma suurperheestä vaihtui kahteen lapseen. Olet herttainen ja välität kaikista. Sinulta saa kuitenkin myös suoria mielipiteitä.

Ap

Vierailija
171/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli :D

Vierailija
172/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni.

Ruskeat hiukset ja kiltti luonne. Ikää kolmisenkymmentä. Yksi lapsi ja vaikea ero takana. Puhuu asioistaan harvoille ja valituille. Kova tekemään kotitöitä ja ammatti voisi olla joku labrahoitaja.

Ap

Täysin metsään meni.

Vierailija
173/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura

Vierailija
174/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika jäi välistä!!!

Vierailija
175/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati

Voisin kuvitella Katin, joka juoksee lenkillä ohi ja naapuri morjestaa ja kehuu jotain, että taas menossa.. Niin Kati huutaisi takaisin jotain: "Haudassa levätään!" tyylistä. Uskon, että olet joku pirteä 30-40v äiti, joka on erittäin aktiivinen. Sinulla on ehkä lyhyt tukka ja naurat paljon. Saatat olla myös vähän kärsimätön ja jos suutut niin huudat. Olet varmaan aika hauska tyyppi.

Ap

Vierailija
176/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heini

Olet vähän vajaa kolmekymppinen. Olet erittäin miellyttävä ja pidetty. Sinulla on kauniita vaatteita ja hymyilet useimmiten. Sinulla on pieni poika ja odotat nyt toista lasta miehesi kanssa. Olet onnellinen. Työskentelet terveydenhoitajana, jossain työterveyshuollossa ehkäpä. Laitat hyvää ruokaa ja tykkäät puutarhanhoidosta.

Ap

Hauska! Olen tosi onnellinen elämässäni :) Usein ihmiset sanovat, että olen miellyttävä ja positiivinen ihminen. Olen kyllä myyntityössä, mutta ajauduin siihen sattuman kautta. Minulla on jo kaksi poikaa ja olen yli 30-v, mutta ennustus olisi ollut tosi osuva vielä 8 vuotta sitten kun olin alle 30 ja raskaana

Vierailija
177/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna

Olet n. 30-35v parin pojan äiti. Olet koulutettu vaaleaverikkö, jolla on hiukset ponnarilla ja hymy herkässä. Suosit luomuruokaa ja pyrit kasvattamaan vilkkaista pojistasi kunnollisia aikuisia. Miehesi on joku virkamies, ehkä poliisi ja olet itsekin, jossakin suht arvostetussa ammatissa. Kavereiden kesken Hanna tunnetaan, empaattisena kuuntelijana ja ilopillerinä. Olet luotettava ja perhekeskeinen. Osuinko oikeaan?

Ap

Olen 62-vuotias. Nuorena minulla oli paksu ruskea tukka, nykyään näkyy jo harmaata. Minulla on yksi tytär ja elämäntyöni olen tehnyt kotitalousopettajana.

Vierailija
178/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika jäi välistä!!!

Hei Annika, otan tähän väliin.

Olet nauravainen kolmekymppinen. Sinulla on vaalea polkkatukka. Olet parin pojan äiti ja liikut mielelläsi. Töissä voisit olla ehkä, jossain päiväkodissa tai koulussa.

Ap

Vierailija
179/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda

Vierailija
180/378 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu