Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro etunimesi niin heitän arvion elämäntilanteestasi, iästäsi ja luonteestasi

Vierailija
26.07.2017 |

Teen ketjun uusiksi, sillä se äsken jostakin syystä lukittiin. Kerron tosiaan arvaukseni nimesi pohjalta ja sinun tehtävä on sitten kommentoida osuinko oikeaan. :) Lisään aina arviointien perään sitten Ap, koska äskeisessä ketjussa myös joku muu intoutui arvailemaan. En myöskään ole mikään selvännäkijä, kunhan teen arviointeja aikani kuluksi. Joten kokeillaanpa uusiksi, nimiä tulemaan :=

Kommentit (378)

Vierailija
361/378 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia Kristiina

Vierailija
362/378 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristina odottelee täällä edelleen arviota itsestään :) Kiitän etukäteen.

Okei, tuli sellanen fiilis, että voisin nyt arvioida Kristinan. :) Voisit olla nelikymppinen, sinulla on joko lyhyet hiukset tai sitten suhteellisen pitkät (vähintään olkapäille). Voisit olla ruskeahiuksinen- ja silmäinen. Olet miellyttävä ja hyvä keskustelija. Sinulla on yksi lapsi, joka on kohta täysi-ikäinen. Olet töissä, jollain asiakaspalvelualalla.

Ap

Olen keskivaalea ja minulla on pitkä polkkatukka eli long bob. Siniset silmät mutta näyttävät jostain syystä tummemmilta valokuvissa eli moni luullut niitä ruskeiksi valokuvien perusteella. Ikä osui oikeaan eli olen täyttänyt 40. Minua on sanottu hyväksi keskustelijaksi ja kuuntelijaksi, ja kaikki ovat aina sanoneet että minusta olisi tullut hyvä terapeutti :) Olen lähipiirini ongelmanratkaisija ja minulla on aina vastaukset kaikkeen. Olin pitkään töissä asiakaspalvelualalla mutta vaihdoin alaa 8 vuotta sitten.

Lapsia ei ole, eikä ole ollut enkä ole niitä koskaan oikeastaan halunnut, mutta olen läheinen ystävättäreni 17-vuotiaan tyttären kanssa joka pitää minua tätinään.

Kiitos arvionnista, moni asia osui oikeaan.

-Kristina-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/378 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvi

Olet pirteä kolmekymppinen. Elät sinkkuna ja tykkäät juhlia kavereiden kanssa. Laitat luomuruokaa ja popitat kajareista jotain reggaeta. Ystäväsi pitävät sinusta erittäin paljon. Olet aurinkoinen ja itsevarma ja voisit olla ammatiltasi ehkä ravitsemusterapeutti.

Ap

Olen 27v, naimisissa oleva ja suht terveellistä elämää elävä nainen. Minua kyllä kuvaillaan usein iloiseksi ja pirteäksi, mutta juhliminen on jäänyt viime vuosina aika vähiin kun matkustelu on tullut tilalle (: syödään melko terveellisesti, mutta luomuruokaan en ole hurahtanut. Olen asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
364/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia

Vierailija
365/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilpo

Vierailija
366/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti

Vierailija
367/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armialia

Vierailija
368/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääööääööääööääöö

Vierailija
369/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvokki

Vierailija
370/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

matti

Vierailija
371/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä arvauksia, monien nimien kuvaukset vastaavat hyvin tuntemiani saman nimisiä. Tänne oli joku oman nimenikin laittanut (Laura). Ihan hyvä arvaus, tosin minä olen brunette matalapalkka-alalla eikä minulla ole haaveita. Joskus kyllä halusin lääkäriksi joten aika lähellä kuitenkin.

Vierailija
372/378 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara

Löysin jo kysytyistä, mutta en löytänyt vastausta. Sitä tehty?

Vierailija
373/378 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien

Vierailija
374/378 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö arvioida enää? Haluaisin tietää omani. Oletko jo lopettanut harrastuksesi?

T: minä, Emilia...

Vierailija
375/378 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna

Olet ehkä vähän elämänkoululainen ja ikää on parisenkymmentä vuotta. Hiukset on mustat ja meikki vahva. Kuuntelet jotain rokkia ja nautit alkoholia jonkun verran.

Ap

Olen absolutisti, en meikkaa juuri koskaan ja hiukseni ovat vaaleat. Kuuntelen musiikkia harvoin. Olen lukiossa, mutta haaveissa on opiskella joko valtiotieteitä tai kieliä.

Vierailija
376/378 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron toisen nimen myös eli Anu Johanna. 

Vierailija
377/378 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari

Vierailija
378/378 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

e

i