Kerro etunimesi niin heitän arvion elämäntilanteestasi, iästäsi ja luonteestasi
Teen ketjun uusiksi, sillä se äsken jostakin syystä lukittiin. Kerron tosiaan arvaukseni nimesi pohjalta ja sinun tehtävä on sitten kommentoida osuinko oikeaan. :) Lisään aina arviointien perään sitten Ap, koska äskeisessä ketjussa myös joku muu intoutui arvailemaan. En myöskään ole mikään selvännäkijä, kunhan teen arviointeja aikani kuluksi. Joten kokeillaanpa uusiksi, nimiä tulemaan :=
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rafael
Olet tummahiuksinen. Usein saat kuulla: "Ole minulle Rafaelin enkeli..." Sinulta löytyy huumoria ja olet sosiaalinen. Ikä voisi ehkä olla jotain kolmisenkymmentä. Suhtaudut asioihin suvaitsevasti.
ApTummat hiukset joo. Rafaelin enkeli on tullut tutuksi. Huumori on ihan ok. Sosiaalinen: todellakin. Ikä 29, syyskuussa 30. Suvaitsevainenkin olen mielestäni. Näen (ja koen) työni puolesta paljon surullisia kohtaloita ja yritän ymmärtää erilaisuutta. Gracias hienosta arviosta! M29 ja latino
Arvasin heti nimesi nähtyäni, että tässä taitaa olla se latinomies. Menikin sitten ihan nappiin XD
Ap täällä kirjoittelen taas.. Pyytäisin, että ne ketkä haluavat vielä nimi arvioinnin niin laittaisitte nimen tämän viestin jälkeen, kun en enää muista mihin nimeen jäin niin voitaisiin aloittaa uusi kierros, jos haluatte.
Ap :)
En jaksa lukea koko ketjua onko nimeni mainittu mutta Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka
Sinä olet reipas kolmekymppinen perheenäiti. Tartut tuumasta toimeen ja hoidat niin lapset, rempan kuin koirankin. Et suhtaudu elämään niin vakavasti, mutta arvostat sitä. Miehesi on vieläkin rakastunut sinuun, sillä sinusta löytyy monenlaisia puolia. Osaat aina yllättää, kaikki. Jos saat, joskus vapaa hetken niin lähdet lenkille tai jumppaan. Sinulta ei energia lopu. Hiukset ovat vaaleanruskeat ja usein reippaalla ranskanletillä. Ammattisi voisi olla opettaja.
Ap
Ikä ja lapset menivät vähän huti, mutta jossain vaiheessa toivottavasti ne tulevat vastaan ( olen lähemmäs 25v. lapseton, parisuhteessa.) Olen kyllä energinen ja reipas, mutta tarvittaessa sohva on oiva paikka reippailla. :D Hiukseni ovat kyllä luonnostaan vaalean ruskeat, mutta nyt hieman tummemmat ja mielelläni pidän ne auki. Olen miettinyt nykyisen opiskelujeni jälkeen lähteä opiskelemaan kuvataide- tai lastentarhanopettajaksi. :)
T: Yksi Riikoista
Johanna