Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli ihastusta ja kiinnostusta mutta nyt mies onkin toisen kanssa

Vierailija
26.07.2017 |

Ei seukattu, seksiä oli jonkin verran. Hämmentynyt olo koska tunteita oli jo ja ymmärsin että miehelläkin. Haluaisin keskustella asiasta mutta pelottaa reaktio. Onko parempi jättää asia sikseen ja yksin nieleskellä kyyneleet?

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ilmeisesti vanhanaikainen (mutta en vanha) kun en vois tapailla kun yhtä kerrallaan, seksistä nyt puhumattakaan. Mutta jokaisella kai on oikeus tehdä niinku parhaakseen näkee. Ap'lle sanoisin että eteenpäin vaan vaikka varmasti nyt harmittaakin. Tuskin mies edes osaisi sanoa yhtä syytä, toinen vaan tuntu "oikeemmalta".

Syy ei ole oleellinen (eipä mua edes kiinnostaisikaan), vaan se, että on kanttia kertoa mulle suoraan, ettei juttu jatku, eikä että tulee tunne, että pitää mua niin paskana, että alkaa vain seurustella toisen kanssa. Tai jos teet näin, niin älä itke, kun mä kostan sulle sen paskana pitämisen tunteeni.

Vierailija
62/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei tarkoita seurustelua. Yrittäkää jo ymmärtää tämä asia.

Se, ettei seurustella ei myöskään tarkoita, etteikö kuulu ilmoittaa, että homma ei enää jatku.

Kun nainen ottaa yhteyttä, niin ilmoitus ei jatku. Vai pörssitiedote kaikille, joiden kanssa on sängyssä ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ilmeisesti vanhanaikainen (mutta en vanha) kun en vois tapailla kun yhtä kerrallaan, seksistä nyt puhumattakaan. Mutta jokaisella kai on oikeus tehdä niinku parhaakseen näkee. Ap'lle sanoisin että eteenpäin vaan vaikka varmasti nyt harmittaakin. Tuskin mies edes osaisi sanoa yhtä syytä, toinen vaan tuntu "oikeemmalta".

Syy ei ole oleellinen (eipä mua edes kiinnostaisikaan), vaan se, että on kanttia kertoa mulle suoraan, ettei juttu jatku, eikä että tulee tunne, että pitää mua niin paskana, että alkaa vain seurustella toisen kanssa. Tai jos teet näin, niin älä itke, kun mä kostan sulle sen paskana pitämisen tunteeni.

Tehän ette seurustelleet! Vai oliko niin että sinä seurustelit ja mies ei?

Vierailija
64/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Elämä opettaa ja joskus on hyvä tyytyä opetukseen.

Joidenkin ihmisten mielestä on ok pitää käynnissä useampia suhteenkaltaisia eikä kertoa siitä (kysymättä).

Jos olisit kysynyt hänen muista jutuistaan ja ehdottanut sitä että olette vain toistenne kanssa, olisi hän ehkä kertonut muista tai ehkä ollut kertomatta.

Se tyyppi meni jo, hänellä oli muitakin ja valitsi toisen. Seuraavalla kerralla kerro mitä tahdot jos tahdot muutakin kuin säätöä. Ei kannata yrittää muuttaa ketään, eikä kääntää kenenkään päätä, se on ihan turhaa. Ihminen ei muutu kuin tahtoessaan.

Onnea uusiin seikkailuihin.

Tällaisille ihmisille on ihan ok opettaa, että joidenkin ihmisten mielestä sellainen ei ole ok :) Tyytyköön elämän antamiin opetuksiin hänkin vaan ;)

On syytä oppia ettei mene sänkyyn ilman seurustelusuhdetta.

Tämä onkin tärkeä, mutta yhtä hyvin sitä voi opettaa miehille, että jos olet mennyt sänkyyn älä hylkää.

Ja toisekseen joku voi käyttäytyä niinkin, että toinen saa sydänsurut ja tuntee itsensä hylätyksi ilman sänkyäkin. Kokemusta on. Se sattui todella paljon.

Ihmisellä on oikeus lopettaa suhde eikä se ole mitään hylkäämistä. Toiseksi, jos mitään ei ole sovittu on kyseessä lähtökohtaisesti pelkkä seksisuhde. Jos toinen osapuoli alkaakin toivoa suhteelta enemmän, niin se on silloin itse saatava suu auki ja kysyttävä onko toinen halukas seurustelemaan vai jatketaanko eri suuntiin.

Ei ole näin, on hylkäämistä. Sinun näkemyksesi tästä ei ole mikään absoluuttinen totuus asiasta ja olisi ihan terveellistä, ettet satuta muita opetella näkemään se, että on naisia, joita satuttaa tuollainen ylimielinen ja itsekäs käytös.

Sinä voit ihan itse ottaa vastuun omasta käytöksestäsi ja pitää ne haarat kiinni jos seksi on sinusta sanaton sopimus yhteisestä loppuelämästä. Kenenkään muun mielestä se ei sitä nimittäin ole. Pilaat tuolla hysteerisellä takertumisella kaikkien muidenkin naisten maineen.

Minua on loukattu vastaavalla tavalla ilman seksiäkin (olin silloin aseksuaali), joten voisitko keskittyä tässä ihmisen loukkaamisen tunteisiin ja unohtaa seksin?

En, koska seksi on tässä oleellinen tekijä. Seksi ilman seurustelua on seksisuhde, fuckbuddysuhde, kevytsuhde. Tällaiseen järjestelyyn vapaaehtoisesti lähtevältä oletetaan, että aikuinen ihminen ymmärtää mitä tekee eikä käyttäydy kuin holhottava lapsi jota pitää suojella itseltään. Ja huom seksisuhteissa ei minusta ole mitään pahaa. Siinä on, että niihin liittää perusteettomia kuvitelmia tulevaisuudesta ja kehtaa syyttää toista näistä omista luuloistaan. Jos seksisuhteesta haluaa vakavamman, täytyy ihan itse avata se suu ja kysyä onko toinen samoilla linjoilla.

EI OLE. Seksi ilman puhetta seurustelusta ei ole fuckbuddysuhde, kevytsuhde eikä seksisuhde.

Siinä et voi olettaa mitään. Mikä oikeus sulla on olettaa, mutta sen, joka suhtautuu kaikkiiin ihmissuhteisiinsa kunnioituksella, kuuluisi jotenkin jutella, että "kelpaanko mä sulle"? En todellakaan kysele ja ano audienssia seurusteluun jonkun minusta kiinnostuneen kanssa. On ihan normaalia ettei koskaan edes puhuta seurustelun alkamisesta erikseen, kuten tuossa joku muukin mainitsi.

Ei ole pakko puhua jos ei halua, mutta silloin on hyväksyttävä se, että suhteen tilasta voidaan olla hyvinkin eri linjoilla. Seurustelua ei voi eikä kannata mennä omin päin olettamaan vaan siksi, että on harrastanut seksiä ihmisen kanssa johon on ihastunut. On turha uhota kostolla jos ei omat harhaluulot vastanneetkaan todellisuutta. Fiksuinta olisi avata suu eikä olettaa mitään mistä ei ole sovittu.

Kyllä minä kertoisin jollekin, ettei tutustuminen ja tapailu enää jatku, vaikken hänen kanssaan "seurustelisikaan". Miksi juutut siihen seurusteluun, kun se ei ole mikään rajapyykki kohdella toista niin, ettei synny tunteita, joita ap kokee?

Vierailija
65/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten mielestä on ok pitää käynnissä useampia suhteenkaltaisia eikä kertoa siitä (kysymättä). Jos olisit kysynyt hänen muista jutuistaan ja ehdottanut sitä että olette vain toistenne kanssa, olisi hän ehkä kertonut muista tai ehkä ollut kertomatta.

Se tyyppi meni jo, hänellä oli muitakin ja valitsi toisen. Seuraavalla kerralla kerro mitä tahdot jos tahdot muutakin kuin säätöä. Ei kannata yrittää muuttaa ketään, eikä kääntää kenenkään päätä, se on ihan turhaa. Ihminen ei muutu kuin tahtoessaan.

Tällaisille ihmisille on ihan ok opettaa, että joidenkin ihmisten mielestä sellainen ei ole ok :) Tyytyköön elämän antamiin opetuksiin hänkin vaan ;)

Tämä onkin tärkeä, mutta yhtä hyvin sitä voi opettaa miehille, että jos olet mennyt sänkyyn älä hylkää.

Ja toisekseen joku voi käyttäytyä niinkin, että toinen saa sydänsurut ja tuntee itsensä hylätyksi ilman sänkyäkin. Kokemusta on. Se sattui todella paljon.

Ihmisellä on oikeus lopettaa suhde eikä se ole mitään hylkäämistä. Toiseksi, jos mitään ei ole sovittu on kyseessä lähtökohtaisesti pelkkä seksisuhde. Jos toinen osapuoli alkaakin toivoa suhteelta enemmän, niin se on silloin itse saatava suu auki ja kysyttävä onko toinen halukas seurustelemaan vai jatketaanko eri suuntiin.

Ei ole näin, on hylkäämistä. Sinun näkemyksesi tästä ei ole mikään absoluuttinen totuus asiasta ja olisi ihan terveellistä, ettet satuta muita opetella näkemään se, että on naisia, joita satuttaa tuollainen ylimielinen ja itsekäs käytös.

Sinä voit ihan itse ottaa vastuun omasta käytöksestäsi ja pitää ne haarat kiinni jos seksi on sinusta sanaton sopimus yhteisestä loppuelämästä. Kenenkään muun mielestä se ei sitä nimittäin ole. Pilaat tuolla hysteerisellä takertumisella kaikkien muidenkin naisten maineen.

Ei se nyt tietenkään mikään yhteisen loppuelämän sopimus ole, varsinkaan ekoilla treffeillä tai yhdenyön jutussa kun kumpikin haluaa toisiltaan ainoastaan seksiä, joko kerran tai useammin, mutta ei silloin ollakaan ensisijaisesti parisuhdetta hakemassakaan ja tämän luulisi olevan ihan kaikille selvää. Sen sijaan silloin kun sitä seksiä ei harrasteta ekalla tapaamiskerralla, eikä vielä tokalla eikä kolmannellakaan niin silloin haussa on jotain muutakin kuin pelkkää seksiä. Jopa se yhteinen loppuelämä.

N40

Vierailija
66/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei seurustella ei myöskään tarkoita, etteikö kuulu ilmoittaa, että homma ei enää jatku.

Kun nainen ottaa yhteyttä, niin ilmoitus ei jatku. Vai pörssitiedote kaikille, joiden kanssa on sängyssä ollut?

No ap tuskin kirjoittaisi tätä, jos mies olisi käsitellyt asian hänen kanssaan. Että ei jatku.

Vierailija
67/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap tuskin kirjoittaisi tätä, jos mies olisi käsitellyt asian hänen kanssaan. Että ei jatku.

No mistä hän sitten tietää ettei jatku?

Vierailija
68/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä kostaminen oikein on? Oletteko ihan tosissanne kostamassa sen että mies jätti?

Ja sitten vielä kauhistellaan joidenkin maiden happoiskuja.

Vierailija
69/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seurustelukaan samaa kuin opiskeluaikanani. Tapasin miehen toiselta puolelta maata ja alettiin seurustella ilman kummempia sopimuksia. Se vaan oli siinä. Tavattiin yksi vuosi joka toinen viikonloppu, mentiin kihloihin ja naimisiin 2v ensitapaamisesta. Liitto kesti 15v.

Nyt on hankalaa. Tapaillaan monia yhtaikaa tai halutaan kevyttä suhdetta. Tai luvataan kaikkea ja ollaan muuta.

Pelkkään seksisuhteeseen en ala  ja seksiäkin voi odottaa ihan huoleti 1-2kk. Siinä ajassa jo jotain näkee ihmisestä.

Samaa mieltä. Tosin tuo treffailu ilman seksiä ei takaa mitään miehen tarkoitusperistä, sitä ihan ongelmitta nähdään muutaman kuukausi, vietetään aikaa yhdessä ja tehdään yhdessä kaikkea, mutta sitten kun sitä seksiäkin aletaan harrastaa niin jostain syystä miehellä ei enää olekaan tarvetta millekään muulle yhdessäololle. Sitten sitä yht'äkkiä huomaakin olevansa suhteessa, jossa harrastetaan pelkkää seksiä miehen aikataulujen mukaan ja kaikki muu yhdessäolo on sitä mikä skipataan jatkuvaan kiireeseen vedoten.

N40

Vierailija
70/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan tuollaisia sanottiin tunteillaleikkijöiksi.

Vierailija
71/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mistähän ihminen saa sen tietää? Ei vaan voi olla muita tapoja, kuin kuulla se mieheltä, eihän voi olla? Ei ole tuttuja, joilta kuuli, ei ole vaikka nähnyt jonkun muun kanssa, jolloin selvisi, ettei se ole serkku...ei... Kellään ei ole koskaan ollut niin.

Vierailija
72/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten mielestä on ok pitää käynnissä useampia suhteenkaltaisia eikä kertoa siitä (kysymättä).

Jos olisit kysynyt hänen muista jutuistaan ja ehdottanut sitä että olette vain toistenne kanssa, olisi hän ehkä kertonut muista tai ehkä ollut kertomatta.

Minua on loukattu vastaavalla tavalla ilman seksiäkin (olin silloin aseksuaali), joten voisitko keskittyä tässä ihmisen loukkaamisen tunteisiin ja unohtaa seksin?

En, koska seksi on tässä oleellinen tekijä. Seksi ilman seurustelua on seksisuhde, fuckbuddysuhde, kevytsuhde. Tällaiseen järjestelyyn vapaaehtoisesti lähtevältä oletetaan, että aikuinen ihminen ymmärtää mitä tekee eikä käyttäydy kuin holhottava lapsi jota pitää suojella itseltään. Ja huom seksisuhteissa ei minusta ole mitään pahaa. Siinä on, että niihin liittää perusteettomia kuvitelmia tulevaisuudesta ja kehtaa syyttää toista näistä omista luuloistaan. Jos seksisuhteesta haluaa vakavamman, täytyy ihan itse avata se suu ja kysyä onko toinen samoilla linjoilla.

EI OLE. Seksi ilman puhetta seurustelusta ei ole fuckbuddysuhde, kevytsuhde eikä seksisuhde.

Siinä et voi olettaa mitään. Mikä oikeus sulla on olettaa, mutta sen, joka suhtautuu kaikkiiin ihmissuhteisiinsa kunnioituksella, kuuluisi jotenkin jutella, että "kelpaanko mä sulle"? En todellakaan kysele ja ano audienssia seurusteluun jonkun minusta kiinnostuneen kanssa. On ihan normaalia ettei koskaan edes puhuta seurustelun alkamisesta erikseen, kuten tuossa joku muukin mainitsi.

Ei ole pakko puhua jos ei halua, mutta silloin on hyväksyttävä se, että suhteen tilasta voidaan olla hyvinkin eri linjoilla. Seurustelua ei voi eikä kannata mennä omin päin olettamaan vaan siksi, että on harrastanut seksiä ihmisen kanssa johon on ihastunut. On turha uhota kostolla jos ei omat harhaluulot vastanneetkaan todellisuutta. Fiksuinta olisi avata suu eikä olettaa mitään mistä ei ole sovittu.

Kyllä minä kertoisin jollekin, ettei tutustuminen ja tapailu enää jatku, vaikken hänen kanssaan "seurustelisikaan". Miksi juutut siihen seurusteluun, kun se ei ole mikään rajapyykki kohdella toista niin, ettei synny tunteita, joita ap kokee?

Tietysti tunteita voi syntyä, mutta tunteiden syntyminen ei automaattisesti tarkoita sitä että ne tunteet olisivat toisen syy ja varsinkaan sitä että ne pitäisi jotenkin kostaa. En vaan voi ymmärtää tuota ajatusmaailmaa, ettei aikuinen ihminen voi ottaa tuon vertaa vastuuta itsestään. Pettymykset kuuluu elämään. Ensi kerralla sitten fiksummin, omista odotuksista avoimemmin.

Vierailija
73/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä kostaminen oikein on? Oletteko ihan tosissanne kostamassa sen että mies jätti?

Tunnetasolle koitan osuman tähdätä. Satuttaa.

Vierailija
74/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset otatte tuollaisen keveän seksin liian tosissanne. Ei se tarkoita mitään.

Vierailija
75/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten mielestä on ok pitää käynnissä useampia suhteenkaltaisia eikä kertoa siitä (kysymättä). Jos olisit kysynyt hänen muista jutuistaan ja ehdottanut sitä että olette vain toistenne kanssa, olisi hän ehkä kertonut muista tai ehkä ollut kertomatta.

No ei todellakaan ole! Jos ollaan ihastuneita ja kiinnostuneita, nähdään ja jossain vaiheessa harrastetaan jo seksiäkin niin se ei todellakaan ole mikään pelkkä seksisuhde vaan ihan normaali, tavallinen seurustelusuhde. Eikä siinä todellakaan aleta enää kyselemään mitähän meidän välillä on kun ei ole mitään kyseltävää eikä epäselvää.

Seksisuhteet on niitä missä sinne punkkaan hypätään ekoilla treffeillä ventovieraan ihmisen kanssa tai holataan se hoito kämpille jostain narikan jonosta pilkun aikaan.

N40

Mistä ap tietää, että mies oli ihastunut ja kiinnostunut? Sänkyyn meno ei miehen osalta kerro yhtään mitään.

Mutta miksi ihmeessä mies haluaa nähdä ja tutustua jos haluaa naiselta ainoastaan seksiä? Miksi mies ei voi harrastaa seksiä ainoastaan niiden naisten kanssa,  jotka myös haluavat pelkän seksisuhteen/kertapanon? Eihän se miehelle ole mitenkään epäselvää, että nainen joka haluaa normaalisti treffailla ja tutustua ei ole pelkän seksin perässä? Miksi mies ei voi ottaa mitään vastuuta omista tekemisistään?

Vierailija
76/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mistähän ihminen saa sen tietää? Ei vaan voi olla muita tapoja, kuin kuulla se mieheltä, eihän voi olla? Ei ole tuttuja, joilta kuuli, ei ole vaikka nähnyt jonkun muun kanssa, jolloin selvisi, ettei se ole serkku...ei... Kellään ei ole koskaan ollut niin.

Serkun kaverin kaima kertoi, että... minkä ikäisiä te oikein olette 😂

Vierailija
77/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tunteita voi syntyä, mutta tunteiden syntyminen ei automaattisesti tarkoita sitä että ne tunteet olisivat toisen syy ja varsinkaan sitä että ne pitäisi jotenkin kostaa. En vaan voi ymmärtää tuota ajatusmaailmaa, ettei aikuinen ihminen voi ottaa tuon vertaa vastuuta itsestään. Pettymykset kuuluu elämään. Ensi kerralla sitten fiksummin, omista odotuksista avoimemmin.

No, se tosiaan vähän riippuu, on miehiäkin jotka kaipaa ihailua ja synnyttää toisessa tunteita kokeakseen itsensä haluttuina (naisetkin sitä tekevät, ei sillä) ja se on eräänlainen tunnepetos. Mutta vaikkei syy olisikaan toisessa, niin silti se, että ei vaivaudu kertomaan että ei halua enää mitään, kuten ilmeisen moni tekee (lievempi versio ghostauksesta, eli saisit henkilöön kyllä yhteyden, mutta hän kehtaisi olla sitten ihan, että ai mitkä sun tunteet) on kostamisen arvoinen rikos. Ja kostohan osoitetaan tietenkin toisen tunne-elämälle. Ikävä kyllä se on vaikeampi toteuttaa, ellei käy tosiaan niin, että tämä ihminen, jolle et sano sitten mitään (muka kohteliaana) erehtyykin vielä ottamaan yhteyttä, kun se toinen säätö kaatuikin.

Vierailija
78/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi iällä on tässä merkitystä, jos kuulee asian muilta, eikä toisella itsellään ole kanttia lopettaa suhde? Seksi- tai ihan mikä vaan suhde. Ja siis eihän se, että näkee miehen jonkun kanssa ole välttämättä sen kehittyvän suhteen tuho, jos se nainen ei ole samaan aikaan kun tapaili minua ollut sängyssä sen miehen kanssa. On vaikka serkku. Vaikka toki harvemmin on.

Vierailija
79/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetasolle koitan osuman tähdätä. Satuttaa.

Miten? Tunnetasolla kun ei ole mitään

Mielestäni näin ajatteleva on pahempi kuin se alkuperäinen toisen löytänyt

Tarkoituksellinen pahuus on aina pahempi

Vierailija
80/241 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi iällä on tässä merkitystä, jos kuulee asian muilta, eikä toisella itsellään ole kanttia lopettaa suhde? Seksi- tai ihan mikä vaan suhde. Ja siis eihän se, että näkee miehen jonkun kanssa ole välttämättä sen kehittyvän suhteen tuho, jos se nainen ei ole samaan aikaan kun tapaili minua ollut sängyssä sen miehen kanssa. On vaikka serkku. Vaikka toki harvemmin on.

Miksi vaadit että miehen tulisi olla vain sinun kanssasi jos ette kerran seurustele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi