17-vuotias suomityttö ottanut persetäytteet
Näittekö Seiskassa? Mitä mieltä olette? Kuin on saanut vanhemmiltaan luvan moiseen? Nyt on sitten hikinen perse loppuiäks. Ymmärtääkseni tota on mahdotonta enää pienentää jos on ruisketäytteillä laitettu, eivätkä ole erilliset implantit.
Kommentit (204)
Näyttää todella rumalta ja epäaidolta. Ei taida olla mikään järjen jättiläinen tämä tyttö.
ja vaikka olis implantit niin miltä näyttää pakarat sen jälkeen kun ne on poistettu... nahkahan siinä roikkuu ja kiristämikseks menee. melkosta temppuilua, siinä vaiheessa on varmaan jo tunto mennyt täysin. en kyllä uskaltais lähteä persettä isontamaan. ja sit jos se on rasvaruiskeilla tehty niin keski-iässä kun alkaa aineenvaihdunta väistämättä hidastua niin duunia saa tehdä että perä pysyy aisoissa.. ai kauhia.
peräänkuulutan (no pun intended) lääkäreiden moraalia. kuka helvata tekee noin nuorelle noin peruuttamattoman toimenpiteen.
Milloin tää persevillitys on alkanut? Silloin kun minä olin nuori perseen piti olla niin pieni kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tää persevillitys on alkanut? Silloin kun minä olin nuori perseen piti olla niin pieni kuin mahdollista.
Ihmettelen kans. Ja onko tollanen tekoperä kiva sitten ihan joka tilanteessa. Ehkä tuokin tyttö joskus ajautuu ihan tavallisiin töihin niin onko se sitten kiva kantaa toimistossa tollasia pakaroita. En tajua mitä tolla perällä tehdään? Pidetään jatkuvasti esillä? Paljaana?
Just näin.
Ja miksei 17v. ole salilla kyykkäämässä jos perseen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää todella rumalta ja epäaidolta. Ei taida olla mikään järjen jättiläinen tämä tyttö.
Tuli samoja ajatuksia mieleeni. Onhan yleistä tietoa, että tuollaisiin touhuihin osallistuvat eivät ole niitä järkevimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Kardashianit.
Mitämitämitä löytyykö netistä? Linkkejä!
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Ja miksei 17v. ole salilla kyykkäämässä jos perseen haluaa.
Koska salilta ei saa sitä hyllyvää valkoista lihaa, jota naiset haluavat itselleen ja mustat miehet läpsivät räppivideoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kardashianit.
johan se kimin perse on nähty että on aivan hirveä luonnossa.
Ja samasta syystä naiset eivät ole salilla tekemässä penkkipunnerrusta ja muita rintalihasliikkeitä, että saisivat isommat rinnat. Naisten muodot tulevat läskistä ja miesten lihaksista. Fitness-naisilla myös implanteista, jotta androgyyniys ei alkaisi määritellä vartaloa.
Olkaa aivan huoletta, kyllä se perse leviää ilman asennettavia lisä täytteitäkin.
Naisille tiedoksi....jos ette usko, niin vilkaiskaapas äidiltänne.
T: ukkomies
Voi tyttöraukkaa mille tielle on lähtenyt. Huulitäytteitäkin laittanut jo useamman kerran. Surullista.
Saas nähdä minkänäköinen tuo neito on kun täyttää 30v...
Perseentäytettähän saa ihan luonnonmenetelmilläkin.
No, ettekö nähneet juttua?