Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

17-vuotias suomityttö ottanut persetäytteet

Vierailija
26.07.2017 |

Näittekö Seiskassa? Mitä mieltä olette? Kuin on saanut vanhemmiltaan luvan moiseen? Nyt on sitten hikinen perse loppuiäks. Ymmärtääkseni tota on mahdotonta enää pienentää jos on ruisketäytteillä laitettu, eivätkä ole erilliset implantit.

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ja samasta syystä naiset eivät ole salilla tekemässä penkkipunnerrusta ja muita rintalihasliikkeitä, että saisivat isommat rinnat. Naisten muodot tulevat läskistä ja miesten lihaksista. Fitness-naisilla myös implanteista, jotta androgyyniys ei alkaisi määritellä vartaloa. 

Päivän naurut:D

Vierailija
62/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi, muttei voi kuin sääliä nuorta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella kuinka paljon tuo tyttö tuijottaa itseään peilistä.

Vierailija
64/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmeellistä, ettei enää edes nuori nainen, jolla hyvä kroppa, voi olla tyytyväinen ulkonäköönsä. Aivan järkyttäväksi on maailma mennyt.

Vierailija
65/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse antaisi äitinä lupaa tuollaiseen, enkä kyllä ottaisi itsellenikään tuollaisia implantteja. Ne eivät ole oikein minun makuuni, jos näin voi sanoa. Mutta...

Toisaalta kävin itse 16-vuotiaana leikkauttamassa häpyhuuleni, joten minulla ei ole oikein varaa sanoa mitään.

Ymmärrän tavallaan äitiäkin, tyttö olisi varmaan joka tapauksessa käynyt kyseisessä operaatiossa heti 18-vuotiaana.

Noh, sanotaanko vaikka nyt näin, että pääasia jos tyttö on itse tyytyväinen. Minä ainakin olen ikuisesti tyytyväinen siitä, että kävin aikoinaan leikkauksessa. Saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta leikkaus paransi elämänlaatuani huomattavasti. Se teki minusta paljon itsevarmemman, makuuhuoneen puolella ja muutenkin. Se paransi seksielämääni huomattavasti, kuten välillisesti myös mielialaani ja terveyttäni. Sen myötä innostuin huolehtimaan itsestäni muutenkin paremmin. Liikunnan harrastamisesta tuli paljon mielekkäämpää, kun paikat eivät hiertyneet. Kyseinen vaiva aiheutti minulle niin paljon kipua ja häpeää. Eli plastikkakirurgiset operaatiot voivat joskus olla hyväkin asia. Minulle se toimenpide oli niin paljon muutakin, kuin pelkkä pieni kosmeettinen juttu. Se vaikutti niin moniin muihinkin elämän osa-alueisiin.

Vierailija
66/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska ja kirurgi haisevat pahalle.

Vierailija
67/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaiskohan edes jotain hinaajaa jos tämmöinen keski-ikäinen, pienen karvaisen perseen omaava äijä laittais kuvan perseestään instaan? Tuskimpa.

Vierailija
68/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse antaisi äitinä lupaa tuollaiseen, enkä kyllä ottaisi itsellenikään tuollaisia implantteja. Ne eivät ole oikein minun makuuni, jos näin voi sanoa. Mutta...

Toisaalta kävin itse 16-vuotiaana leikkauttamassa häpyhuuleni, joten minulla ei ole oikein varaa sanoa mitään.

Ymmärrän tavallaan äitiäkin, tyttö olisi varmaan joka tapauksessa käynyt kyseisessä operaatiossa heti 18-vuotiaana.

Noh, sanotaanko vaikka nyt näin, että pääasia jos tyttö on itse tyytyväinen. Minä ainakin olen ikuisesti tyytyväinen siitä, että kävin aikoinaan leikkauksessa. Saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta leikkaus paransi elämänlaatuani huomattavasti. Se teki minusta paljon itsevarmemman, makuuhuoneen puolella ja muutenkin. Se paransi seksielämääni huomattavasti, kuten välillisesti myös mielialaani ja terveyttäni. Sen myötä innostuin huolehtimaan itsestäni muutenkin paremmin. Liikunnan harrastamisesta tuli paljon mielekkäämpää, kun paikat eivät hiertyneet. Kyseinen vaiva aiheutti minulle niin paljon kipua ja häpeää. Eli plastikkakirurgiset operaatiot voivat joskus olla hyväkin asia. Minulle se toimenpide oli niin paljon muutakin, kuin pelkkä pieni kosmeettinen juttu. Se vaikutti niin moniin muihinkin elämän osa-alueisiin.

Katsoitko ollenkaan pepputytön takapuolen kuvaa ennen leikkausta? Paransiko leikkaus sinun mielestä tytön elämänlaatua tms. ja jos paransi, kerro ihmeessä mitä koska itse en vaan voi ymmärtää?

Vierailija
69/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäväksi on tuon tytön ajatusmaailma muovautunut. En voi käsittää miksi pilasi takapuolensa. Aikooko hän hankkia työtä takapuolen avulla? Saada hyväksyntää miehiltä? Saada peukutuksia kuvilleen? MIKSI?

Vierailija
70/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tytteli sai tämänkin ketjun myötä kaksi uutta seuraajaa takapuolelleen. Joku kuolaava mies kuitenkin innostui kun on ihan suomalainen, ei ole enää niin kaukainen kardashian perä kyseessä. Takapuoli on yksi fetismin kohde joten ihailijoita tulee riittämään. Sitä kai hän hakee?

Vierailija
71/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin tyttöä, koska jossain vaiheessa jotain on mennyt pahasti pieleen, että tuohon tilanteeseen on päädytty.

Vierailija
72/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaa elämään hänelle. kyllä hävettäis olla omainen

Vierailija
73/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt pari viikkoa Suomessa ja sitte olis lähtö Singaporeen ja Dubaihin! "

Blogista lainaus. Suomessa asiat on selkeästi liian hyvin.

Vierailija
74/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ettekö nähneet juttua? 

Yritän parhaani mukaan vältellä tuollaisten juttujen lukemista, saati näkemistä..

Vierailija
75/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tää persevillitys on alkanut? Silloin kun minä olin nuori perseen piti olla niin pieni kuin mahdollista. 

Kardashianit.

Sitä ennen jo 80-90 luvulla rap-videot, sitten J-Lo ja Shakira ja latinonaiset ja sitten vasta nämä Kardaaniakselit ja Nicky Minajit.

Vierailija
76/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa aivan huoletta, kyllä se perse leviää ilman asennettavia lisä täytteitäkin.

Naisille tiedoksi....jos ette usko, niin vilkaiskaapas äidiltänne.

T: ukkomies

Joo, viimeksi kun vilkaisin niin äitini - jo mummoikäinen - oli yhä x-vartalon omaava tiimalasi. Minä olen päärynä. En tiedä ymmärtääkö kukaan päärynä miksi helkutissa joku laittaisi mitään lisukkeita takalistoonsa ja/tai yläreisiin. Mielessä hehkuu vain punaisin tulikirjaimin W H Y

Vierailija
77/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin, järkyttävän näköisiä kalkkunoita kuvassa ja itse luulevat olevansa kauniita ja sexyjä :D Cristahan on muuten täysin lauta, joten seuraavaksi kannattaa hankkia kumia etumukseen. Loppuelämä meneenkin sitten muikistellessa ja seksikästä esittäessä. Häpeäisin silmät päästäni jos minulla olisi lapsia ja joku niistä olisi tuolla tasolla, kasvattajana kokisin olevani täysin epäonnistunut.

Ei todellakaan ole lauta, ihan normaalit rinnat. On tainnut sinullakin kehonkuvat vääristyä kun tuollaista luulet. Niin se näemmä silmä tottuu ruudun takanakin tekorintoihin ja alkaa pitää yli-isoa kokoa normaalina ja normaalirintaa olemattomana. Muista hävetä myös itsesi puolesta kun nimität normaalirintaista laudaksi. Tuollaisilla kommenteilla otat myös osaa nuorten naisten kehovääristymiin.

Kyllä sen tissit olemattomilta tuollaisen jättikokoisen vaippaperseen rinnalla näyttävät tätä nykyä eli jos haluaa tasapainotusta niin kumipallothan sen on hankittava.

Olet tosi loukkaava. Minulla ja monella muulla on luonnostaan tuollainen kroppa, pienet rinnat, hoikka vyötärö ja massiivinen alaosa. Eikä meidän tarvitse hankkia mitään "tasapainottavia kumipalloja", ei, vaikka kuinka sinun silmiäsi tämä "epäsuhta" häiritsisi. Se on ihan hyvä vartalonmalli.

Vierailija
78/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvat. En ymmärrä miksi joku muuttaisi ulkonäköään siten, että näyttää Tuksulta. 

Vierailija
79/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elle Macphersonista oli bikinikuvia Daily Mailissä, enin osa kommentteja koski olematonta peppua. Takamus muistuttaa 70-vuotiaan papparaisen kalkkunapeppua. Ja hän sentään oli The Body joskus silloin aikoinaan. 

Ihanteet muuttuu, mutta tuo Cristan versio on kyllä kamala. Paremman pepun olisi kyykännyt itselleen salilla. 

Vierailija
80/204 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kuvat. En ymmärrä miksi joku muuttaisi ulkonäköään siten, että näyttää Tuksulta. 

Samaa mietin.. kyllä on järkyttävän rumaksi tyttö ittensä hommannu :(