Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nina Mikkonen irtisanoutunut

Vierailija
25.07.2017 |

Muumikahvila ei sitten vastannutkaan toiveita. Omia projekteja mielessä. Mistä rahat.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä vauva-palsta joku entisten koulukiusaajien kokoontumispaikka? Mistä kaikki nämä ilkeät kommentit?

Kaikkea hyvää Niinalle ja hänen tulevaisuuden suunnitelmilleen. Olen kerran asioinut Muumi-kahvilassa vaimoni ja tyttäreni kanssa ja Niina oli mitä ystävällisin asiakaspalvelija.

Vierailija
122/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuminen on ihan normaalia ja sitä ei kaikki uskalla tässä maassakaan tehdä. Niin moni on vain vihaamassaan duunissa, kun ei ole uskallusta lähteäkään.

Ja arvostukseni Nina Mikkosta kohtaan nousi kattoon sen jälkeen miten jaksoi vuosia olla vaikeasti sairaan miehensä omaishoitaja ja tukena, vielä lapset ja kodinkin hoitaa. Itsestäni ei olisi tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketku42 kirjoitti:

Irtisanoutuminen on ihan normaalia ja sitä ei kaikki uskalla tässä maassakaan tehdä. Niin moni on vain vihaamassaan duunissa, kun ei ole uskallusta lähteäkään.

Ja arvostukseni Nina Mikkosta kohtaan nousi kattoon sen jälkeen miten jaksoi vuosia olla vaikeasti sairaan miehensä omaishoitaja ja tukena, vielä lapset ja kodinkin hoitaa. Itsestäni ei olisi tuohon.

Kyllä suurimmasta osasta olisi tuohon: mies terveyskeskuksen vuodeosastolla suurimman osan ajasta, lapset koulussa 8 -15 (matkoineen). Kyllä siinä ehtii kotia puunaamaan ja pyykit pesemään odotellessa. Ja kun mies vielä oli kotona, oli henkilökohtainen avustaja 8 tuntia päivässä miehen kanssa, lisäksi kävi fysioterapeutti 3 kertaa viikossa. Moni nainen on tuon ohessa päivät töissä - sitä minä arvostan - mutta en sitä, että perustetaan koko elämä yhteiskunnan tukien varaan, että ei tarvitse ansaita itse elantoaan.

Vierailija
124/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

leski33 kirjoitti:

Ehkä vaan meni liian aikaisin töihin miehensä kuoleman jälkeen.  Takana aika raskaita vuosia hänellä ja pojilla.  Jeesus mitä lynkkäystä täällä on.

Kun mieheni kuoli, meni vuosi ennen kuin sain itseni ja lapseni elämään ns. normaali elämää.

Totta. Mieshän ei sairastanutkaan kuin monta vuotta ja oli ison osan ajasta sairaalassa, joten hurja yllätyshän tuo oli. Ei ehtinyt mitenkään etukäteen valmistautumaan.

Vierailija
125/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naiset tekevät sen ihan itse. Minkä? Sen, että maailma on miesten johdossa. Kauheaa ilkeilyä, sokean halvaantuneen miehen vähättelyä, kyvyttömyyttä kestää jos joku on jotain mieltä.

Jos joku tapa sanoa mielipidettä ei miellytä niin ei sitten.

Ei siitä nyt kymmenen vuoden vihaa ja kaunaa ja Karman toivomuksia tietty tehdä.

Ihan puhdasta nettikiusaamista ja parjaamista tämä on.

En pitänyt, että TA aikoinaan jätti perheensä. Nina kantoi kuitenkin kunnialla sen, mitä eteen sitten tuli. Vähän sanoo mielipiteensä joskus tempperamenttisesti, mutta nämä ilkeilyt täällä kyllä painavat oikealta ohi.

Jos haluatte ilkeilijät edetä urallanne, toinen kello kalkattamaan. Onnistuu kyllä.

Onneksi Nina on mielenkiintoinen ja saa rahaa jutuista, niin saa velkojaan maksettua.

Eli naispoweria toisiamme kohtaan siskot! Pois ilkeily! Tsempatkaamme toisiamme! t myös leski ja halvaantunutta miestä hoitanut Cat. Nyt johtohommissa

Vierailija
126/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen paljon miettinyt ilkeyden anatomiaa. Se puetaan joskus sanoihin "ironinen huumori, kriittinen ote, sarkasmi", vaikka kyseessä on puhdas halpa ilkeily. Kukaan ei maksa ilkeilystä mitään, sen joka tomppeli osaa kapakan peräpöydässä hakematta ja se torppaa nykyään uralla etenemisen. Halpaa, tyhmää ja todella helppoa.

Eräs amerikkalainen urallaan onnistunut mies kauan sitten sanoi minulle, että hän ei ole niinkään kiinnostunut kritiikistä koska sen saa helposti. Se otetaan huomioon, mutta sen saa vähällä.

Häntä kiinnostaa se henkilö , joka keksii uutta. Oli minulle käänteen tekevä oivallus.

Vierailija
127/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Itse asiassa olen paljon miettinyt ilkeyden anatomiaa. Se puetaan joskus sanoihin "ironinen huumori, kriittinen ote, sarkasmi", vaikka kyseessä on puhdas halpa ilkeily. Kukaan ei maksa ilkeilystä mitään, sen joka tomppeli osaa kapakan peräpöydässä hakematta ja se torppaa nykyään uralla etenemisen. Halpaa, tyhmää ja todella helppoa.

Eräs amerikkalainen urallaan onnistunut mies kauan sitten sanoi minulle, että hän ei ole niinkään kiinnostunut kritiikistä koska sen saa helposti. Se otetaan huomioon, mutta sen saa vähällä.

Häntä kiinnostaa se henkilö , joka keksii uutta. Oli minulle käänteen tekevä oivallus.

Sinun ei tarvitse miettiä ilkeyden anatomiaa sen kummemmin, kun katsot tämän videopätkän, niin näet ilkeyden ruumiillistuman: https://www.youtube.com/watch?v=fHiwBJZTexo

.

Vierailija
128/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Valitettavasti naiset tekevät sen ihan itse. Minkä? Sen, että maailma on miesten johdossa. Kauheaa ilkeilyä, sokean halvaantuneen miehen vähättelyä, kyvyttömyyttä kestää jos joku on jotain mieltä.

Jos joku tapa sanoa mielipidettä ei miellytä niin ei sitten.

Ei siitä nyt kymmenen vuoden vihaa ja kaunaa ja Karman toivomuksia tietty tehdä.

Ihan puhdasta nettikiusaamista ja parjaamista tämä on.

En pitänyt, että TA aikoinaan jätti perheensä. Nina kantoi kuitenkin kunnialla sen, mitä eteen sitten tuli. Vähän sanoo mielipiteensä joskus tempperamenttisesti, mutta nämä ilkeilyt täällä kyllä painavat oikealta ohi.

Jos haluatte ilkeilijät edetä urallanne, toinen kello kalkattamaan. Onnistuu kyllä.

Onneksi Nina on mielenkiintoinen ja saa rahaa jutuista, niin saa velkojaan maksettua.

Eli naispoweria toisiamme kohtaan siskot! Pois ilkeily! Tsempatkaamme toisiamme! t myös leski ja halvaantunutta miestä hoitanut Cat. Nyt johtohommissa

Sinustako Ninan omat kirjoitukset pienistä koululaisista ovat asiallisia? Kutsui lastensa luokkakavereita julkisesti termillä "eturivin vähälahjaiset" jne. Minusta tuosta ilkeydestä on hankala enää mennä ohi, sen verran tympeä se oli.

No tämän päivän lehdissä Nina esittelee omia vähälahjaisiaan ja revittelee näiden diagnooseja. Mielenkiintoista nähdä, mitä uraa näin edistetään.

Vierailija
129/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te voi antaa Ninan jo olla rauhassa ja elää omaa elämäänsä, ihan niin kuin meistä kuka tahansa?

Hittoako hänen elämänsä kuuluu teidän arvosteltavaksenne!

Leave Britney alone!

Vierailija
130/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtova persoona. Kuka osaa sanoa kuinka paljon hänestä on julkisuuteen luotua hahmoa ja kuinka paljon aitoa? N on haukkunut työtätekeviä äitejä sydämettömiksi, itsekkäiksi ja ennustanut heidän lapsilleen kaikenlaisia ikäviä seurauksia päivähoidon seurauksena. Myrskyläläisiä ekaluokkalaisia haukkunut vähälahjaisiksi ja äitejään känsäkouraisiksi sandaalijaloiksi. Toitottanut ihmisten velvollisuutta pärjätä omillaan ilman yhteiskunnan tukia eli hyvin amerikkalaista ihannetta. Suomi suomalaisille linjalla. Tällaisilla räväkillä mielipiteillä saa julkisuutta ja voi siitä jopa tehdä itselleen ammatin. Oliko Timo TA luonut järjestelmällisesti itselleen raflaavan maineen mikä takasi hänelle töitä? Seuraako N nyt samalla linjalla?

Miten voi perustella itselleen sen että vaatii ihmisiltä pärjäämistä mutta itsekin turvautuu yhteiskunnan tukijärjestelmiin? Eikö ymmärrys yhteiskunnan heikompia ja tukea tarvitsevia kohtaan ole herännyt? Aiemmissa puheissa maanpuolustus oli asia numero yksi. Onko omista lapsista kasvatettu tulevia majureja?

Paljon on Suomessa väkeä joka häntä voisi äänestää. Monet haluavat rajat kiinni ja Suomi ensin, armeijalle kunniasija, naiset kotiäideiksi.

Vierailija
131/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Missä kohtaa tuossa se oivallus on?

Olet siis johtotehtävissä, mutta et viimekäden vastuussa firmasta.

Siis aivan koko vastuussa. Tyypillinen palkkatyöläinen.

Et ole keksinyt itse uutta, niin kuin vaikka sitä firmaa, jossa olet johtotehtävissä.

Sinun hommasi on pitää huoli siitä, ettei firma saa kritiikkiä ollenkaan.

Siitä sulle maksetaan, vai mitä?

Vierailija
132/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumin Kaffen asiakkaat eivät pitäneet kampaajamestari Nina Mikkosesta. Runsaan negatiivisen palautteen vuoksi kampaajamestari Nina Mikkonen sanoi itsensä irti.

Vierailija
133/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Mikkonen pyytää uusimmassa Seiskassa anteeksi päväkotipuheitaan.Minusta kypsää ja selkärangaista että myöntää olevansa väärässä. 

Vierailija
134/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketku42 kirjoitti:

Kyllä suurimmasta osasta olisi tuohon: mies terveyskeskuksen vuodeosastolla suurimman osan ajasta, lapset koulussa 8 -15 (matkoineen). Kyllä siinä ehtii kotia puunaamaan ja pyykit pesemään odotellessa. Ja kun mies vielä oli kotona, oli henkilökohtainen avustaja 8 tuntia päivässä miehen kanssa, lisäksi kävi fysioterapeutti 3 kertaa viikossa. Moni nainen on tuon ohessa päivät töissä - sitä minä arvostan - mutta en sitä, että perustetaan koko elämä yhteiskunnan tukien varaan, että ei tarvitse ansaita itse elantoaan.

Sairasta tekstiä ja osoittaa kylmyyttä. Mikkonen hoiti kotona yksin miestään vuodet, eiköhän hänkin ihan riittävästi tehnyt vai mitä? Jos itse olet kirjoittamasi perusteella vielä mahtavampi ja superimpi ihminen, niin sitten olet valmis sylkemään muiden päälle? Toisaalta kirjoituksesi osoittaa, että et ole pärjäämässä, koska olet selvästi jo kuormittunut ja ahdistunut muita kohtaan. Nämä ovat just niitä oireita. Totuus on, että moni ei pysty eikä tarvitsekaan pystyä, apua saa ja pitää osata pyytää. Kynttilän polttaminen molemmista päistä kolahtaa vain omaan nilkkaan, kun joku päivä ne omatkin voimat hiipuvat.

Mutta kaikkea hyvää sinulle, olet selvästi yksi tämän maan parhaimmista ihmisistä kun teet jo noin paljon etkä valita, mitä nyt muista.

Vierailija
135/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mikä tyhmä. Iskettyään kyntensä julkkismieheen tämä lähiökampaaja/ mummostailisti  oli niin polleaa kuin ikänä. Ei sovi palveluammatti diivalle, missä pitää nöyristellen tarjoilla kahvi/latte ym annoksia varakkaiden perheiden pennuille.

Vierailija
136/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketku42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketku42 kirjoitti:

Sairasta tekstiä ja osoittaa kylmyyttä. Mikkonen hoiti kotona yksin miestään vuodet, eiköhän hänkin ihan riittävästi tehnyt vai mitä? Jos itse olet kirjoittamasi perusteella vielä mahtavampi ja superimpi ihminen, niin sitten olet valmis sylkemään muiden päälle? Toisaalta kirjoituksesi osoittaa, että et ole pärjäämässä, koska olet selvästi jo kuormittunut ja ahdistunut muita kohtaan. Nämä ovat just niitä oireita. Totuus on, että moni ei pysty eikä tarvitsekaan pystyä, apua saa ja pitää osata pyytää. Kynttilän polttaminen molemmista päistä kolahtaa vain omaan nilkkaan, kun joku päivä ne omatkin voimat hiipuvat.

Mutta kaikkea hyvää sinulle, olet selvästi yksi tämän maan parhaimmista ihmisistä kun teet jo noin paljon etkä valita, mitä nyt muista.

On raskasta elää vieressä, kun läheinen sairastaa vakavasti. Vaikka olisi apuakin saatavilla. Ja varsinkaan tuon tason raskasta hoitotyötä ei voi edes tauotta tehdä.

Arvostelijat, toivon sydämestäni, ettei teidän tarvitsisi kokea parisuhteessanne samaa.

t. Omaishoitaja

Vierailija
137/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miks te akat häntä niin vihaatte. Mieti hetki miksi vihaat Mikkosta? Onko paha olo? Menisit töihin, niin helpottaa. Pullo ei ole hyvä.

Akkojen pääargumentti lienee, että vuonna kivi ja kirves Nina Mikkonen oli jossakin tv-ohjelmassa sanonut, että äidin pitää olla kotona lasten kanssa ja kaikki muu on väärin. Sekä hän että Timo T.A. -vainaa kannattivat hyvin perinteisiä perhearvoja ja sukupuolirooleja. Toinen vihan syy on, että kauan tuota aikaisemmin, ehkä viime vuosisadalla Nina M. ja Timo T.A. rakastuivat toisiinsa vaikka jälkimmäinen oli naimisissa. Tästä "valtavasta vääryydestä" sai vihat niskaansa yksin Nina M. Palstamammoilla on pitkä muisti, heidän kostonhimonsa on kova ja vahingonilo on heidän suurin ilonsa. 

Nina Mikkosesta ei kirjoiteta enää ip -lehdissä, edes nettipainoksissa, kuten silloin, vuonna kivi ja kirves. Nykyään hänen fooruminsa lienee Seiska ja se jo sinänsä on surullista ja kiusallista. Hän on ilmeisesti tilittänyt jotakin lastensa ongelmista julkisuudessa (olen päätellyt palstalta) ja se taas on ehdottomasti tuomittavaa. 

Timo T.A. Mikkonen tuskin oli mikään heikkotahtoinen lammas, jonka Nina Mikkonen houkutteli viekkaudella ja vääryydellä kanssaan ensin suhteeseen ja sitten naimisiin. Muistan kuinka vanhoissa lehtijutuissa kerrottiin, että kun Timo T.A. Mikkonen oli tunnustanut silloiselle vaimolleen Tuirelle suhteensa Niinaan, oli avioeron hakeminen itsestään selvyys.  (Ex-vaimo ei edes halunnut pitää Timo T. A. Mikkosesta kiinni.)

Nina Mikkosen "foorumi" ei ole pelkästään Seiska. Nina Mikkosesta on tehty pitkä juttu toisiksi viimeisimpään Seura-lehteen (nro 29/2017), ja on hänestä ollut juttua Avussakin vuoden 2017 puolella.

Eikö tavallisesta kampaajasta pääse kampaajamestariksi näyttötutkinnolla(?)

Minulla ei ole Nina Mikkosta vastaan kerrassa mitään. Hän näyttää tukeneen ja hoitaneen aviomiestään esimerkillisesti tämän 5 vuotta kestäneen sairauden ajan, ja huolehtineen rakastavasti lapsistaan. Ovatko arvostelijat ihan varmoja, ettei Nina palaa vanhaan työhönsä kampaajana? (Voihan hänellä tietysti olla jokin TV-työkin tiedossa, iloinen ja välitön ihminen kun on.)

Vierailija
138/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän myi juuri lastensa yksityisyyden. Jos niillä rahoilla vaikka sitten..

Saa varmaan miehen kuoleman jälkeen leskeneläkkeen ja kaksi erityislasta joten saa hoitotuet korotettuna yhlisät lapsilisiin ja lapset saavat tietysti lapseneläkkeet . Noista kertynee sievoinen summa.

Ihan hyvät rahat saa. Mutta luulis että noita isoja poikia "pikkasen" ärsyttää että mutsi kertoo kaikelle kansalle yksityiskohtaisesti kaikki diagnoosit.

Vierailija
139/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan Nina Mikkosen   tarmokkuutta ja myös siitä, että sanoo ääneen mielipiteensä. Yleensähän tämä sallitaan vain miehille. Mielipiteensä sanovat naiset sen sijaan ärsyttävät,  herättävät pelkoa tai jopa vähän kateuttakin, koska he eivät oikein istu haluttuun ruotuun ja herättävät siksi hämmennystä.

Olen monestakin asiasta ollut eri mieltä Mikkosen kanssa, mutta näille suoraan sanojilla on se etu, että heille voi myös sanoa suoraan vastaan. Toisin on laita niiden kanssa, jotka jupisevat kiukkuaan ja mielipiteitään jossain nurkan takana, eivätkä uskalla sanoa niitä  ääneen. He ovat niitä pahimpia "takapurijoita".

Vierailija
140/152 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyden Jar needed! kirjoitti:

Nina Mikkonen pyytää uusimmassa Seiskassa anteeksi päväkotipuheitaan.Minusta kypsää ja selkärangaista että myöntää olevansa väärässä. 

Mitä se siis tarkalleen ottaen sanoo? Onko siellä aito anteeksipyyntö vai joku nykysysteemin mukainen tyhjä sori siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi