Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt abortin, eikä tunnu missään.

Vierailija
01.04.2006 |

Olen tehnyt abortin, eikä tunnu missään. Toimenpiteestä on aikaa jo 7v, eikä missään vaiheessa ole asia kaduttanut.

Nyt minulla maailman ihanin tyttö (1,5v.) ja toista odotan (rv28+2).

Onko muita jotka ovat suhtautuneet aborttiinsa yhtä lunkisti?

Niin, ja kertokaa samlaa ammattinne/koulutus. Olisi mielenkiintoista tietää mistä kaikista eri " ryhmistä" meitä abortin tekijöitä tulee.

t:vauvalomaa viettävä vanhempi konstaapeli

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laidasta laitaan kyllä riittää asiakkaita abortteja tekemään.

klö

Vierailija
2/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tuolloin ainoa oikea vaihtoehto.

Nyt olen kahden maailman ihanimman lapsen onnellinen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Ollut oikea valinta. Tehty 2 aborttia. Eka 18 vuotiaana. Olin liian nuori, en olisi pystynyt lasta kasvattamaan. Toinen abortti ekan lapsen syntymän jälkeen, pillerit petti. Nyt 2 lasta.

Koskaan en ole katunut.

Sen verran joskus laskenut et nyt oli ilman abortteja lapset 17v, 13v, 15v, 3v.

Vierailija
4/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eräs tuttavani kehuskeli kovasti tuossa vajaa vuos sitten, että teki abortin. Ei kuulemma ollut valmis äidiksi (oli muuten kaksi lasta aiemmin 9v ja 8v). No pari kuukautta tästä eteenpäin nähtävästi sitten oli valmis äidiksi, kun tuli uudestaan raskaaksi. Nyt on jo lapsen synnyttänyt ja tämän vuoden aikana on kaksi vanhempaa lasta huostaanotettu.

Kyllä itseä pisti vihaksi, kun oltiin itse yritetty uutta lasta jo yli vuoden. Nyt onneksi on meillekin tulossa vauva.

Vierailija
5/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavasi kohdalla olisi parempi ollut tehdä abortteja enemmän...

Mua olis kyllä pistänyt enemmän vihaksi tuo huono äitiys, ettei ole elossa olevista lapsistaan huolehtinut kuin abortti.

Vierailija
6/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tunnu missään. Tai siis tuntuu siinä mielessä että olen paljon onnellisempi nyt. Ennestään kaksi ihanaa pientä lasta. En olisi jaksanut olla hyvä äiti näille kahdelle jos raskaus olisi jatkunut (aik. raskauksien aikana olen ollut äkäinen ja aika ikävä ihminen). Nuorempi oli koliikki ja meinasin tulla hulluksi ajatuksesta että joutuisin taas valvomaan muutaman kuukauden.

Halusin myös takaisin oman elämäni.

Koulutuksesta sen verran että ei ole sen kummoisempaa koulutusta mutta koen olevani ihan kunnollinen, yritteliäs ihminen: aina on löytynyt töitä. Nyt olen hankkimassa ammatin kun vihdoinkin kekkasin mikä minusta tulee isona :)

Vierailija
7/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan 14 vuotiaana, syyn varmaan kaikki ymmärtää.. Ja toka 5 vuotta sitten ku olin just saanu vakituisen työpaikan ja pillerit petti..

Eka on jääny vahvasti mieleen ja suruttaaki usein, johtuu varmaan siitä ku olin niin nuori ja raskaus pääsi niin pitkälle ettei voitu kaapimalla keskeyttää, jouduin sitten synnyttämään sen.. ;(

Toka ei hetkauta mitenkään

Vierailija
8/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen syyt. Ja se kuinka se sillä leveili ja parin kuukauden päästä hehkutti uuden raskauden onnea kuin mennyttä aikaa ei olisi ollutkaan.

Vierailija
9/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sairas. Siitä johtuu käytös

Vierailija
10/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkareilla jne. Ja joskushan aikanaan juotiin kai pullo giniä ja oltiin kuumassa kylvyssä, liekö siinä vielä jotain muuta apuna ollut vielä..

Vierailija
11/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYTYYKÖ SITÄ PILLUA JAKAA jos ei osaa kantaa vastuuta??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????jos ei ole valmis vastuuseen niin laittakoon jokanen haarat kiinni!!!

Vierailija
12/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä hieman kaduttaa se.

Elämäntilanne oli vaan silloin sellainen että koin sen parhaimmaksi ratkaisuksi sillä hetkellä. Elin kyllä vakituisessa parisuhteessa mutta meidän elämäntavat olivat hieman " hurjat" eikä tunnettu olevamme valmiita lapsen kasvattamiseen. Pari vuotta myöhemmin tulin uudestaan raskaaksi eikä elämäntavat olleet juurikaan muuttuneet. Oltiin sitäpaitsi erottu ihan pari viikkoa ennenkuin huomasin olevani raskaana. En kuitenkaan olisi voinut antaa itselleni enää anteeksi toista aborttia koska tiesin haluavani lapsia joskus enkä ollut enää mikään parikymppinen.

No nyt meillä on ihana vauva, 4kk, ja palattiin taas yhteen mieheni kanssa. (Jo pitkään ennen lapsen syntymää). Välillä mietin sitä että tällä meidän lapsella voisi olla vanhempi sisarus jos oltais tehty silloin aikoinaan toisin mutta yleensä en kyllä ajattele koko asiaa.

Elämäntavoista sen verran että minä olen ilolla jättänyt ne entiset ajat taakseni, mieheni suhteen olisi vielä hieman toivomisen varaa...........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän