Naisille, jotka eivät lihoa raskauden aikana ei tule myöskään raskausarpia eikä venyvää vatsanahkaa..
Olkaa iloisia, jotka ette ole lihoneet, kuin muutaman kilon.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just joo. Ihan kudostyypistä tuo on kiinni. Mä sain painoa raskauden aikana reilu 20kg ja ei tullut yhtään raskausarpia ja vatsa palautui tosi hyvin. Sitten olen nähnyt niitä, jotka sai painoa vähän ja silti iho roikkuu ja on arpinen.
Onko F-kupin utareetkin ?
Mullako? No ei todellakaan. Ennen raskautta b-kupit ja raskauden lopussa ja imetyksen alkuvaiheessa c-kupit. Ovat jälleen b-kupit, vaikka imetän vielä. Paino on myös nykyisin sama kuin ennen raskautta eli ei jäänyt "raskauskiloja". Mutta olihan se tukalaa, kun oli semmoinen tankki raskauden lopulla. Olin tosi turvonut. Synnytyksen jälkeen lähti heti noin 8kg ja kahden kuukauden sisällä oli jo lähtenyt 18kg ja loput pari kiloa puolen vuoden sisällä. Ja ei edes tarvinut tehdä mitään sen eteen. Jotkut vain saavat paljon painoa raskaana. Mun äidillä ja siskolla oli sama juttu.
Miten aikuisella naisella voi olla tuon kokoiset rinnat. Ei taida edes tulla kunnolla maitoa tuollaisista rinnoista. Kyllä hyvällä äidillä on isot rinnat, joilla pystyy ruokkimaan lasta. Miehetkin tykkää vaan isoista.
No ei voi mitään. Mulla nyt on tuon kokoiset rinnat. Mutta toisaalta olen aika lyhytkin, 157cm, niin ehkä tosi isot rinnat olisivat aika koomisen näköiset mulla. Tai ainakin mun kroppa näyttää sopusuhtaiselta näillä rinnoilla. Ja kuule, ei se rintojen koko ole olennainen imetyksen kannalta. Mulla oli kauheat suihkutissit etenkin imetyksen alkutaipaleella. Onneksi nyt on maidon tuotanto vähän tasaantunut eli hyvin riitti maitoa pikkutisseilläkin. Täysimetin 6kk ja vauvan paino nousi yli +20 käyrällä silloin, että se varmuudella osoittaa runsasmaitoisuuden. Nyt lapseni on 1-vuotias ja nyttemmin solakoitunut, kun liikkuu paljon ja saa kiinteitä.
Eilen joku mies baarissa voivotteli naisensa pieniä rintoja. No, hän saikin isotissesestä panoseuraa äkkiä.
Ok, miksi tuon pitäisi kiinnostaa mua? Koska se yksi luuseri päätti pettää muijaansa tissien koon takia, niin mun pitäisi sitten olla jotenkin huolissaan, että miehenkin aikoo pettää mua? Kuule, ihan on mieheni oma häpeä, että meni kelpuuttamaan pienitissisen, jos olikin todellisuudessa isojen rintojen perässä. Eipä se ole koskaan mitään sanonut, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Mutta oma syy joka tapauksessa, jos ei kelpaa. Ei mun tarvitse siitä kehittää mitään ongelmaa itselleni.
Näet sen vielä ..
Ok, jään odottelemaan sitä.
Näet sen vielä ..