Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille, jotka eivät lihoa raskauden aikana ei tule myöskään raskausarpia eikä venyvää vatsanahkaa..

Vierailija
23.07.2017 |

Olkaa iloisia, jotka ette ole lihoneet, kuin muutaman kilon.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia äitejä näistä grammantarkoista naisista tulee? Puistattaisi olla tuollaisen narsistin lapsi.

Vierailija
22/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet tulevat ihon venymyksen tai nopean kasvun tai lihomisen seurauksena, eikä se ole yksinomaan raskaana olevilla naisilla, vaan yhtälailla lapsilla ja nuorilla, sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt painoa joka raskaudessa, koska olen keskittynyt elämään terveellisesti tuolloin (pystyisinpä muutenkin). Ihan ekasta lähtien kuitenkin mielettömät raskausarvet selkää myöten (no sieltä se maha kai sitten tempaisi sen extraihon), napatyrä, revenneet vatsalihakset, pömppömaha, mahapussi, vaikka en siis ole lihonut yhtään. Ekat raskausarpeni sain teini-iässä, kun painoin alle 50 kiloa. 

Vierailija
24/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkkuni on ammatiltaan malli ja sai 3 lasta 5 v sisään. Ei voi tehdä enää alusvaatekuvauksia, tai ei enää buukata.

Itse olen ollut aina + 20 kg ylipainoinen mutta ekassa raskaudessa voin niin pahoin, että laihduin n 10 kg siitä kun olin raskaana ja siitä kun menin synnyttämään. Synnyttämisen jälkeen olin enää just ylipainoinen.

Imetys minulla vei kiloja. Lapsi kasvoi ja painoa tuli, neuvolassa sanottiin maitoni on hyvänlaatuista ja luovuttelinkin sitä niin paljon, että ostin pesukoneen niillä rahoilla.

Toka raskaus meni samalla tavalla ja kun kummallakin oli lapsiluku täynnä, minä olin about mallin mitoissa, ilman arpia ja serkkuni, joka aina on ollut hyvin hoikka, kroppa täynnä sekä vatsa pömpöttää.

Hänellä oli vielä voiteet ja seerumit, minulla ei, tietenkään, mitään.

Vierailija
25/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä täällä sanotaan, että raskaus ei vaikuta mitenkään kroppaan ja joka toinen päivä raskaus lihottaa, arpeuttaa ja löystyttää.

Vierailija
26/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli älytön turvotus ja ylimääräistä rasvaa kehossa vielä imetysajan, mutta kun lopetin imetyksen vuoden jälkeen, loput ylimääräiset kilot lähti saman tien. Oli myös järkyttävän kokoiset tissit, oikeesti f-kuppi! Palautui normaaliin c:hen, vähän löystyi iho, mut käytössä urheiluliivit, niin ei käyny pahasti.

Luonto antaa äidille varakiloja, jotta molemmille riittää energiaa, vaikka tulisi nälänhätä. Turha noita on miettiä, kun ne lähtee pois kumminkin. Jos imetyksen päätyttyä on vielä jotain, niin laihdutetaan pois tekemättä siitä ongelmaa.

Vierailija
27/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää synnytyksen jälkeen painoin 11kg vähemmän kuin ennen raskautta. Arpia on silti paljon koska vatsa oli valtava.

Vierailija
28/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, että aloittaja on oikeassa. Vain hoikat säilyvät hyvänä eikä rinnoista tule mitään patalappuja, mutta jos lihoaa 15-20kg niin ei ole enää kaunis mistään.

M 37

Kaksi kolmasosaa miehistä on ylipainoisia ja 99 prosenttia miehistä on rumia. Pahoitteluni.

Vierailija
29/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen päivä täällä sanotaan, että raskaus ei vaikuta mitenkään kroppaan ja joka toinen päivä raskaus lihottaa, arpeuttaa ja löystyttää.

Niin, koska jokainen raskaus ja siihen liittyvät muutokset ovat yksilöllisiä.

Vierailija
30/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lihoin jokaisessa raskaudessa 15kg mutta raskausarpia ei löydy. On ihan sattumaa, kenelle niitä tulee.

Minä lihoin molemmissa raskauksissa yli 20kg eikä arpia ole. Jostain muistan lukeneeni että 10% jää ilman arpia.

Vierailija
31/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoaa? Lihoata? Lihoo, lihoa.

Vierailija
32/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa joidenkin naista esineellistävät jutut. Olemme naisia ja äitejä. Meillä on ilomme, vastuumme ja huolemme elämässä, ja moni joutuu lisäksi tekemään mielessään paljon töitä hyväksyäkseen kehonsa muutoksia. Syyllistävät trollit ja nelikymppiset "täydelliset" miesperäsimet saavat puolestani painua syvälle toistensa takamukseen ja jättää rauhaan varsinkin nuoret, epävarmat äidit, joille aiheuttavat täällä ainoastaan mielipahaa.

Vierailija
33/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just joo. Ihan kudostyypistä tuo on kiinni. Mä sain painoa raskauden aikana reilu 20kg ja ei tullut yhtään raskausarpia ja vatsa palautui tosi hyvin. Sitten olen nähnyt niitä, jotka sai painoa vähän ja silti iho roikkuu ja on arpinen.

Onko F-kupin utareetkin ?

Mullako? No ei todellakaan. Ennen raskautta b-kupit ja raskauden lopussa ja imetyksen alkuvaiheessa c-kupit. Ovat jälleen b-kupit, vaikka imetän vielä. Paino on myös nykyisin sama kuin ennen raskautta eli ei jäänyt "raskauskiloja". Mutta olihan se tukalaa, kun oli semmoinen tankki raskauden lopulla. Olin tosi turvonut. Synnytyksen jälkeen lähti heti noin 8kg ja kahden kuukauden sisällä oli jo lähtenyt 18kg ja loput pari kiloa puolen vuoden sisällä. Ja ei edes tarvinut tehdä mitään sen eteen. Jotkut vain saavat paljon painoa raskaana. Mun äidillä ja siskolla oli sama juttu.

Miten aikuisella naisella voi olla tuon kokoiset rinnat. Ei taida edes tulla kunnolla maitoa tuollaisista rinnoista. Kyllä hyvällä äidillä on isot rinnat, joilla pystyy ruokkimaan lasta. Miehetkin tykkää vaan isoista.

Vierailija
34/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkaantuneet vatsalihakset on vielä oma juttunsa, ei tarvitse edes paino nousta vaan iso vauva ja vatsa leviää eteen eikä sivuille.

Vierailija
35/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihonut, painoa tuli 7kg, en saanut raskausarpia, paitsi rintoihin synnytyksen jälkeen kun maito nousi, eikä suostunut herumaan, aivan hirveä olo kun kaksi appelsiinia muuttui muutamassa tunnissa kahdeksi vesimeloniksi.

Ikinä ei vatsanahka ole palautunut, kiva läppä on alavatsa ja rinnat on kuin kaksi tyhjää muovikassia.

Kaikki 7kg siis tai oikeammin 3,5kg jäi sairaalaan, 3,5kg kantoi mies pois sairaalasta.

Vierailija
36/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just joo. Ihan kudostyypistä tuo on kiinni. Mä sain painoa raskauden aikana reilu 20kg ja ei tullut yhtään raskausarpia ja vatsa palautui tosi hyvin. Sitten olen nähnyt niitä, jotka sai painoa vähän ja silti iho roikkuu ja on arpinen.

Mullako? No ei todellakaan. Ennen raskautta b-kupit ja raskauden lopussa ja imetyksen alkuvaiheessa c-kupit. Ovat jälleen b-kupit, vaikka imetän vielä. Paino on myös nykyisin sama kuin ennen raskautta eli ei jäänyt "raskauskiloja". Mutta olihan se tukalaa, kun oli semmoinen tankki raskauden lopulla. Olin tosi turvonut. Synnytyksen jälkeen lähti heti noin 8kg ja kahden kuukauden sisällä oli jo lähtenyt 18kg ja loput pari kiloa puolen vuoden sisällä. Ja ei edes tarvinut tehdä mitään sen eteen. Jotkut vain saavat paljon painoa raskaana. Mun äidillä ja siskolla oli sama juttu.

Miten aikuisella naisella voi olla tuon kokoiset rinnat. Ei taida edes tulla kunnolla maitoa tuollaisista rinnoista. Kyllä hyvällä äidillä on isot rinnat, joilla pystyy ruokkimaan lasta. Miehetkin tykkää vaan isoista.

No ei voi mitään. Mulla nyt on tuon kokoiset rinnat. Mutta toisaalta olen aika lyhytkin, 157cm, niin ehkä tosi isot rinnat olisivat aika koomisen näköiset mulla. Tai ainakin mun kroppa näyttää sopusuhtaiselta näillä rinnoilla. Ja kuule, ei se rintojen koko ole olennainen imetyksen kannalta. Mulla oli kauheat suihkutissit etenkin imetyksen alkutaipaleella. Onneksi nyt on maidon tuotanto vähän tasaantunut eli hyvin riitti maitoa pikkutisseilläkin. Täysimetin 6kk ja vauvan paino nousi yli +20 käyrällä silloin, että se varmuudella osoittaa runsasmaitoisuuden. Nyt lapseni on 1-vuotias ja nyttemmin solakoitunut, kun liikkuu paljon ja saa kiinteitä.

Vierailija
37/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä juttuja. Itselle on tullut 6-10 kiloa jokaisen raskauden aikana (3 lasta). Ja masu on ihan kiinteä, vatsalihakset näkyy. Rintojen alla kyllä näkyvissä "kaari", mutta eivät roiku. Joku voisi sanoa että joo olet luonnonoikku, mutta mulla on synnyttäneillä kavereilla ihan samanlaiset kropat. Urheillaan kyllä paljon kukin tahollaan

Vierailija
38/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi mitään. Mulla nyt on tuon kokoiset rinnat. Mutta toisaalta olen aika lyhytkin, 157cm, niin ehkä tosi isot rinnat olisivat aika koomisen näköiset mulla. Tai ainakin mun kroppa näyttää sopusuhtaiselta näillä rinnoilla. Ja kuule, ei se rintojen koko ole olennainen imetyksen kannalta. Mulla oli kauheat suihkutissit etenkin imetyksen alkutaipaleella. Onneksi nyt on maidon tuotanto vähän tasaantunut eli hyvin riitti maitoa pikkutisseilläkin. Täysimetin 6kk ja vauvan paino nousi yli +20 käyrällä silloin, että se varmuudella osoittaa runsasmaitoisuuden. Nyt lapseni on 1-vuotias ja nyttemmin solakoitunut, kun liikkuu paljon ja saa kiinteitä.

Eilen joku mies baarissa voivotteli naisensa pieniä rintoja. No, hän saikin isotissesestä panoseuraa äkkiä.

Vierailija
39/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole totta kaikkien kohdalla. Mulla itselläni ei paino noussut kuin n. 8 kiloa (vauva painoi 3kg) ja ylimääräistä, raskauden ainana kertynyttä rasvaa ei synnytyksen jälkeen siis ollut. Siltikin sain raskausarpia rintoihin ja peppuun. Raskausarpien muodostumiseen vaikuttavat myös geenit sekä raskaushormonit, eikä niiltä tosiaan voi aina välttyä, vaikka paino ei paljoa nousisikaan. Olen myös hoikka, bmi 19.

Vierailija
40/42 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen joku mies baarissa voivotteli naisensa pieniä rintoja. No, hän saikin isotissesestä panoseuraa äkkiä.

Ok, miksi tuon pitäisi kiinnostaa mua? Koska se yksi luuseri päätti pettää muijaansa tissien koon takia, niin mun pitäisi sitten olla jotenkin huolissaan, että miehenkin aikoo pettää mua? Kuule, ihan on mieheni oma häpeä, että meni kelpuuttamaan pienitissisen, jos olikin todellisuudessa isojen rintojen perässä. Eipä se ole koskaan mitään sanonut, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Mutta oma syy joka tapauksessa, jos ei kelpaa. Ei mun tarvitse siitä kehittää mitään ongelmaa itselleni.