Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi tylsä ihminen?

Vierailija
23.07.2017 |

Olen luultavasti tylsimys koska minulla ei ole ystäviä eikä parisuhdetta eikä ole pahemmin koskaan ollutkaan 29 ikävuoteen mennessä. En vain tiedä mikä tekee minusta tylsän, joten olisi kiinnostavaa kuulla ullkopuolisen näkemys aiheeseen.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että ketjussa luetellaan harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita tai niiden puutteita ja jopa pukeutumistyylejä. Kysehän on kuitenkin ennen kaikkea sosiaalista taidoista. Minulle on ihan sama vaikka joku makaisi television ääressä koko elämänsä, hän voi silti olla mukava ihminen joka osaa keskustella vastavuoroisesti ja on huumorintajuinen.

Totta. Tylsintä seuraa ovat ehdottomasti ne, jotka eivät osaa lukea keskustelukumppania yhtään ja pahimmillaan eivät reagoi mitenkään toisen sanomisiin.

Vierailija
42/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni sellainen jolle ainoa elämänviihde on juominen, ruudunedessä oleminen, istuminen, tv- ohjelmat, elokuvat, pelit, muoti, ei halua tehdä mitään mikä itseä ei kiinosta, haluaa olla pelkästään sisätiloissa tai ulkona ( tosin ulkona voi olla jopa hauskempaa kuin sisällä, mutta en aina jaksa olla  menossakaan), liian takertuva, ei osaa keksiä itse tekemistä mistä kummatkin tykkäävät, ei halua syödä mitään mistä ei pidä, ei arvosta muiden mielipidettä, kitisee tyhjästä ( rumat kengät, peset väärin, ohikulkija tekee väärin, naapurit huutaa, pistät liikaa mausteita tai syöt tai teet jotain ällöttävää, ) Ei halua tehdä mitään missä voi likaantua tai vähänkin haisee pahalle jne...

Sellainen ihminen joka osaa tasapainoisesti ottaa muut huomioon ja on vastavuoroinen niin itselle kuin toiselle sekä tekee asioita josita molemmat voi nauttia ilman säänöllistä arviointia ja valittamista olis ihan jees. Esim jos toinen juo teetä ja toinen kahvia pystyy toinen kuitenkin tarjoamaan sen kahvin ja toinen teen toiselle vaikka ei sitä joisikaan. Henkilö jonkakanssa voi puhua lähes mistä aiheesta vain, eri asia tietenkin jos ei tiedä jostain asiasta niin aina voi selittää mistä puhuu, mutta ettei puhe ole äärettömän suppeaa ja pinnallista kokoajan. On valmis kokeilemaan jotain uutta, esim jos istuu sohvalla kokoajan, niin valmis kuitenkin pyöräilemään edes pieniä matkoja, ettei aina tarvi mennä autolla jopa viereiseen kauppaan.

Tuli ristiriitainen filis. Ensin luettelet liudan jonkun toisen mielenkiinnon kohteita ja sitten sanot, ettei tee mitään mikä itseään kiinnostaa.

Mua kiinnostaa ruutujutut: leffat, sarjat, musiikki, pelit... :D Ne ovat intohimoni, saan niistä kiksini.

Melkein olen kuvailemasi ihminen, mutta mä valitan vain naapureista ja syön kaikkea mitä eteen tulee. Lisäksi pystyn puhumaan lähes aiheesta kuin aiheesta ja mulla on kuulemma ns. hyvät korvat.

Huoh. Välillä mietin mitä hemmettiä teen täällä vauvapalstalla. Olisi vaan parempi olla tulematta tänne enään, kun pitää vääntää aina rautalangasta mitä tarkoitan . Perus av:ta, että kaikesta pitää tingata ja väitellä. En missään sanonut, etten minä noita asioita tee. Aikaisemmassa viestissä sanoin myös itsekkin tekeväni noita asioita ja olen montakertaa yrittänyt selittää uudelleen ja uudelleen mitä sillä yritin hakea. Jos ihmiset eivät sitä tekstiä ymmärrä niin enpäs minä sille mitään voi. Pointtini meni sinulta ihan täysin huti. Olkoon tämä viimeinen viestini tähän palstaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Viihdyn parhaiten kotona tai yksin jossain menossa. En ole tippaakaan spontaani, ensimmäinen reaktioni kaikkeen on aina ei. Haluan ehtiä ajatella ja suunnitella. Olen myös introvertti ja ujo, joten en oikein osaa enkä jaksa olla ihmisten kanssa. Isossa porukassa ahdistaa ja olen mieluiten hiljaa. Kaikkein parasta on olla jonkun kanssa kaksin ja vain jutella.

Aika vaikeaa tällaisena löytää parisuhdetta. Kaikki nuoret (25-30v) miehet haluavat tehdä ja kokea, koko ajan pitäisi olla jotain extremeä. Ensimmäisenä udellaan harrastukset ja mitä tykkää tehdä vapaa-ajalla. No, tykkään olla kotona lukemassa kirjoja...

Vierailija
44/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Viihdyn parhaiten kotona tai yksin jossain menossa. En ole tippaakaan spontaani, ensimmäinen reaktioni kaikkeen on aina ei. Haluan ehtiä ajatella ja suunnitella. Olen myös introvertti ja ujo, joten en oikein osaa enkä jaksa olla ihmisten kanssa. Isossa porukassa ahdistaa ja olen mieluiten hiljaa. Kaikkein parasta on olla jonkun kanssa kaksin ja vain jutella.

Aika vaikeaa tällaisena löytää parisuhdetta. Kaikki nuoret (25-30v) miehet haluavat tehdä ja kokea, koko ajan pitäisi olla jotain extremeä. Ensimmäisenä udellaan harrastukset ja mitä tykkää tehdä vapaa-ajalla. No, tykkään olla kotona lukemassa kirjoja...

Et ole vaan löytänyt itselle sopivaa henkilöä. Parhainta olisi sellainen, joka harrastaa myös jotain tuonkaltaista asiaa että olisi teillä jotian mitä puhua. Tuskin sentään olet ainoa ihminen jota moinen kiinnostaa. Ei kaikki 25- 30v erilaisia asioita kokevat, kokoajan extremeä tekevätkään aina löydä ystäviä tai kumppania.

Vierailija
45/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni sellainen jolle ainoa elämänviihde on juominen, ruudunedessä oleminen, istuminen, tv- ohjelmat, elokuvat, pelit, muoti, ei halua tehdä mitään mikä itseä ei kiinosta, haluaa olla pelkästään sisätiloissa tai ulkona ( tosin ulkona voi olla jopa hauskempaa kuin sisällä, mutta en aina jaksa olla  menossakaan), liian takertuva, ei osaa keksiä itse tekemistä mistä kummatkin tykkäävät, ei halua syödä mitään mistä ei pidä, ei arvosta muiden mielipidettä, kitisee tyhjästä ( rumat kengät, peset väärin, ohikulkija tekee väärin, naapurit huutaa, pistät liikaa mausteita tai syöt tai teet jotain ällöttävää, ) Ei halua tehdä mitään missä voi likaantua tai vähänkin haisee pahalle jne...

Sellainen ihminen joka osaa tasapainoisesti ottaa muut huomioon ja on vastavuoroinen niin itselle kuin toiselle sekä tekee asioita josita molemmat voi nauttia ilman säänöllistä arviointia ja valittamista olis ihan jees. Esim jos toinen juo teetä ja toinen kahvia pystyy toinen kuitenkin tarjoamaan sen kahvin ja toinen teen toiselle vaikka ei sitä joisikaan. Henkilö jonkakanssa voi puhua lähes mistä aiheesta vain, eri asia tietenkin jos ei tiedä jostain asiasta niin aina voi selittää mistä puhuu, mutta ettei puhe ole äärettömän suppeaa ja pinnallista kokoajan. On valmis kokeilemaan jotain uutta, esim jos istuu sohvalla kokoajan, niin valmis kuitenkin pyöräilemään edes pieniä matkoja, ettei aina tarvi mennä autolla jopa viereiseen kauppaan.

Tuli ristiriitainen filis. Ensin luettelet liudan jonkun toisen mielenkiinnon kohteita ja sitten sanot, ettei tee mitään mikä itseään kiinnostaa.

Mua kiinnostaa ruutujutut: leffat, sarjat, musiikki, pelit... :D Ne ovat intohimoni, saan niistä kiksini.

Melkein olen kuvailemasi ihminen, mutta mä valitan vain naapureista ja syön kaikkea mitä eteen tulee. Lisäksi pystyn puhumaan lähes aiheesta kuin aiheesta ja mulla on kuulemma ns. hyvät korvat.

Huoh. Välillä mietin mitä hemmettiä teen täällä vauvapalstalla. Olisi vaan parempi olla tulematta tänne enään, kun pitää vääntää aina rautalangasta mitä tarkoitan . Perus av:ta, että kaikesta pitää tingata ja väitellä. En missään sanonut, etten minä noita asioita tee. Aikaisemmassa viestissä sanoin myös itsekkin tekeväni noita asioita ja olen montakertaa yrittänyt selittää uudelleen ja uudelleen mitä sillä yritin hakea. Jos ihmiset eivät sitä tekstiä ymmärrä niin enpäs minä sille mitään voi. Pointtini meni sinulta ihan täysin huti. Olkoon tämä viimeinen viestini tähän palstaan.

Ihan miten vain, mutta olihan se ensimmäinen viestisi erittäin sekava, huonosti ilmaistu ja ylipitkä, vaikka pointti olikin hyvä. Että siinä mielessä turha uhriutua mistään "tahallisesta väärinymmärryksestä".

Vierailija
46/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mielestäni tylsä, vaan ihan fiksu.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
47/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lohduttaa: olen täysin samanlainen ja samanikäinenkin. Löysin itseni kaltaisen miehen ja olemme naimisissa jo. Kyllä sinulle sopivia on!

Vierailija
48/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kuudelta tai aikaisemmin ja säästää kaikessa. Säästää jopa suklaapatukoita kaapissa, jos joskus tekisi mieli, kotona aina siistiä ja matkustaa kotimassa.

Get a life!

Näillä ei ole mitään tekemistä tylsyyden kanssa. Ihminen on tylsä, jos hänellä on tylsät jutut. Matkailijoissa ja spontaaneissa narkkareissakin heitä on vaikka kuinka. 

Vierailija
49/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ihmiset, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä

- Ihmiset jotka elävät tuttu ja turvallista elämää; Avioliitto, 1.8 lasta, Ikean huonekalut ja lomalle kanarian saarille. 

- Ihmiset, jotka nuoleskelvat koko ajn vaan toisten perseitä, eivätkä uskalla räväyttää.

Vierailija
50/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kuudelta tai aikaisemmin ja säästää kaikessa. Säästää jopa suklaapatukoita kaapissa, jos joskus tekisi mieli, kotona aina siistiä ja matkustaa kotimassa.

Get a life!

Jaaha ja mikäs tekee kotimaan matkailusta tylsää? Mielestäni ihmiset, jotka eivät ymmärrä kotimaastaan mitään ovat tylsiä

Vierailija
51/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä, miksi pitäisi sitten miellyttävä muita persoonallisuudellaan.

Minä voin olla tylsä, mutten jaksa kyllä vaivautua muiden nuoleskeluun

Vierailija
52/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna koskaan mennä, ei ole intohimoja, mielipiteitä, paheita, hyveitä. Kaikessa keskinkertainen.. Ei innostu mistään. Vaikuttuu pienistä ja aina samoista asioista, kuten siitä että kahvi on tarjouksessa. Puhuu tarjouksista, siivouksesta ja kaikesta jatkuvasti toistuvasta arkisesta kuin olisivat isoja uutisia.

En ole koskaan nähnyt kahvia tarjouksessa, joten vaikuttuisin kyllä itsekin ja pitäisin jonkinlaiset juhlat ystävien kesken, jossa juotaisi paljon kahviin sekoitettua vodkaa.

Vierailija
53/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joskus sanonnan, että "tylsät ihmiset tarvitsevat jatkuvasti tekemistä, sillä jopa heillä on tylsää itsensä kanssa."

Yksiulotteiset ihmiset ovat tylsistyttäviä. Eli esim. elämänkatsomus, kiinnostuksen kohteet yms. ovat kovin rajoittuneita eikä ympäröivä maailma muutoin kiinnosta, jolloin keskustelun aiheita tai yhteistä tekemistä ei ole kovin paljon. Menevät ihmiset sekä kotona viihtyvät ihmiset voivat olla ihan yhtä tylsiä, kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
54/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu köyhästi pitkästyttävistä aiheista, selittää loputtomiin itsestäänselvyyksiä. Ei vahingossakaan hauska. Ei ymmärrä sanaleikkejä. Ei ole kiinnostunut mistään. Viettää kaikki lomansa jossain itäeuroopassa sijaitsevalla sukulaismöksällä, lomakuvat tyyliä "kaljaa uima-altaalla". Ja epäonnekseen vielä nainut toisen samanlaisen.

Vierailija
55/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi tylsää tuttavaa ja koen, ettei heidän seurastaan vaan saa mitään. Heillä ei ole mielenkiinnonkohteita, ei omia perusteltuja näkemyksiä, ei mitään uutta tai kiinnostavaa tai edes hauskaa sanottavaa ei mitään omaa ajatusmaailmaa!

Jos heille ehdottaa jotain niin usein lähtevät mukaan, mutta eivät koskaan ehdota itse mitään uutta. Jos sitten menee heidän kanssa johonkin, vaikka metsäretkelle, ei heille synny siellä ajatuksia, muistoja eivät osaa fiilistellä yms. möllöttävät vaan tylsinä.

Aina kiroan jälkeenpäin, jos epätoivoisena tulin pyytäneeksi heitä mukaan.

Tämä on myös kuin minä (ap), en sitten tiedä mistä se johtuu että jos vaikka käyn siellä metsässä/jossain tapahtumassa/salilla jne, niin ei minulle tosiaankaan siellä mitään erityisempiä ajatuksia tai mielenkiintoista muisteltavaa synny. Ja vaikka viimeksi kun kävin itsekseni metsässä niin jossain vaiheessa koin jonkin epätodellisen elämyksen ympäristöstä kun siellä oli suhteellisen kaunista, mutta enpä sitä olisi jaksanut kummemmin fiilistellä kellekään kun ei se kuitenkaan nyt niiiin ihmeellistä ollut..sitten taas monesti me/he joilla useimmiten tylsää ei halua olla toisten yhtä tylsien kanssa vaan on mieluummin yksin. En tiedä mistä jotkut niitä uusia ajatuksia ja fiiliksiä repii. Luultavasti jos menisin Marsiin olisin vain että jaa tämmöstä täällä.

Tuli tästä mieleen, että olin jälkimmäisen viestin kaltainen joskus, kun minulla oli elämässä pitkä stressijakso. Mikään ei vaan tuntunut miltään. Ei yhtään mikään. En edes muista noista vuosista mitään, kun mikään kokemus ei koskettanut niin paljoa, että joku mielikuva olisi jäänyt. Olin aiemmin kokenut vahvasti asioita, joten ymmärsin että kaikki ei ole nyt kunnossa. Olisiko viestin kirjoittajalla ehkä solmuja elämässään? Tunnetko voivasi hyvin? Ei silti ole poissuljettua, ettetkö olisi tuollainen luonnostaan.

Tämä oli mielenkiintoinen pointti, olen kyllä ai ainakin nettitestien mukaan "burn out" mutta tilanne ollut tämä vuosikausia enemmän tai vähemmän joten en enää tiedä mikä osa luonnetta on omaa ja mikä stressin aiheuttamaa. Ulospäin olen joka tapauksessa selkeästi tylsä vaikka se olisi sitten pahoinvoinnin syytä- joku kysyi miksi pitäisi miellyttää ihmisiä ja leikkiä räväkkää, ei minustakaan se ole viisasta mutta huomaan kaipaavani paradoksaalisesti paljon seuraa vaikken sitten lopulta jaksa esim olla kovin sosiaalinen. Haluaisin mennä johonkin jenkkityyliseen parantolaan missä voi levätä ja on henkilökuntaa pitämässä huolta ja olemassa seurana mutta itse ei tarvitse viihdyttää ketään.. en siis kai tarvitsekaan ystäviä vaan hoitoa.. mutta hyviä konkreettisia esimerkkejä ollut täällä siitä millainen ihminen ei oikein vedä puoleensa, oli perussyy mikä vain.

Vierailija
56/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tylsiä ovat jatkuvasti menossa olevat ihmiset. He eivät osaa puhua kuin siitä, missä ovat viimeksi olleet ja mitä siellä nähneet. Keskustelu latistuu siihen, että joutuu reagoimaan innostuneen ja kiinnostuneen oloisesti tuntikaupalla jatkuville selostuksille. Minun elämässäni ei ole menijän mielestä mitään kiinnostavaa, kun elämykseni eivät puitteiltaan vedä vertoja hänen seikkailuihinsa. On turha yrittää puhua omista ajatuksistaan, koska menijän mielestä ne ovat arvottomia, vain matkailun, seikkailun ja juhlimisen kautta saadut ajatukset ovat oikeita. Pitävät itseään vielä usein jotenkin muita valistuneempina ja parempina, kun "ymmärtävät" kerätä näitä "parempia" kokemuksia.

Tavallaan säälittääkin tällaiset. Itselle syvällinen ja sykähdyttävä elämys voi olla vaikka linnunlaulu kesäyönä, kun nämä joutuvat etsimään ympäri maailmaa koko ajan huikeampia elämyksiä, kun ovat itsensä jo turruttaneet yksityiskohtien ja pienten asioiden herkkyydelle.

Juuri näin. Muistan kerran innoissani hihkuneen nähneeni työhuoneen ikkunasta joutsenet lentämässä aurassa kohti etelää, syksyllä. Kukaan ei sanonut mitään, kaikki katsoivat hitaasti, juuri siten kuin tylsää ihmistä katsotaan.

Vierailija
57/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sinulle, että extreme-harrastajan partnerin ei tarvitse olla samanlainen. Sinä voit lukea lentokoneessa sitä kirjaa kun kaverisi hyppää muodostelmaan. Kunhan jonkin verran olet kiinnostunut hänenkin hommistaan. Kahden erilaisen ihmisen elämä on paljon mielenkiintoisempaa kuin kahden tismalleen samanlaisen.

Vierailija
58/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkurinappi kirjoitti:

Kuulin joskus sanonnan, että "tylsät ihmiset tarvitsevat jatkuvasti tekemistä, sillä jopa heillä on tylsää itsensä kanssa."

Yksiulotteiset ihmiset ovat tylsistyttäviä. Eli esim. elämänkatsomus, kiinnostuksen kohteet yms. ovat kovin rajoittuneita eikä ympäröivä maailma muutoin kiinnosta, jolloin keskustelun aiheita tai yhteistä tekemistä ei ole kovin paljon. Menevät ihmiset sekä kotona viihtyvät ihmiset voivat olla ihan yhtä tylsiä, kokonaisuus ratkaisee.

Ihminen joka ei kestä yksinoloa on sietämättömän tylsä. Häntä pitää viihdyttää. Koko ajan pitää tehdä jotain. Usein tällainen ihminen arvostaa matkustelua ja pitää sitä jonkinlaisena merkkinä ei-tylsyydestä. Itse katson tällaisia ihmisiä ja mietin, että hän taas pakenee. Sitä yksinoloa ja itseään. Se ei ole "kasvamista", ettei koskaan pysähdy. Se "tylsä" tyyppi, joka ei matkustele, voi matkustella sisäisesti ja olla hyvinkin mielenkiintoinen eikä mikään pussissa kasvanut kummajainen.

Vierailija
59/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, värjäämättömät hiukset aina ponnarilla, ei meikkaa, vaatteet aina perus H&M- tavaraa. Joku pieni koira jonka kanssa käydään näyttelyissä ja jaetaan facebookissa kuvia palkinnoista. Pureskelee ruokansa tosi huolellisesti, aina jotain perus terveellistä ruokaa ja napostelee miniporkkanoita.

Musiikkimausta kyseltäessä vastaa joko "kaikki mikä radiosta tulee" tai jotain massamusiikkia (Kaija Koo ja Haloo Helsinki). Tavallinen auto, ajaa aina hieman alle rajoitusten ihan kaiken varalta. Harrastaa suunnistusta ja talvisin hiihtoa.

Vierailija
60/135 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jotenkin huonolla tuulella, suhtautuu kaikkeen kyynisesti, ei ole älykäs, ei ole kiinnostunut oikein mistään, ei osaa jutella, tosi sulkeutunut, huumorintajuton. Perus suomalainen siis.

Hyvin samanlainen näkemys minullakin.

Itselläni on tuttavapiriissäni yksi 34-vuotias mies, joka on nykyään juuri tuollainen. Viimeisen 4 vuoden aikana hän on muuttunut sellaiseksi, ettei häntä enää kiinnosta puhua mistään muusta, kuin oman elämänsä kurjuudesta (hän on nykyään työtön ja ratkennut ryyppäämään uudelleen n. 11 vuoden kuivilla olon jälkeen) tai haukkua toisia ihmisiä milloin mistäkin. Menneitäkään hänen kanssaan ei pysty muistelemaan, kun hän ei muista niistä mitään, paitsi jotain negatiivisia juttuja, joissa hän voi mollata joitain toista ihmistä ja  marttyyroida itseään. Mistään positiivisista asioita/muistoista häntä ei kiinnosta keskustella.

Hän on vielä viime aikoina lähettänyt minulle teksiviestejä, joissa hän kinuaa, että tulisin tapaamaan häntä hänen omalle paikkakunnalleen. Olen nähnyt hänet livenä viimeksi vuoden 2015 kesällä, kun hän toivoi minun tulevan tapaamaan häntä parin vuoden tauon jälkeen. Tuolloinkaan hänellä ei ollut muuta "ohjelmaa" tarjota, kuin johonkin paikalliseen baariin meneminen, jossa hän veti hirveät lärvit, jolloin hänestä tulee hyvin agressiivinen ja rasistisia juttuja puhuva päänaukoja. Sen jälkeen en sitten olekkaan enää hänen puheluihinsa ja viesteihinsä vastaillut (suurin osa hänen viesteistään on jotain känniviestejä, joita hän lähettelee n. kolmen aikaan yöllä). Joskus hän myös ruinaa viesteissään sitä, että tulisin taas jossain vaiheessa tapaamaan häntä, mutta kun tietää, ettei häntä kiinnosta nykyään mikään muu kuin lärvien vetäminen, niin enpä taida vaivautua. Aikaisemmin hänen kanssaan saattoi tavatessa esim. tehdä pitkiä metsälenkkejä maastossa, mutta nekin ajat taitavat olla takanapäin, kun häntä ei ilmeisesti enää sekään kiinnosta, syystä tai toisesta.

Eikä hänellä muutenkaan nykyisin enää ole juuri ystäviä, kun hän ei niitä jaksa ylläpitää omalta osaltaan, vaan ne ovat aika "kuihtuneet pois " vuosien saatossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi