Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies sanoi juuri, että haluaa eron minusta :(

Vierailija
01.04.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko asiaa jotenkin vielä selvittää? Haluatko sinä erota?

Vierailija
2/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisiko asiaa jotenkin vielä selvittää? Haluatko sinä erota?

meille syntyi kolme viikkoa sitten vauva... joka itkee paljon... mies ei kuulemma halua vauvaelämää :(

Kumma vaan, että tätä vauvaa yritettiin 7-vuotta :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole " kasvanut" siihen mukaan niinkuin sinä 40vkoa. Nyt hän tuntee vain stressiä siitä " kamalaäänisestä nyytistä" ja siksi haluaa erota.

Miehen pitäisi saada olla rauhassa, mutta myös ottaa jotenkin enemmän/eri lailla mukaan vauvan arkeen.

Ehkä riittää kunnon yöunet, ehkä juttelu samanikäisen isäksi tulleen kanssa, ehkä kahdenkeskistä aikaa SEKÄ kolmestaan vauvan kanssa olemista onnellisissa olosuhteissa.

Ottakaa sosiaaliset verkostot avuksi!

2

Vierailija
4/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaudun jo ajatuksesta... hokasin juuri, että on aprillipäiväksi muutunut päivä :((

-ap-

Vierailija
5/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan usko sellaista.

Pitäisiköhän miehen päästä ulos? Onko kavereita...onko varpajaisia vietetty? Joskus mies kun pääsee tuulettumaan, se voi auttaa. Varpajaisten merkeissä hän voi havahtua siihen kuinka muut onnittelevat häntä kateellisina (kaiken sen kuittailun menetetyistä yöunista taustalla on myös haikeutta)

2

Vierailija
6/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkonen, olet ystävällinen.

Itken täällä silmät päästäni... Tämän piti olla onnellista aikaa... kaikki olimme jo suunnitelleet.. Alkupäivät meni hyvin, hoidimme kilpaa pientä, nyt kun itkua on kestänyt enemmän on mieskin ollut kyllä etäisempi... vaikka olen yrittänyt hänellekkin hellyyttä antaa

Vierailija
7/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kuitenkaan usko sellaista.

Pitäisiköhän miehen päästä ulos? Onko kavereita...onko varpajaisia vietetty? Joskus mies kun pääsee tuulettumaan, se voi auttaa. Varpajaisten merkeissä hän voi havahtua siihen kuinka muut onnittelevat häntä kateellisina (kaiken sen kuittailun menetetyistä yöunista taustalla on myös haikeutta)

2

olen sanonut hänelle, että saa emnnä kuhan asioista ilmotellaan etu käteen

Vierailija
8/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehesi on paska!

Vierailija
9/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä väsyneenä voi sanoa kaikenlaista tyhmää, vaikkei tarkoitakaan. Yhtäaikaa - ota vakavasti mutta ei ehkä liian vakavasti. Siis nyt on kriisitilanne, se täytyy hoitaa, mutta aina on mahdollisuus, että miehesi väsyneenä sanoi yliampuvasti.

Mitä tarkalleen sanoi ja missä hän nyt on?

2

Vierailija
10/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi, ettei tämä arki vauvan kanssa ole sitä mitä odotti... hän ei jaksa enää vauvaa, eikä minua... (olen ollut väsynyt ja siksi kiukkuinen). Olen yrittänyt itse selittää hänelle, että tämä on alkua ja vauva niin pieni, että katsotaan vielä...

Mies oli erittäin päättäväinen asian suhteen -ap- :(

Vierailija
11/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt kotoa poissaollessaan saa ajatukset kokoon/uudelleen järjestetyksi. Jokin vauvaa edeltävältä ajalta tuttu/rakas harrastus olisi hyvä herättää henkiin, vaikkapa käydä siellä uimahallilla pitkästä aikaa tai kalassa tms. Mä luulen että se on hetkellinen uupumus, väsymys jonka kautta kiukku on kasvanut liian suureksi ja haluaa paeta tilanteesta.

Päättäväinen ihminen, okei. Mutta onko aiemmilla kerroilla tehnyt tuollaisia tyhmyyksiä? Kaikkihan sen kuitenkin TIETÄÄ että vauva-aika on rankkaa ja ihmiset eroaa juuri silloin tunnemyrskyn/väsymyksen vuoksi. Eli että teillä on sama tilanne, mikä on ollut muillakin perheellisillä. Ehkä tekin pääsette sen yli?

2

Vierailija
12/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) liian kauan yrittänyt, turtunut yrittämiseen ja ei enää uskonut siihen vauvan saamiseen

b) mies liian vanha, kangistunut kaavoihinsa, vapaaseen unikylläiseen elämäntilanteeseen

c) mies liian nuori, ei vielä sisäistänyt vastuuta

Enkä muuten tarkoita saarnata, avasin vain jotain ajatuksia alkuun..

2

Vierailija
13/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm... mies on näköjään tuossa ulko parvekkeella... taidan pukea päälle ja mennä juttelemaan, vai kannattaisiko vaan antaa olla... (ottaa itkuhälyttimen mukaan, vauva nukahti vihdoinkin!! ja kellistin hänet sänkyyn).

en ihan tätä odottanut kun plussan näin testissä .(

Vierailija
14/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä muuten olette? Olisiko tullut raja vastaan, koska

a) liian kauan yrittänyt, turtunut yrittämiseen ja ei enää uskonut siihen vauvan saamiseen

b) mies liian vanha, kangistunut kaavoihinsa, vapaaseen unikylläiseen elämäntilanteeseen

c) mies liian nuori, ei vielä sisäistänyt vastuuta

että pitäisi tietää mitä tekee

Vierailija
15/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syyttele, vaikka kenties olisikin syyllinen (ainakin sun mielen pahoittamiseen). Nyt hän kaiketi on väsynyt ja suuttuu herkästi kaikesta mahdollisesta.

Yritä esittää tilanteen avauskeinoja; uimahallireissut tai mitä miehesi tykkääkään tehdä.

2

Vierailija
16/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulla ne sanat- että tää ei tapahdu meille

Vierailija
17/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kertoo tunteet, varsinkin jos ei sitä harjoita.

Olen huomannut monen miehen puhkeavan kunnon halauksessa kyyneliin, saavan padot auki.

Mene sinne halaamaan, laita tämä kone kiinni :)

2

Vierailija
18/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä... ei tämä koneella olo ainakaan hyövytä :)

Hyviä unia

-AP-

Vierailija
19/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette unissanne nähneet, kuinka istutte iltaisin sohvalla telkkaria katsoen ja vauva tuhisee sylissänne puoliunessa. Sitten nostatte vauvan sänkyyn, vietätte hieman aikaa keskenänne jutellen mukavia ja käytte nukkumaan. Sinä heräät pari kertaa yössä syöttämään, ja vauva nukahtaa takaisin uneen ja koko perhe jatkaa uniaan.

Tuo oli siis sitä unelmaa, ja nyt teille ei osunutkaan ihan noin helppo vauva. Harvoin ne noin helppoja ovat, vaikka niitäkin on. Mutta tuollaisella idyllillä vauvoja " myydään" , eikä kukaan kovaan ääneen mainosta, ettei se noin menekään.

7 vuoden jälkeen pettymys on suuri, kun totuus on toisenlainen. Ja ne ristiriitaiset tunteetkin rassaavat, kun vauvasta pitäisi olla ikionnellinen, mutta ei millään jaksa.

Minä olin toivonut vauvaa vuosikaudet, kun vihdoin tapasin mieheni ja saimme lapsen. Ja sitten luoja lykkäsi meille sellaisen kiljukaulan, että miehen kanssa vuorotellen tuuditettiin sitä parhaimmillaan aamuviiteen. Eikä se todellakaan ollut herkkua, kun tiesin, että toisenlaistakin voisi olla, ja toisaalta kolmekymppisenä ei ne yövalvomisetkaan suju enää yhtä kivuttomasti kuin 10 vuotta aiemmin. Minäkin huomasin silloin nämä tilastot, että pienten lasten vanhemmat ovat yksi suurimmista eroajien ryhmistä. Meillä on kyllä mennyt hyvin, mutta minäkin tiedän nyt sen, että pikkulapsiaika osaa olla todella rankkaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi