Mun mies sanoi juuri, että haluaa eron minusta :(
Kommentit (24)
Noo, mites tämän nyt sanoisi... Juteltiin ja halailtiin pitkään, ei mies meistä halua eroon... Suurimman väsymyksen kourissa tiuskaisi sellaista. Mies sitä sorttia, ettei pysty nukkumaan, kun minäkään en nuku. Vauva herätti viime yönä vain viidesti meidät molemmat, oli siis ns, helppo yö. Ja saatiin molemmat vähän nukuttua.
Suurin suru erosta on nyt takanapäin vaikka kyllä se vieläkin sydäntä riipasee, kun mies väittää " tuosta noin vain" , että haluaa erota, ettei jaksa tätä vauva elämää... aika puhki olen nimittäin minäkin.
-AP-
Itseä helpotti tuossa vaiheessa kuulla, että muillakin on ihan samanlaisia tunteita. Ja ettei sen vauva-ajan tai yleensäkään elämän tarvitsekaan niin ruusuista olla.
Voisiko miehesi jutella muiden isien kanssa jossain?
Väestöliitolla on pieniä ja edullisia opaslehtisiä, joissa paljon hyvää asiaa. Hankkikaa vaikka nämä:
Eropohdintoja pikkulapsivaiheessa -vihkosen (2005) tarkoitus on auttaa hahmottamaan tilannetta ja selkiyttämään omia ajatuksia mielen myllertäessä.
Vihkosen avulla ehkä säästyy enemmän voimia ihmissuhteiden hoitoon ja omien tunteiden kanssa pärjäämiseen. Tästä julkaisusta hyötyvät työssään myös pikkulapsiperheiden parissa työskentelevät ammattilaiset esimerkiksi äitiys-, lasten- ja perheneuvoloissa sekä muissa perheneuvontapaikoissa, samoin terveyskeskuksissa.
Vihkosen ovat kirjoittaneet Väestöliiton Perheverkon terveydenhoitaja Minna Oulasmaa, psykologi Essi Juvakka, lastenpsykiatri Raisa Cacciatore ja sosionomi (AMK) Sanna Heinonen.
Tilaukset: Väestöliiton Perheverkko (09) 6127 102 (ma-to 10-12) tai sähköposititse, hinta on 3 euroa ja postituskulut.
TAI
Parisuhdevihkonen vekaraperheen vanhemmille 2004 (2. painos). 39 s. Sisällysluettelo. Tilauksia hoitaa VL -markkinointi, Aija Väisänen. Sähköpostitse tai puh 09-22805111.
Hinta 2,5 ¿ (+ toimituskulut).
TAI
" Kupeitten kuuma vai kadonnut kaipaus" - pikkulasten vanhempien kokemuksia seksielämästä perhekoon kasvaessa, 93 sivua.
Kirjaa voi tilata Perheverkosta, puh. 09- 6127 102 ja sähköpostilla
TAI
Vekaravihkonen - humoristinen " vinkkivihkonen" pikkulasten vanhemmille, 37 sivua.
Tilaukset:
VL-Markkinointi, puh. (09) 2280 5111 tai nettikaupasta.
Minä en mokomaa lapsellista idioottia kauaa katselisi.