Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... taas piti selitellä juomattomuutta.

Vierailija
22.07.2017 |

On kyllä niin rasittavaa kun aina joutuu selittämään miksi ei käytä alkoholia ja leimataan sitten joksikin ihmeellisesti kummajaiseksi. Itsellä takana on vain se että en pidä alkoholin mausta enkä humalan tunteesta. Tulee heti huono olo. Lisäksi olen mielummin selvinpäin.

Kaikki asiat pyörii niin viinan ympärillä... :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu ollut aina. Joskus otan lopulta lasin kun pakotetaan, ja jätän sen koskematta jonnekin sivupöydälle.

22/25 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotain teinejä vain liikutteko junttiporukoissa kun kerran juomattomuutta joutuu selittämään.

Vähääkään fiksut ihmiset eivät tenttaa juomattomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki tietää jo etten juo, ei vaan tee mieli, nähny taxihommissa riittävästi mitä se alkomahooli tekee ihmiselle, jos minun seura ei kelpaa selvinpäin niin olen mieluummin omissa oloissani....

Vierailija
24/25 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5645 kirjoitti:

Ootteko jotain teinejä vain liikutteko junttiporukoissa kun kerran juomattomuutta joutuu selittämään.

Voi kyllä tuota tapahtuu ihan aikuisten ihmistenkin seurassa. Itse jopa hämmästyin kun aikuiset alkoivat käyttäytymään kuin lapset koska en suostunut juomaan. Eivät toki olleet mitään läheisiä ihmisiä eikä heidänkanssa onneksi ole pakko olla kokoaikaa tekemisissä, mutta näen säännöllisin välein kuitenkin ja joskus olen tekemisissä.

25/25 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5645 kirjoitti:

Voi kyllä tuota tapahtuu ihan aikuisten ihmistenkin seurassa. Itse jopa hämmästyin kun aikuiset alkoivat käyttäytymään kuin lapset koska en suostunut juomaan. Eivät toki olleet mitään läheisiä ihmisiä eikä heidänkanssa onneksi ole pakko olla kokoaikaa tekemisissä, mutta näen säännöllisin välein kuitenkin ja joskus olen tekemisissä.

Tuollaiset ihmiset ovat teinien tasolle jääneitä juntteja. Onneksi omassa kaveripiirissäni ei tuollaisia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan