Muistutus miehille: yhdenkin siemennestepisaran hinnaksi voi tulla uusi S-sarjan Mercedes-Benz
Nimittäin kun maksat vähintään keskimäärin 450€/kk elatusmaksuja seuraavat 17-vuotta.
Kannattaa muistaa se kondomin käyttö.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole omalta osaltaan huolehtinut ehkäisystään kierukalla tai pillereillä nainen olkoon vastuussa kaikista kuluista.
Eli ne naiset jotka ei noita käytä eivät saa harrastaa seksiä? Vähän naurettavaa verrata kondomia joka ei aiheuta mitään oireita tai vaikuta terveyteen noihin.
Aivan oikein. Pillerit ja kierukka eivät vaikuta terveyteen mitenkään.
XD
Ei mitään sanottavaa koska keskustelu aiheesta olisi turhaa kun et siitä mitään tiedä.
On naisillekin kondomi.
Jos ei pysty käyttämään ehkäisyä, niin sitten pitää olla valmis ottamaan jälkiehkäisypilleri tai tekemään abortti.
Minä harrastan seksiä vain kondomin kanssa. Helpoin, halvin ja niitä saa kaikkialta eikä vaikuta kenkään terveyteen. En minä sitä je pilleriäkään voi ottaa. Miksi kukaan nainen käyttäisi mitään pitkä aikaista ehkäisyvälinettä jos ei ole parisuhteessa?
Onhan se toki helppoa, että laittaa miehen vastaamaan ehkäisystä, eikä itse tee mitään. Jos et ole valmis hoitamaan ehkäisyä omalta osaltasi, niin älä harrasta seksiä. Jos et halua käyttää kierukkaa tai pillereitä, niin sitten otat sen jälkiehkäisypillerin tai teet abortin.
Olen harrastanut ja tulen harrastamaan paljon seksiä koska maailma on pullollaan miehiä joita tämä suuri vastuu ei pelota :)
En ala omaa terveyttäni riskeeraamaan vain seksin takia.Varaudu siihen, että mies syöttää sinulle sitten väkisin pillerin jos kumi puhkeaa.
Syöttäisikin! Mutta ei. Suuri osa miehistä ei (jostain kumman syystä) jaksa kantaa edes panotilanteessa tai välittömästi mitään huolta ehkäisystä missään muodossa. Ei edes baaripanojen kohdalla! Kondomi laitetaan jupisten vasta kun nainen vaatii, mutta paljaalla aina yritetään ensin. Ja evvk ottaako nainen sen jälkiehkäisynapin seuraavana päivänä vai ei, darrasafka kiinnostaa enemmän. Silti se raskaus tulee samaiselle miehellä täydellisenä shokkina ja järkytyksenä. En vaan ymmärrä miten se voi tuossa vaiheessa olla järkytys, kun se on hyvinkin todennäköinen seuraus tapahtumista. Vähän itsesuojeluvaistoa miehet! Ei ole kivaa tulla isäksi vasten tahtoaan.
Miehethän juuri haluavat siittää lapsia ja näin varmistaa lajin ja oman suvun jatkuminen, se maksaminen ja rahanmeno jurppii, ei kersa jota ei tarvitse ikinä edes nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin voisivat lopettaa sen paljaan tavaransa jakamisen. Supertippuri ja klamydia ei tunnu naisia paljon haittaavan?
Tulihan sieltä supersankari, joka syyttää muita.
Nämä taudit aiheuttavat NAISILLE lapsettomuutta. Mutta ihan on oma valintasi jaatko paljaalla vai et.
Etpä voi tietää mimmonen nainen täällä kirjoittelee, joten jätä nuo oletukset. Edelleen sä syytät virheistäsi muita.
Niin, naisillahan ei ole mitään vastuuta mistään? Koskaan?
Kyllä se on miehen vastuulla jos ei halua lasta ja silti panee paljaalla. Ihan miehen omalla vastuulla. Jos nainen ei halua lasta ja antaa Paljaalla, se on naisen omalla vastuulla.
Ehei näin. Yhtä hyvin kun elarit on kirjoitettu lakiin, ne voidaan myöskin poistaa laista. Kyseessä on sosiaalinen sopimus, eikä se yhtään tee siitä sen enempää oikeata.
Yhtä hyvin voitaisiin sopia, että jos vain toinen haluaa pitää lapsen, niin hän maksaa.
Sinkkumies
Mmmitä? Tällä logiikalla murha on vain Laitonta, ei se tee siitä oikeaa tai väärää. Ihan yhtä hyvin voisi olla laillista tappaa joku vaikka huvikseen, kun se vaan poistettaisiin laittomuuksien listalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole omalta osaltaan huolehtinut ehkäisystään kierukalla tai pillereillä nainen olkoon vastuussa kaikista kuluista.
Eli ne naiset jotka ei noita käytä eivät saa harrastaa seksiä? Vähän naurettavaa verrata kondomia joka ei aiheuta mitään oireita tai vaikuta terveyteen noihin.
XD
Ei mitään sanottavaa koska keskustelu aiheesta olisi turhaa kun et siitä mitään tiedä.
On naisillekin kondomi.
Jos ei pysty käyttämään ehkäisyä, niin sitten pitää olla valmis ottamaan jälkiehkäisypilleri tai tekemään abortti.
Minä harrastan seksiä vain kondomin kanssa. Helpoin, halvin ja niitä saa kaikkialta eikä vaikuta kenkään terveyteen. En minä sitä je pilleriäkään voi ottaa. Miksi kukaan nainen käyttäisi mitään pitkä aikaista ehkäisyvälinettä jos ei ole parisuhteessa?
Onhan se toki helppoa, että laittaa miehen vastaamaan ehkäisystä, eikä itse tee mitään. Jos et ole valmis hoitamaan ehkäisyä omalta osaltasi, niin älä harrasta seksiä. Jos et halua käyttää kierukkaa tai pillereitä, niin sitten otat sen jälkiehkäisypillerin tai teet abortin.
Olen harrastanut ja tulen harrastamaan paljon seksiä koska maailma on pullollaan miehiä joita tämä suuri vastuu ei pelota :)
En ala omaa terveyttäni riskeeraamaan vain seksin takia.Varaudu siihen, että mies syöttää sinulle sitten väkisin pillerin jos kumi puhkeaa.
Syöttäisikin! Mutta ei. Suuri osa miehistä ei (jostain kumman syystä) jaksa kantaa edes panotilanteessa tai välittömästi mitään huolta ehkäisystä missään muodossa. Ei edes baaripanojen kohdalla! Kondomi laitetaan jupisten vasta kun nainen vaatii, mutta paljaalla aina yritetään ensin. Ja evvk ottaako nainen sen jälkiehkäisynapin seuraavana päivänä vai ei, darrasafka kiinnostaa enemmän. Silti se raskaus tulee samaiselle miehellä täydellisenä shokkina ja järkytyksenä. En vaan ymmärrä miten se voi tuossa vaiheessa olla järkytys, kun se on hyvinkin todennäköinen seuraus tapahtumista. Vähän itsesuojeluvaistoa miehet! Ei ole kivaa tulla isäksi vasten tahtoaan.
Jep! Olisin positiivisesti erittäin yllättynyt kun se mies lähtisi apteekkiin, omilla rahoillaan ostaisi pillerin ja toisi vielä krapulalimua jolla huutoa alas! Iso peukku! Mutta eihän näin oikeassa elämässä käy, ei miestä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kolme sanaa: Hormonaalinen ehkäisy miehille. Missä viipyy valtava miesliike joka vaatii ehkäisyn ottamista omiin käsiin. ???!
Suurin este miesten hormonaalisen ehkäisyn tiellä on juridinen/eettinen. Koska miehelle ehkäisyn pettämisetä aiheutuvat terveydelliset riskit ovat olemattomat, ei miesten hormonaalista ehkäisyä saada markkinoille ennen kuin kehitetään lääkeaine jolla ei ole käytännössä mitään haittavaikutuksia.
Kehitystyötähän kyllä tehdään koko ajan ja koska miehet ovat muutenkin naisia auliimpia hyväksymään erilaisia riskejä niin käyttäjiäkin varmasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD
On naisillekin kondomi.
Jep! Olisin positiivisesti erittäin yllättynyt kun se mies lähtisi apteekkiin, omilla rahoillaan ostaisi pillerin ja toisi vielä krapulalimua jolla huutoa alas! Iso peukku! Mutta eihän näin oikeassa elämässä käy, ei miestä kiinnosta.
Jaa, mä olen kyllä kaksi kertaa kolmesta hakenut naiselle sen pillerin kun sattui niillä kerroilla olevan kätevämpää että minä haen, eikä nainen. Limpparia en tajunnut ostaa, kun ei pyydetty.
Minä muistuttaisin naisia!!! Yksin pisara voi pilata teidän vartalon/uudet suhteet/avioliiton/perheen ja tehdä teistä YHn ikuisesti
Kumi menee aina joskus rikki. Eli ei se kumikaan ole mikään varma juttu. Silloin jälkiehkäisy on ainut konsti, jos ei halua vaan toivoa...
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin paljon mieluummin lapsen kuin auton. Autoja saa rahalla, omaa lasta ei.
M57
Miksi ei saisi? Aivan varmasti löytyy läjäpäin naisia, jotka suostuvat synnyttämään lapsesi rahalla. Ei tarvitse varmasti maksaa yhtä paljon kuin mersusta.
Miksi naiset suostuu seksiin ilman ehkäisyä?! Jalat pysyy yhdessä niin kauan, että mies on laittanut kondomin!
Vierailija kirjoitti:
Kumi menee aina joskus rikki. Eli ei se kumikaan ole mikään varma juttu. Silloin jälkiehkäisy on ainut konsti, jos ei halua vaan toivoa...
Tästä syystä pidän aina jauhettua jälkiehkäisypilleriä ja tavallista jälkiehkäisypilleriä lompakossani. Jos kumi pettää, niin tarjoan pilleriä naiselle. Jos ei suostu ottamaan, niin jauhettu menee hänen aamupalaansa.
Kyllä ehtivä mies saa itsensä jo yhdessä illassa 450€/kk kuseen painamalla kolmea muijaa.