Jos olisit ollut Titanic-elokuvan Rose, mitä olisit tehnyt toisin? (mennään tässä elokuvan juonen mukaan)
Tästä voisi syntyä mielenkiintoinen keskustelu?
Aloitan: En olisi hypännyt siitä laskettavasta pelastusveneestä takaisin laivaan.
Kommentit (80)
Olisin tietty tunkeutunut komentosillalle ja pakottanut perämiehen ohjaamaan laivan paljon eteläisempää reittiä ja hitaammin. Samalla olisin pakottanut laivaan tähystäjät jäävuoria tähystelemään siltä varalta että niitä olisi ollut etelämpänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaan itse mennyt pelastusveneeseen ja näin ollen Jack olisi saanut mahkut pelastua sen oven kanssa.
Eikä Jack olisi joutunut kahlituksi jne eli pelastumismahdollisuudet olisivat lisääntyneet siinäkin. Kekseliäs poika kun oli.
(tulee Rosesta mieleen aina siskoni, jolla on jotenkin kunnia-asiana pärjätä itse, esim. änkeää retkille, eikä sitten jaksa kävellä, ei jaksa kantaa tavaroitaan, ei pysty syömään sitä ja tätä jne jne eli on hirveä taakka muille, ei pärjää yhtään itsekseen, aiheuttaa jatkuvasti ongelmia ja riesaa olemalla niin 'itsenäinen ja oma-toiminen'.)
En olisi hypännyt enää takaisin uppoavaan laivaan, kun kerran pelastusveneeseen olisin päässyt. Ainakin toivoa sopii, että siinä vaiheessa itsesuojeluvaisto ja terve järki olisivat voittaneet ihastumisen tunteen miestä kohtaan, jonka olen tuntenut kaksi päivää.
Ensimmäisenä mieleen toki tuli, että en olisi alunperinkään kihlautunut miehen kanssa, jota en rakasta. Mutta 17-vuotiaalla tytöllä vuonna 1912 ei varmasti ollut yhtä realistiset mahdollisuudet tehdä tällaisia valintoja kuin nykyään on, joten siitä en Rosea ala moittimaan.
olisin Jackin kanssa hypännyt sinne jäävuoreen ja jäänyt sinne :D se jäävuori löydettiin olikohan seuraavana päivänä.
Olisin nainut Calin, nauttinut rikkauksista ja siinä sivussa paneskellut tallipoikien kanssa
Jos mennään juonen mukaan, en olisi tehnyt mitään toisin. Muuten vastaajan nro 4. mukaan.
Olisin jäänyt satamaan myös ja karannut jonnekin ulkomaille naamioituna.
Olusin jättänyt Calin siinä vaiheessa kun se alkoi heitellä pöytiä aamiaisella.
Minä olisin piirtänyt Jackin kun tämä loikoilee alasti sohvalla, eikä toisinpäin. :D
Korua ei kuitenkaan kaulaan vaan Jack olisi voinut pitää sitä kädellään.
Ei hajuakaan koska en ole leffaa koskaan nähnyt.Ei ole kiinnostanut.
Olisin antanut Jackin jyystää minua kunnolla ja monissa eri asennoissa hytissäni. Olisin pelastautunut laivalta timantti mukanani ja aloittanut uuden elämän jossakin kivassa kaupungissa esim. Bostonissa. Timanttirahoilla olisin opiskellut kivan akateemisen ammatin ja matkustellut eksoottisissa kohteissa. Jackin olisin antanut jäätyä kuoliaaksi ja olisin mennyt fiksun ja varakkaan miehen kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanut Jackin jyystää minua kunnolla ja monissa eri asennoissa hytissäni. Olisin pelastautunut laivalta timantti mukanani ja aloittanut uuden elämän jossakin kivassa kaupungissa esim. Bostonissa. Timanttirahoilla olisin opiskellut kivan akateemisen ammatin ja matkustellut eksoottisissa kohteissa. Jackin olisin antanut jäätyä kuoliaaksi ja olisin mennyt fiksun ja varakkaan miehen kanssa yhteen.
Mikäs vika Jackissa on? :D (muu kuin että kamala pummi)
En olisi hypännyt sieltä perhanan pelastusveneestä pois, vaaransi riehumisellaan muidenkin sielä istuvien hengen.
En olisi juossut paniikissa kannella, joten en olisi koskaan tavannut Jackia. Olisin suunnitellut, miten pakenen äidiltä ja tulevalta aviomieheltä heti satamassa, olisin noussut pelastusveneeseen ja toivonut, että Cal uppoaa laivan mukana.
Olisin ollut Calin kanssa. Sivistynyt, fiksu ja rikas.
Lunttu menee pettämään jonkun viinaanmenevän, tupakkaa pummivan luuserin kanssa josta oma äitikään ei diggaa.
Olisin hypännyt sinne mereen enkä jahkaillut, niin että joku ehti pelastaan.
En olisi alkanut huorailla.
Enkä ainakaan heittänyt sitä timanttia pois vaan myynyt sen ja ellen muuta niin antanut suuren perinnön lapsenlapselleni joka minusta piti huolta.
Kun kerran oli niin kova kiusaus pettää miestään, niin olisin jättänyt miehen ensin ja vasta sitten alkanut sekoilemaan Jackin kanssa.