Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?

Vierailija
21.07.2017 |

No niin, miehet! Teidän vuoro.

Kommentit (251)

Vierailija
201/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun näin naisen ilman meikkiä,tuli huijattu olo ,sittemmin myös tajusin sen että aika harva nainen on luonnonkaunis

Vierailija
202/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tässähän se tuli vastaus miksi itsellä on sinkkuus jatkunut aika kauan.  Naisen pituus on siis yksi turn-off miehille.

Nimimerkki hoikka ja ok-näköinen mutta 180cm.

En ole itse sen pidempi näin miehenä, mutta ei tasan ole turn-off.  Lähinnä tulee helposti lähdettyä "pitäkää tunkkinne"-mielellä, kun naiset eivät usein lyhyempiä/samanpituisia kelpuuta. Jos lähestyy miestä ensin, ei välttämättä tule moista väärinkäsitystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli todella halukas ja oli hyvää seksiä, mutta vain ja ainoastaan silloin kun hän oli humalassa.

Vierailija
204/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella halukas ja oli hyvää seksiä, mutta vain ja ainoastaan silloin kun hän oli humalassa.

Minulla samanlainen kokemus. Kännissä hän oli hyvää seuraa, selvinpäin poissaoleva ja flegmaattinen. Ilmeni että oli mielialalääkityksessä, se selvensi paljon.

Vierailija
205/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian voi ilmaista myös toisinpäin, treffi-palstalla on 50.000 sinkkua mutta ei yhtäkään vapaata 175cm, 65kg, hoikkaa, tummaa, hyvännäköistä, koulutettua, lapsetonta, sinkku, naista

No mitä tämä ilmaisu kertoo?

175cm on 10cm liikaa naiselle, btw. Tästä päättelen että olet nainen.

No, tässähän se tuli vastaus miksi itsellä on sinkkuus jatkunut aika kauan.  Naisen pituus on siis yksi turn-off miehille.

Nimimerkki hoikka ja ok-näköinen mutta 180cm.

Höpsistä, tosi tasokkaat miehet tykkää pitkistä naisista mm. Elon Musk.

Vierailija
206/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten huomataan aika vähän on epäasiallisia viestejä tässä ketjussa

Ei me miehet niin nirsoja olla loppupeleissä.

Minun kuten varamaan monen muunkin miehen on vaikea luetella kauheasti turnoffeja kun niitä naisia ei joka kolkasta tule.

Minulle turnoff oli ääni ja lalpsekas ulkonäkö eksässä. Tajusin kyllä nopeasti että ei hän niille mitään voi ja hyvin meni 5v eteenpäin kunnes hän petti minua.

Turnoffeja on enemmän tatskat, tupakointi ja tietysti se että 14 kg ylipainoiset naiset ja 10 vuotta vanhemmat lähestyy minua kun itse olen kovssa kunnossa. Siinä onkin ainoat jotka ovat ikinä lähestyneet.

Terv,mies 28v

Vierailija
207/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen ärsyttävä ääni, ei vaan voinut...

Vierailija
208/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samanlainen kokemus. Kännissä hän oli hyvää seuraa, selvinpäin poissaoleva ja flegmaattinen. Ilmeni että oli mielialalääkityksessä, se selvensi paljon.

Ja sitten kun niitä mielialalääkkeitä käytetään pidempään, lähtee lopullisesti ne viimeisetkin seksihalut.. eivätkä välttämättä ikinä palaudu. 

Noh, mutta mielummin aseksuaali,  kuin itsaria hautova masentunut. 

Vierailija
209/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin paljon estoisempi ja ujompi sängyssä ja vain hiprakassa pääsin yli estoistani. Lopulta myös  poikaystävän tultua kuvioihin ja hänen kanssaan seurusteltua tovi, uskalsi aivan eri tavalla olla estoton. 

Tapailinpa kerran miestä, josta kovasti halusin pitää, mutta hän hei minua saanut "sillä tavalla" syttymään    sängyssä. Kun olin pienessä hiprakassa/ humalassa pääsin yli siitä, että mies ei ollut minulle tarpeeksi seksikäs... En jatkanut tapailua. 

T. Nainen

Vierailija
210/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä ymmärrä kuinka niin monelle voi tatuointi olla suurikin turn off. Ei niistä pitää tarvitse mutta oikeastiko lemppaisitte muuten hyvän naisen tatuoinnin vuoksi?

Itselleni ehkä syy kiinnostuksen lopahtamiseen on naisen feminismi ja triggeröityminen pikkuasioista.

Vierailija
211/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä miehenä ymmärrä kuinka niin monelle voi tatuointi olla suurikin turn off. Ei niistä pitää tarvitse mutta oikeastiko lemppaisitte muuten hyvän naisen tatuoinnin vuoksi?

Itselleni ehkä syy kiinnostuksen lopahtamiseen on naisen feminismi ja triggeröityminen pikkuasioista.

Samaa oon ihmetellyt. Toinen on toi tupakointi, jos jostakin oikeasti tykkää, niin eikö mielummin sitten kannustais lopettamaan. Tupakointi kun on tapa ei ominaisuus ja siitä pääsee kyllä eroon. 

Mutta tämä olikin pienin ja typerin syy, ketju.. 

Vierailija
212/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa oon ihmetellyt. Toinen on toi tupakointi, jos jostakin oikeasti tykkää, niin eikö mielummin sitten kannustais lopettamaan. Tupakointi kun on tapa ei ominaisuus ja siitä pääsee kyllä eroon. 

Olen tuo tatuointe ihmettelevä. Tottu joo myös tuo tupakointi. Eipä kyllä mua haittaisi. Olisihan se hyvä jos lopettaisi mutta itsekin poltan satunnaisesti esim. olutta juodessa joten en kyllä myöskään pitäisi siitä jos naisystävä alkaisi vaatia tavan lopettamista. Varsinkin kun se on aika harvinaista.

Vierailija
213/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettiln opiskeluaikoina miksi Citymarketin juustotiskin työntekija, kaunis tyttö, hymyili minulle aina niin valloittavasti. Sitten kerran kysyin. Hän kertoi, että olimme kirjoitelleet kirjeitä 10 vuotiaana ja hänellä oli kirjeetkin tallessa. Hän kutsui minut kyllään ja tarjosi teetä likaisesta mukista. Jälkeen päin vähän harmitti, että likaisen mukin takia en ottanut häneen enää yhteyttä.

Vierailija
214/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo tatuointe ihmettelevä. Tottu joo myös tuo tupakointi. Eipä kyllä mua haittaisi. Olisihan se hyvä jos lopettaisi mutta itsekin poltan satunnaisesti esim. olutta juodessa joten en kyllä myöskään pitäisi siitä jos naisystävä alkaisi vaatia tavan lopettamista. Varsinkin kun se on aika harvinaista.

Vaatimisessa ja kannustamisesta on ero. 

Vierailija
215/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pieni tatska voi mennä, mutta nekin on yleensä jotain tosi mielikuvituksettomia  "rohkeudenosoituksia". En halua katsella joka päivä värikästä tilkkutäkkiä kotona. Jos haluan sellaisen käyn ostamassa IKEAsta tai vastaavasta paikasta.

Vierailija
216/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä kävi ilmi, että deitti oli lähihoitaja. Vähän sellainen olemus olikin jo alkuun joten käännyin 360 astetta ja poistuin. Ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
217/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ottaen huomioon miten monella nykypäivänä on tatuointi. Lähes kaikilla tuntemillani omanikäisillä henkilöillä sukupuolesta ja ammatista riippumatta on. Jää aika pieneksi prosentiksi, ne keillä ei ole. Ja sit valitetaan, kun ketään ei löydy. Noh miksiköhän? Taitaa olla vähän vanhempaa miesväkeä täällä palstalla kirjoittamassa.

N - 30v

Vierailija
218/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen kokemus. Olin nuorena hellaripiireissä ja uskoin, että tosirakkaus odottaa ja olin itse ilman kokemusta. Tapailemani tyttö paljastui hieman kokeneeksi ja jotenkin tuli rimakauhu. Näin parin vuosikymmenen jälkeen, maallistuneena, maailman miehenä, tuntuu kyllä hävettävän huonolta syyltä.

Vierailija
219/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"antaa ekoilla treffeillä"

No voi luoja miten hirveää! Antaa? Oikeastiko "antaa"? Onko nyt vuosi 1950 vai 2017?

Ei se seksi sitä ole että nainen antaa ja mies ottaa! Surullista on teidän seksielämä.

Seksiä voi yhteisestä sopimuksesta harrastaa jo ekana iltana jos siltä tuntuu ja moni suhdekin on niin syntynyt!

Hitto että alkaa ahdistamaan miten vielä tähän maailmanaikaan on tuollaisia viktoriaanisia muinaisjäänteitä keskuudessamme moralisoimassa. Olkaa hiljaa.

Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa juuri niin kuin haluaa.

Kyllähän sen koko kylän fillarin kanssa voi  kuksia, mutta kuka sellaisen kanssa nyt mitään vakavaa yrittäisi säätää!

Vierailija
220/251 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen ei hanki mitään tatuointeja. Tatuoinnit ja lävistykset (pl. hillityt korvakorut) kertovat valkoroskaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan