Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!

Vierailija
21.07.2017 |

Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!

Kommentit (237)

Vierailija
81/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iltaisin on aikaa tehdä vaikka mitä. Ei siellä kellon ympäri töitä tehdä. Eikä miehesi taatusti kerro jos siellä jotain tapahtuu.

Vierailija
82/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä paljon yksipuolisia kommentteja. On ihan normaalia tuntea mustasukkaisuutta tuollaisessa tilanteessa, vaikkei koskaan aiemmin olisi ollut aihetta ja toiseen luottaisi. Lisäksi tuollaisella reissulla voi käydä "mitä tahansa", tietysti vähän reissuun menevistä ihmisistä riippuen. Ei se ole mikään automaatio, että "se on vaan työreissu, ei niillä koskaan mitään tapahdu". Ihan niinkun sekään ei ole automaatio, että "tottakai ne panee".

Kyllä työreissuilla / pikkujouluissa / muuten vaan työkaverien kanssa tapahtuu monilla ihmisillä kaikenlaista. Etenkin jos sattuisi olemaan niin, että molemmilla osapuolilla olisi toisiaan kohtaan ihastusta ilmassa.

Itse esimerkiksi koen olevani niin "ei pettäjä" tyyppiä kuin olla ja voi. Kuitenkaan en itse mielellään lähtisi reissuun sellaisen miespuolisen henkilön kanssa, jonka kanssa on molemminpuolista ihastusta ilmassa TAI on joskus ollut. Koska en halua asettaa itseä alttiiksi sille mahdollisuudelle, että jotain tapahtuisi. On ihan okei tunnistaa oma ja toisten ihmisten riittämättömyys: kukaan ei ole superihminen, joka ei ikinä tee mitään harkitsematonta hetken mielijohteesta / alkoholin avustamana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin työskentelen miesvaltaisella alalla, käyn duunimatkoilla, joissa yleensä ainoa nainenseurueessa. Vieläpä ihan nättikin:) ei tulisi itsellä mieleen alkaa vikitellä varattuja kollegoja, sellainen on mautonta ja ennen kaikkea epäammattimaista. Tietenkin tilanne muuttuu, jos on itse sinkku ja työkollega myös. Miehet myös juoruaa keskenään, joten en haluaisi työpaikallani "sellaisen naisen" mainetta

Vierailija
84/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mieheeni kyllä periaatteessa luotan mutta naiseen en"

Minulla oli vastaava "asenne" eli avioliitossani periaatteessa luotin mieheeni mutta muihin 'tietynlaisiin' naisiin en. VIRHE! Mies todellakin petti, usean naisen kanssa...ylitöitä,työreissuja,harrastusmenoja...

Siinä hajosi avioliitto ja perhe. Ketään ei voi omistaa, mutta pettäviä miehiä on todella paljon, se voi olla kenen mies tahansa, sen olen kokemuksesta oppinut.

Voitko kertoa missä teit virheen? Miten se olisi muuttanut asiaa, jos et olisi luottanut mieheesi? Eikö hän olisi pettänyt, luotit häneen tai et..?

Virhe oli luottaa ja pysyä itse avioliitossa, olisi pitänyt jättää avioliitto ko. henkilön kanssa väliin tai ainakin suhtautua siihen itse kevyemmin, lastenhuoltoliittona.

Vierailija
85/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne mahdollistaa ikävyydet. Siksi ap:tä harmittaa. Tuossa on niin luontevaa tehdä kaikenlaisia aloitteita toisin kuin keskellä päivää harmaassa arjessa.

Vierailija
86/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä paljon yksipuolisia kommentteja. On ihan normaalia tuntea mustasukkaisuutta tuollaisessa tilanteessa, vaikkei koskaan aiemmin olisi ollut aihetta ja toiseen luottaisi. Lisäksi tuollaisella reissulla voi käydä "mitä tahansa", tietysti vähän reissuun menevistä ihmisistä riippuen. Ei se ole mikään automaatio, että "se on vaan työreissu, ei niillä koskaan mitään tapahdu". Ihan niinkun sekään ei ole automaatio, että "tottakai ne panee".

Kyllä työreissuilla / pikkujouluissa / muuten vaan työkaverien kanssa tapahtuu monilla ihmisillä kaikenlaista. Etenkin jos sattuisi olemaan niin, että molemmilla osapuolilla olisi toisiaan kohtaan ihastusta ilmassa.

Itse esimerkiksi koen olevani niin "ei pettäjä" tyyppiä kuin olla ja voi. Kuitenkaan en itse mielellään lähtisi reissuun sellaisen miespuolisen henkilön kanssa, jonka kanssa on molemminpuolista ihastusta ilmassa TAI on joskus ollut. Koska en halua asettaa itseä alttiiksi sille mahdollisuudelle, että jotain tapahtuisi. On ihan okei tunnistaa oma ja toisten ihmisten riittämättömyys: kukaan ei ole superihminen, joka ei ikinä tee mitään harkitsematonta hetken mielijohteesta / alkoholin avustamana.

Hyvin kirjoitettu

Vierailija
87/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mieheeni kyllä periaatteessa luotan mutta naiseen en"

Minulla oli vastaava "asenne" eli avioliitossani periaatteessa luotin mieheeni mutta muihin 'tietynlaisiin' naisiin en. VIRHE! Mies todellakin petti, usean naisen kanssa...ylitöitä,työreissuja,harrastusmenoja...

Siinä hajosi avioliitto ja perhe. Ketään ei voi omistaa, mutta pettäviä miehiä on todella paljon, se voi olla kenen mies tahansa, sen olen kokemuksesta oppinut.

Voitko kertoa missä teit virheen? Miten se olisi muuttanut asiaa, jos et olisi luottanut mieheesi? Eikö hän olisi pettänyt, luotit häneen tai et..?

Virhe oli luottaa ja pysyä itse avioliitossa, olisi pitänyt jättää avioliitto ko. henkilön kanssa väliin tai ainakin suhtautua siihen itse kevyemmin, lastenhuoltoliittona.

Siis tarkoitatko, että jos miehellä on paljon noita kuvaamiasi menoja (ylitöitä, työreissuja, harrastusmenoja...) pitäisi se tulkita pettämiseksi ja erota?

Vierailija
88/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli paljon työmatkoilla silloin esihistorialliseen aikaan kun kännykät olivat vielä harvinaisia. Piti vain luottaa toiseen, puolin ja toisin. Päivittäin ei päässyt edes soittamaan siihen aikaan kun sovimme, sekin sopimus oli laatua soittaa jos pystyy. Naispuolisia työkavereita ei ollut mukana mutta onhan hotelleissa kaikenlaista. Eipä tuo kenellekään ainakaan pysyväksi kelvannut, kertakäytöstä ei niin olla;).

Eli viisainta on lakata ajattelemasta koko asiaa, et mahda sille mitään jos mies keksii jotain ylimääräistä hupia itselleen. Harvalla työmatkalla se enää onnistuukaan, töitä tehdään kellon ympäri niin ei siinä paljoa energiaa riitä mihinkään ylimääräiseen. Tehkää vaikka lasten kanssa jotain omaa kivaa, pidätte mässyillan, käytte jossain lasten tapahtumassa tai ystävien kanssa shoppailemassa niin että kaikki katsovat kaikkien lapsia. 

Vierailija
89/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kortsuja miehesi laukkuun.

Vierailija
90/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mustasukkaisuutta" on normaalia tuntua tuossa tilanteessa esim. ajankäytöstä, työkaveri saa olla puolison kanssa ja tietysti on ymmärrettävää olla kateellinen, kun toinen saa pientä irtiottoa arjen rutiineista.

Mitä tuohon kaikkeen muuhun tulee, se on kyllä valitettavasti vain sen lähtevän puolison vastuulla, niin kuin aina muutenkin. Itsehän me päätetään ollaanko uskollisia vai ei, riippumatta siitä, ollaanko reissussa vai ei. Sitä on kuitenkin turha murehtia etukäteen.

Vierailija
91/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä millaisiin heppoisinkiin provoihin mammat lähtevät aina ihan täysillä mukaan.

Vierailija
92/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja kulunut provo.

Vierailija
93/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä täältä paljon rauhoitteluja saanut muutamia lukuunottamatta. Harkitsen nyt vakavasti että lähdettäis lasten kanssa reissuun mukaan. Sais työkaveri sitten itekseen viettää vapaa-ajan kun ei minun seurassa osaa käyttäytyä. Ap

Vierailija
94/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tämä näyttävä sinkkunainen on kiinnostunut miehestäsi, miksi olisi?

Haloo. Jos on sinkku ja pitkään puutteessa ollut niin kyllä taatusti kelpaa vähän mitättömämpikin (kilttimies) ukkomies. Ne eivät taatusti jää ruikuttamaan jälkeenpäin, joten jos mielessä pelkkä seksi niin win-win tilanne kummallekin.

Itse olisin hermot aivan riekaleina ko. asiasta. Onko mies tahalleen muuten mainostanut tätä reissua sulle, mistä tiedät että työkaveri on kaunis ja sinkku?

Jospa miestä jurppii teidän suhteen seksittömyys ja se haluaa hieman herätellä sua?

Vierailija
95/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla ei ole ollut vaihtoehtoja, kun on työmatkalle lähetetty kahdeksikin viikoksi varatun miehen kanssa, johon olen ihastunut. Kyllä meillä oli vapaa-aikaa ja vietimme aikaa myös drinkeillä ja jommankumman hotellihuoneessa.

Silti mitään ei tapahtunut. Ei yhtään mitään. En ole 35-vuotisen elämäni aikana vielä tehnyt mitään harkitsematonta... Toki se päivä voi vielä tulla. Mutta on myös täysin mahdollista pitää periaatteistaan kiinni.

Vierailija
96/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä jotkut messut tmv. Kuinka Ihmeessä tässä vaiheessa jo pystyttäisiin ennustamaan, että mihin aikaan neuvottelut päättyvät, jääkö paljon töitä illaksi jne.

Vierailija
97/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittämättömyys? Vaikeuksia sanoa ei alkoholille? Jaksan aina ihmitellä, näitä akuisia (?) ihmisiä, jotka eivät luota edes itseensä, kun tilanne vie :D 

Vierailija
98/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittämättömyys? Vaikeuksia sanoa ei alkoholille? Jaksan aina ihmitellä, näitä akuisia (?) ihmisiä, jotka eivät luota edes itseensä, kun tilanne vie :D 

Niinpä. Hankalaa kuvitella tilannetta, jossa oma kontrolli vain yhtäkkiä pettäisi, kun niin ei ole koskaan käynyt. Tällaisilla ihmisillä lienee paljon kaduttavaa? Itselläni ei mitään. En ole ikinä tehnyt mitään tyhmää, kuten esim. sekstaillut varatun työkaverin kanssa työmatkalla. Millaiselle ihmiselle käy niin?

Vierailija
99/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt suurin osa ihmisistä ole pettäjiä tai varattuihin sekaantujia. Ap jos sulla ei ole selvää syytä epäillä kumpaakaan niin ole huoletta.

Itse näin sinkkuna en ikinä edes flirttailis varatun kanssa ja kenenkään ei tarviis pelätä että jollain työmatkalla tapahtuis jotain mun ja työkaverin välillä. Pakko myöntää että olen kyllä ollut ihastunut varattuihin, useinkin, mutta siis sillä lailla niin kuin englanniks sanotaan "attracted to someone" ja sehän on ihan normaalia kaikilla työpaikoilla ja muissa yhteisöissä. Oon siis "ihastunut" naisiinkiin vaikka olen hetero ja kai se ihastuminen on ollut enemmänkin ihailua ja arvostusta.

Varatut ei siinä mielessä kuitenkaan koskaan ole kiinnostanut ja ajattelen näin lähtökohtaisesti muistakin ihmisistä. Jos he kuitenkin myöhemmin osoittavat olevansa epärehellisiä tms, menetän luottamuksen heihin lopullisesti.

Vierailija
100/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis sinkku nainen ei piittaa suomipoika papparaisesta, kun ihan ulkomaille menee. Kyllä sillä ottajia on, ja oikeita miehiä. Tai nainen on urasuuntautunut, ja tekee illatkin töitä, mutta ei apn ukon kanssa. Se ukko ei kelpaa muille kuin aplle. Joten ei huolta.