Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!
Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa tervettä ja sairasta mustasukkaisuutta.
Luottamus punnitaan tekojen mukaan ja jos ihminen on "vietävissä" ja houkutuksille altis, siihen ei voi ulkopuolinen vaikuttaa, eikä liiallinen takertuminen ja kontrollointi. Tekoon tarvitaan kaksi - aina.
Totta. Liiallinen mustasukkaisuus ja toisen kontrollointi voi karkottaa miehen. Miksi ei naisenkin jos tilanne on toisinpäin. Jotkut selaavat toisen kännykkää ja luvatta ja salaa. En ikinä voisi tehdä sellaista. Samoin, jos alkaa jatkuvaan jankuttamaan että voinhan luottaa ja ethän petä, toistuvana karkottaa ennen kuin sitoo pysymään suhteessa.
No luottamus pitäs pitää kuitenkin kun olette jo kauan yhdessä olleet ja saaneet yhteiset lapsenne. ei mies voi perheestään mitään lomaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä taas. Selvittelin vähän sitä vaihtoehtoa jos lasten kanssa lähdettäis mukaan, mutta en tiedä tulisiko siitä yhtään mitään. Ensinnäkin hotellia ei ole ensisijaisesti suunnattu lapsiperheille, ei lastenallasta, ei leikkipaikkaa, huoneessa ei ruuanlaittomahdollisuutta joten aina joutuisi syömään ulkona. En tiedä miten selviytyisin yksin miehen työpäivien ajan vieraassa kaupungissa, jo noiden kahden ruokailut on aikamoinen show. Ranta löytyy mutta se ei ole ihan kävelymatkan päässä, eikä puhettakaan että keskenämme lasten kanssa mentäisiin sinne, juuri kävelemään oppinut 1-vuotias ja touhukas 3-vuotias.
On selvitetty että kyseessä todellakin on työmatka. Syksymmällä on vasta että tässä nyt vielä on aikaa suunnitella miten tehdään. Eikä mieskään riemusta hyppinyt kun ehdotin että lähdettäis mukaan. Olen kotihoidontuella joten ei olisi ylimääräistä hirveästi laittaa tuohon reissuun, eikä mieskään tarjoutunut maksamaan että päästäis mukaan. Kaipa mies ehti jo riemuita että saa hieman vapaata lapsiperhearjesta, mutta kyllä minä tässä enemmän sitä vapaata koen tarvitsevani!! Ja lapsia en siis matkan ajaksi saisi hoitoon.
Puhuttiin eilen sitten siitä, pettäiskö toinen jos mahdollisuus tulisi, niin mies jo vähän loukkaantui kun aloin tivaamaan että eikö tosissaan missään tilanteessa pettäisi edes vahingossa. Alkoi epäillä että olenko minä aikeissa pettää häntä kun tuollaisia kyselen. Ja ymmärrän kyllä miestä että hermostui, oikeasti tuosta luotettavampaa ja parempaa miestä saa hakea, eikä hän ole koskaan antanut syytä epäilyille. Enemmänkin aikoinaan minä olin meistä se kenen ympärillä pyöri miehiä kun olimme jo naimisissa ja mies ei tästä tykännyt tietenkään. Eikä edelleenkään kumpikaan pettäisi toista missään olosuhteissa, näin siis eilen vielä todettiin.
Joten vaikka en epäile mieheni uskollisuutta matkalla, niin edelleenkin ärsyttää se että kyseinen nainen saa viettää runaaasti vapaa-aikaa mieheni kanssa. Enkä pidä siitä ajatuksesta että nainen flirttailisi miehelleni ja he viettävät aikaa kahdestaan illallistaen ja altaalla ja yhtään missään kahdestaan. Ap
En ymmärrä miehiä jotka on tällaisissa parisuhteissa. Työmatkalle on pakko lähteä eikä ole saanut itse valita kuka muu sinne lähtee ja sitten kotona saa paskaa niskaan. Mies on menossa TÖIHIN ja ap pillittää täällä kuinka hän on se joka tarvitsee vapaata. Itse taisit haluta ne lapset tehdä? Se ei ole nykyään pakollista. Vai teitkö vain että saat miehen nalkkiin ja nyt pelottaa? Ja nämä mammat jotka kuvittelee että kaikki sinkut yrittää iskeä niiden miestä! Koska kaikki sinkkunaiset haluaa jonkun pirttihirmun vallan alla olleen iskän joka ei ole saanut edes pitää huolta kunnostaan kun salillahan voi pettää...
Olen kyllä kaukana mistään pirttihirmusta. Miehellä on omia harrastuksia kahtena iltana/päivänä viikossa samoin kuin minulla joten salilla kyllä saa käydä :D yhdessä haluttiin molemmat lapset, mies jopa ensimmäisenä alkoi ehdottamaan toisen lapsen kohdalla että tehtäiskö toinen. Ja kai sitä vapaata saa siinä vaiheessa itsekin haluta jos on tiedossa neljä päivää 24/7 lasten kanssa, miehen työmatka tarkottaa mulle entistä enemmän töitä ja miehelle enemmän vapaa-aikaa. Ap
Niin se että mies halusi lapsia kanssasi ei ollenkaan tarkoita sitä että olisi sinusta välttämättä kovin kiinnostunut, ainakaan pidemmällä aikavälillä. Hän halusi lapsia siinä se. Meillä oli tasan sama tilanne, mies petti työkaverin kanssa ja hylkäsi minut (kauniin, iloisen ja mukavan vaimon). Lopputulema on ero ja miehen ääretön katkeruus minua kohtaan sekä kiusanteko. Asuu onneksi kaukana, uhkailee lasten hylkäämisellä toisinaan, sitten haluaakin lapset sinne. Puuttuu edelleen rahankäyttööni ja vapaa-ajan viettooni muka lasten parasta ajatellen. En edes tee mitään kovin erikoista mutta haluaa vain kontrolloida.
Kyllä, kannattaa olla paniikissa. Me kaikki sinkut himoamme teidän upeita täydellisiä miehiänne joilla on jo oma perhe. Meillä ei ole mitään muuta elämää kuin varattujen miesten yrittäminen. Sinkkuina olemme pohjasakkaa ja viemme kaiken minkä vain voimme saada. Olemme suuri uhka teille kaikille vaimoille ja tyttöystäville.
Mitä vitun väliä onko joku sinkku vai ei, jos miehesi haluaa pettää hän tekee sen sinkun tai varatun kanssa ja ihan missä tahansa. Eikä siihen auta se vaikka kuinka asiaa hermoilisit.
Nainen on ihastunut mieheesi ja kokee sinut uhkana. Miksi muuten olisi sulle töykeä? Ymmärrä hyvä ihminen. Ja varmasti huomaat miehestäsi jos on pettänyt.
Nainen on ihastunut mieheesi ja kokee sinut uhkana. Miksi muuten olisi sulle töykeä? Ymmärrä hyvä ihminen. Ja varmasti huomaat miehestäsi jos on pettänyt.
Nainen on ihastunut mieheesi, jos töykeä sulle.
Olen katsellut noita pettämisjuttuja niin, että "pahimpia" pettäjiä ovat kun kaksi naimisissaolevaa/varattua ihmistä reissussa tai pikkujoulussa tms.
Sinkuilla on ihan eri näkökulma, ei heidän tarvitse joka raossa ottaa irti hetken vapaudestaan, niinkuin monet varatut ajattelevat.
Se sinkkuus itsessään ei ole se vaaratekijä, vaan juuri se, että ovatko ihmiset kiinnostuneita toisistaan muussa kuin työkaveruusmielessä.
Loppupeleissä siis sinkku on vaarattomapi kuin joku innokas "rouva" tai "herra", joka on kyllästynyt puolisoonsa tai ylipäätään tylsään elämäänsä ja hakee lisäjännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omituiselta työmatkalta. Yleensä työmatkat on sitä, että istutaan kokouksessa aamusta iltaan asti ja sen jälkeen mennään asiakkaan/paikallisten työkavereiden kanssa illalliselle ja sieltä rättiväsyneenä hotellille nukkumaan tai jatkamaan töitä.
Heillä on aikataulutettu päivä, mutta klo 16-17 eteenpäin kuulema ihan vapaata. Ap
Onpa työnantaja hyvissä varoissa jos on varaa pitää työntekijöitä ulkomailla monta päivää ja suurin osa ajasta vielä tyhjänpanttina.
Kuis niin, ei toi niin erikoiselta vaikuta. Mutta riippuu toki alasta ja reissun tarkoituksesta. Olen minäkin ollut Ranskassa viikon työnantajan maksamassa koulutuksessa parin työkaverin kanssa, vastaavaa ei tarjolla Suomessa. Kurssi alkoi joka päivä klo 9, päättyi klo 16-17 ja loppuaika vapaata. Lisäksi työnantajalle sopi että jäätiin vielä kurssin jälkeen viikonlopuksi Pariisiin samoilla lennoilla, omaan piikkiin meni vain kaksi ylimääräistä hotelliyötä.
[/quote]
No mikä sitten on ongelma? Etkö ymmärrä että jos mies ei mene työhönsä kuuluvalle työmatkalle niin voi saada potkut ja millä sitten elättää perhettänne? Työt on hoidettava ja sinä osallistut perheen elättämiseen hoitamalla lapset silloin kun miehen TYÖT vievät hänet muutamaksi päiväksi reissuun.[/quote]
Ja tuolla konemaisella ajattelulla mitään pettämistä ei voisi koskaan tapahtua koska ihmiset eivät tee virhearvioita tai ylilyöntejä tai heittäydy hetken huumaan.
Mieheni lähti Kiinaan työkavereiden kanssa. Alunperin suunnitelma oli, että hän ja uusi juuri töissä aloittanut naikkonen menevät kahdestaa viikoksi. Pistin niin pahaksi, että lopulta työnantaja lähetti lisäksi vielä 2 naikkosta. No, tällä mentiin ja tapahtuneesta on 10 vuotta aikaa. On pakko olla hyväksyä tapahtunut, mutta luota en enää. Enkä kyllä enää itse jätä menemättä mihinkään, oli mikä tilanne tahansa. Mieheni ei tippaakaan viitsinyt ajatella asiaa minun kannaltani lupautuessaan matkaan (2 muuta kieltäyti menemästä vedoten johonkin syihin, muttei hän). Sitä niittää mitä kylvi. Miettikööt nyt mielessään mitä minä reissuillani teen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä taas. Selvittelin vähän sitä vaihtoehtoa jos lasten kanssa lähdettäis mukaan, mutta en tiedä tulisiko siitä yhtään mitään. Ensinnäkin hotellia ei ole ensisijaisesti suunnattu lapsiperheille, ei lastenallasta, ei leikkipaikkaa, huoneessa ei ruuanlaittomahdollisuutta joten aina joutuisi syömään ulkona. En tiedä miten selviytyisin yksin miehen työpäivien ajan vieraassa kaupungissa, jo noiden kahden ruokailut on aikamoinen show. Ranta löytyy mutta se ei ole ihan kävelymatkan päässä, eikä puhettakaan että keskenämme lasten kanssa mentäisiin sinne, juuri kävelemään oppinut 1-vuotias ja touhukas 3-vuotias.
On selvitetty että kyseessä todellakin on työmatka. Syksymmällä on vasta että tässä nyt vielä on aikaa suunnitella miten tehdään. Eikä mieskään riemusta hyppinyt kun ehdotin että lähdettäis mukaan. Olen kotihoidontuella joten ei olisi ylimääräistä hirveästi laittaa tuohon reissuun, eikä mieskään tarjoutunut maksamaan että päästäis mukaan. Kaipa mies ehti jo riemuita että saa hieman vapaata lapsiperhearjesta, mutta kyllä minä tässä enemmän sitä vapaata koen tarvitsevani!! Ja lapsia en siis matkan ajaksi saisi hoitoon.
Puhuttiin eilen sitten siitä, pettäiskö toinen jos mahdollisuus tulisi, niin mies jo vähän loukkaantui kun aloin tivaamaan että eikö tosissaan missään tilanteessa pettäisi edes vahingossa. Alkoi epäillä että olenko minä aikeissa pettää häntä kun tuollaisia kyselen. Ja ymmärrän kyllä miestä että hermostui, oikeasti tuosta luotettavampaa ja parempaa miestä saa hakea, eikä hän ole koskaan antanut syytä epäilyille. Enemmänkin aikoinaan minä olin meistä se kenen ympärillä pyöri miehiä kun olimme jo naimisissa ja mies ei tästä tykännyt tietenkään. Eikä edelleenkään kumpikaan pettäisi toista missään olosuhteissa, näin siis eilen vielä todettiin.
Joten vaikka en epäile mieheni uskollisuutta matkalla, niin edelleenkin ärsyttää se että kyseinen nainen saa viettää runaaasti vapaa-aikaa mieheni kanssa. Enkä pidä siitä ajatuksesta että nainen flirttailisi miehelleni ja he viettävät aikaa kahdestaan illallistaen ja altaalla ja yhtään missään kahdestaan. Ap
En ymmärrä miehiä jotka on tällaisissa parisuhteissa. Työmatkalle on pakko lähteä eikä ole saanut itse valita kuka muu sinne lähtee ja sitten kotona saa paskaa niskaan. Mies on menossa TÖIHIN ja ap pillittää täällä kuinka hän on se joka tarvitsee vapaata. Itse taisit haluta ne lapset tehdä? Se ei ole nykyään pakollista. Vai teitkö vain että saat miehen nalkkiin ja nyt pelottaa? Ja nämä mammat jotka kuvittelee että kaikki sinkut yrittää iskeä niiden miestä! Koska kaikki sinkkunaiset haluaa jonkun pirttihirmun vallan alla olleen iskän joka ei ole saanut edes pitää huolta kunnostaan kun salillahan voi pettää...
Olen kyllä kaukana mistään pirttihirmusta. Miehellä on omia harrastuksia kahtena iltana/päivänä viikossa samoin kuin minulla joten salilla kyllä saa käydä :D yhdessä haluttiin molemmat lapset, mies jopa ensimmäisenä alkoi ehdottamaan toisen lapsen kohdalla että tehtäiskö toinen. Ja kai sitä vapaata saa siinä vaiheessa itsekin haluta jos on tiedossa neljä päivää 24/7 lasten kanssa, miehen työmatka tarkottaa mulle entistä enemmän töitä ja miehelle enemmän vapaa-aikaa. Ap
Nyt kaikessa ystävyydessä. Pitäiskö Ap sun mennä töihin. Jos oman perheen kanssa alkaa tuntua työltä, josta on saatava vapaata, niin voisiko siihen miettiä ratkaisua? Useimmille työ on työtä ja vapaa-aika on sitä kun saa olla oman perheensä kanssa.
Joa tarvitset hetken rauhaa miehen työmatkan ajaksi, niin palkkaa lastenvahti. Vaikka 2 h x 4 a 10 euroa, 80 euroa. Joka reissupäuvälle 2 h lastenhoito.
Mun mielestä kuulostaa siltä, että olet kateellinen miehen kivasta työreissusta. Kateus saa mustasukkaiseksi, vaikka mitään syytä ei ole epäillä. Sen lisäksi kylvät epäilystä ja haastat riitaa, vaikka mitään perustetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä paniikkiin. Itsesi voit rauhoitella esimerkiksi sillä, että mies varmasti lähtisi mieluummin sinun kanssasi lomalle kuin vieraan naisen kanssa töihin.
LOL.
t. M-38
My thoughts exactly!
t. M-40
Vierailija kirjoitti:
Mieheni lähti Kiinaan työkavereiden kanssa. Alunperin suunnitelma oli, että hän ja uusi juuri töissä aloittanut naikkonen menevät kahdestaa viikoksi. Pistin niin pahaksi, että lopulta työnantaja lähetti lisäksi vielä 2 naikkosta. No, tällä mentiin ja tapahtuneesta on 10 vuotta aikaa. On pakko olla hyväksyä tapahtunut, mutta luota en enää. Enkä kyllä enää itse jätä menemättä mihinkään, oli mikä tilanne tahansa. Mieheni ei tippaakaan viitsinyt ajatella asiaa minun kannaltani lupautuessaan matkaan (2 muuta kieltäyti menemästä vedoten johonkin syihin, muttei hän). Sitä niittää mitä kylvi. Miettikööt nyt mielessään mitä minä reissuillani teen...
Niin siis tapahtuiko silloin 10v sitten jotain?
Kyntö homiin ne lähtee. Avioliittosi on ohi.
Miten olisi toisin päin: jos ap olisi lähdössä työmatkalle komean sinkkumiehen kanssa, olettaisiko kaikki silloinkin että varmasti pettää?