Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!

Vierailija
21.07.2017 |

Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!

Kommentit (237)

Vierailija
41/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää muutenkin kyseinen nainen, olen hänet muutaman kerran nähnyt ja yrittänyt tutustua mutta hän on ollut joka kerta minua kohtaan jopa tyly. Ei tervehdi koskaan, ei oma-aloitteisesti aloita keskustelua, töksäyttelevä puhetyyli. Miehen kanssa keskustelee ihan toisenlailla, kerran ihan pokkana yritti flirttailla vaikka minä siinä vieressä. Mieheeni kyllä periaatteessa luotan mutta naiseen en. Ap

Kutsu sinä naapurin Pera vuorostaan kotiisi viettämään iltaa. Kun miehesi soittaa työmatkaltaan niin sano että Pera tuli uunia asentamaan ja omaa vikkelät kädet jotka ehtii joka paikkaan.

Vierailija
42/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun itse nuutuu kotona lasten kanssa ja mies on työmatkoilla/messuilla/tykyreissuilla ym ym. Ei se auta kuin luottaa kunnes toisin todistetaan tai tulee hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää muutenkin kyseinen nainen, olen hänet muutaman kerran nähnyt ja yrittänyt tutustua mutta hän on ollut joka kerta minua kohtaan jopa tyly. Ei tervehdi koskaan, ei oma-aloitteisesti aloita keskustelua, töksäyttelevä puhetyyli. Miehen kanssa keskustelee ihan toisenlailla, kerran ihan pokkana yritti flirttailla vaikka minä siinä vieressä. Mieheeni kyllä periaatteessa luotan mutta naiseen en. Ap

Niimpä tietysti..oikein flirttaili. Jos ne bylsii matkalla minkäs teet. Kortsut mukaan.

Vierailija
44/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehellesi, että saat lastenhoitajan ja lähdetkin mukaan reissuun. Päivällä vietät omaa aikaa ja illalla pääset miehen kanssa "oluelle ja altaalle" (jos tää oli se juttu?). Kerro miten olet jo selvittänyt hotellin huoneen hinnan ja lennot (yhteensä xxx euroa...ei paha hinta) ja nythän saatte sitten kivan yhteisen loman.

Miehen ilmeestä voit päätellä paljon.

Vierailija
45/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kyllä epäilyttäisi, en luota yhteenkään mieheen.

Vierailija
46/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein sinulle. Mies toivottavasti jättää sinut. Taitaa peitto heilua jonkun kauniimman kanssa kuin sinun.

Vierailija
47/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletus on, että kaunista sinkkunaista ylipäätään kiinnostaa ap:n mies? En myöskään ymmärrä, miten voi "luottaa mieheen mutta ei naiseen". Jos luottaa mieheensä niin eihän sillä pitäisi olla väliä vaikka alastomat pimut tyrkyttäisivät itseään päivästä toiseen? 

On miehenikin hyvännäköinen, todella komea, pitkä, oikein ystävällinen ja mukava tyyppi muidenkin kuin pelkästään minun mielestäni :D Sellainen helposti lähestyttävä ja varmasti hänellä olisi ottajia. Ja tarkoitin että vaikka luotan mieheeni niin en minä voi siitä varma olla että ei koskaan pettäisi. Jos juo vahingossa liikaa, alkaa panettaa, toinen osapuoli näyttää kiinnostusta ja siinä sitä sitten ollaan. Tai vielä pahempaa jos tällainen matka työkaverin kanssa antaa tilaisuuden lähentyä entisestään ihan henkisellä tasolla ja tästä alkaa kehittymään jotain vakavampaa, mistä sitä tietää! Siksi oon ihan paniikissa ja vatsakin sekaisin kun kelailen näitä juttuja. Ap

Vierailija
48/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehes hehkuttaa allasta yms, niin ei ainakaan suunnitelmissa ole pettämistä. Jos olisi niin harmittelis että voivoi kun pitää mennä

t.reissutyötä tekevä

Vierailija
49/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta häiritsisi vastaava tilanne jos oma puoliso olisi kyseessä? Ap

Harmittaisi varmasti se, ettei itse pääse reissuun. Mutta puolisoon luotan, ei kai hänen kanssaan muuten kannattaisi ollakaan.

Vierailija
50/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kaunis sinkkunainen haluaa pokata mitään kahden lapsen isää itselleen vaikka miehesi olisikin ihan kivannäköinen ja tällä olisi suhteellisen hyvä työ. Miehen ex-puoliso on kuitenkin naisen näkökulmasta sellainen riippakivi, ettei kukaan sellaista hanki riesakseen jos on muitakin vaihtoehtoja. Ex-naisesta ei koskaan pääse eroon jos miehellä on tämän kanssa lapsia . Suomessa on pk-seudulla kyllä kivannäköisiä vapaitakin varakkaita miehiä ja ulkomailla vielä lisää. Yleensä naiset, joilla on valinnanvaraa myös haluavat lapsettoman miehen. Kauniilla naisella on aina vientiä.

Jos miehesi on vielä huomattavasti naista vanhempi niin mahkut alkavat jo olemaan todella pienet.

Kyllähän sitä moni nainen juttelee kaikenlaista työpaikan miesten kanssa, mutta harva ottaa perheellisen miehen työpaikaaltaan riesakseen.

Vierailija
51/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta häiritsisi vastaava tilanne jos oma puoliso olisi kyseessä? Ap

Tietenkin häiritsisi. Kyllä kokemuksesta tiedän mitä noilla reissuilla tapahtuu.

Vierailija
52/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omituiselta työmatkalta. Yleensä työmatkat on sitä, että istutaan kokouksessa aamusta iltaan asti ja sen jälkeen mennään asiakkaan/paikallisten työkavereiden kanssa illalliselle ja sieltä rättiväsyneenä hotellille nukkumaan tai jatkamaan töitä.

Heillä on aikataulutettu päivä, mutta klo 16-17 eteenpäin kuulema ihan vapaata. Ap

Eli 16-17 jälkeen menee hotellille ja tekee päivän työt, joita ei ole voinut tehdä aikataulutetun ohjelman takia.

Vierailija
53/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minuakin ottaisi pahasti aivoon tuollainen työ/lomamatka kun itse ei pääse mihinkään. Ja olen valitettavasti mustis oli syytä tai ei.

Ja oma mies on inssi joten onhan noita tyämatkoja ollut moneen lähtöön. Itse en ole koskaan pettänyt vaikka olisi ollut tilaisuuksia. Miehestä en tiedä...ei ole mikään mulkero mutta voihan tilaisuus tehdä petturin. Mutta eihän toista voi vahtia 24/7 kuitenkaan. Jos pettää ja jää vielä kiinni niin tietää missä on ulko-ovi!

Vierailija
54/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nainen, naimisissa ja kolme lasta. Olen teollisuudessa töissä ja suurin osa työkavereista ml. kaikki alaiseni on miehiä. Matkustan kohtuullisen paljon, pääosin yksin mutta joskus porukalla.

Mun työmatkat on sellaisia, että pääosin tehdään täysi päivä kohteessa ja sen jälkeen juoksevat asiat hotellissa. His matkustan jonkun kanssa, niin sitten käydään yleensä syömässä yhdessä ellei ole työdinneriä.

Mäkään en yhtään tiedä kuinka mustasukkaisia mun työkavereiden vaimot ovat. Mä en ole juuri ketään ikinä tavannut enkä ole kiinnostunut. En seurustele vapaa-ajalla juurikaan työkavereiden kanssa. Itse kuvittelen olevani ihan edustavan näköinen.

Jos pettää haluaa, niin ei se vaadi työmatkaa.

55/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävästi käyttäytyvä daami. Jos miehesi häneen haksahtaa, hänellä on huono maku.

Kukapa näistä tilanteista tietää? Tilaisuus tekee helposti varkaan,  jos toisella on altis mieli seikkailuihin. Mutta et kai voi tehdä tilanteelle juuri mitään.

Vierailija
56/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksi kymmenestä miehestä ei petä, jos saavat tilaisuuden siihen. Toivotaan, että miehesi on juuri tämä "yksi".

Mitä voit tehdä, kun kyseessä vielä työmatka. Itse ajattelen, että jos mieheni löytää "paremman" ja lähtee niin sille en voi mitään. Takaisin vain ei ole tulemista. Se olisi sitten siinä. Toista et voi omistaa.

Vierailija
57/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut välttää assosiaatiota yhteen caseen mitä olin sivullisena todistamassa. Kolme työkaveria, kaksi 50+ äijää ja kolmikymppinen kaunis nainen, keskenään junassa tulossa messuilta, ravintolavaunu. Naisella oli toisen äijän kanssa selvästi suhde. Muistan vielä ihmetelleeni mitä hän näkee suulaassa ukkoutuneessa helppoheikissä. Sattumalta näin muutamaa kuukautta myöhemmin helppoheikin vaimonsa kanssa laivalla. Bottom line: Siihen ei voi tuudittautua että nuori nainen ei olisi kiinnostunut, vaikka se onkin usein epätodennäköistä. Luotto pitää löytyä siihen ukkoon.

Vierailija
58/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6427 kirjoitti:

Onpas ikävästi käyttäytyvä daami. Jos miehesi häneen haksahtaa, hänellä on huono maku.

Kukapa näistä tilanteista tietää? Tilaisuus tekee helposti varkaan,  jos toisella on altis mieli seikkailuihin. Mutta et kai voi tehdä tilanteelle juuri mitään.

Minusta tuntuu siltä, että daamin huono käytös on ihan ap:n mustasukkaisen mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
59/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät vain tuota työkaveria? Siellä on valitettavasti koko hotelli/kaupunki täynnä naisia.

Jos mies pettää niin sitten pettää. Et voi asialle nyt mitään. Pakko vaan luottaa ja toivoa parasta.

Ja voit sanoa miehelle suoraan että olet mustasukkainen ja sinua harmittaa ettet pääse mukaan matkalle. Ja ilman mitään syyttelyä, draamaa ja itkua puhut asiasta normaalisti. Ja jos mies ei ymmärrä niin kysy miltä tuntuisi jos roolit olisi toisinpäin...sinä siellä uima-altaalla kaljoissa miestyökaverin kanssa.

Vierailija
60/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä häiritsisi..