Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!
Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!
Kommentit (237)
Reissaan työkseni jatkuvasti, eipä ole vielä tullur vastaan keikkaa jossa olisi aikaa kierrellä nähtävyyksiä tai rentoutua altaalla..
On ihan oma asiasi panikoitko vai et. Mies käyttäytyy matkalla juuri niin kuin haluaa käyttäytyä.
Minun mieheni oli kerran "työmatkalla" ison naisjoukon kanssa ja siellähän "töiden" lisäksi syötiin hyvin, shoppailtiin ja juotiin pöydillä tanssien paikallisissa kuppiloissa. Että ei todellakaan ole mitään rankkoja kaikki työmatkat. Riippuu vähän alasta, jotkut alemman palkkatason duunarit ei varmaankaan edes tee mitään oikeita työntäyteisiä työmatkoja.
Pitäisikö vähän tutkia miehen tilitietoja, ettei olisikin itse maksettu matka.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omituiselta työmatkalta. Yleensä työmatkat on sitä, että istutaan kokouksessa aamusta iltaan asti ja sen jälkeen mennään asiakkaan/paikallisten työkavereiden kanssa illalliselle ja sieltä rättiväsyneenä hotellille nukkumaan tai jatkamaan töitä.
Tuollaisia ovat olleet ne työmatkat, joita itse olen tehnyt. Olin sinkkunaisena perheellisten miespuolisten työkavereiden kanssa reissussa, mutta kyllä uima-allasta käyttivät vain aamuvirkut aamu-uinnilla ja halpaa olutta nautittiin niiden asiakkaiden tai paikallisten työkavereiden kanssa. Eri asia on sitten se, miten jotkut haluavat hehkuttaa työmatkojen ihanuutta, vaikka ei jostain Pariisista, Prahasta tai Barcelonasta näkisi kuin lentokentän, tien lentokentältä kaupunkiin ja hotellin sekä palaverihuoneen.
http://www.kolttonen.fi/blog/2017-07-02.html
http://www.kolttonen.fi/blog/2017-07-20.html
Ei kannata panikoida, rauhaaaaaa.... :-)
Hyvä jos köyrii. Tulee virkeämpänä kotiin ja parisuhteenne voi taas paremmin. Vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en usko koko juttua.
Vaikken ole varsinaisessa reissutyössä, olen käynyt ulkomailla (myös lämpimissä ja viehättävissä paikoissa) työmatkalla ehkä 20-30 kertaa. Ja:
Ikinä työnantaja ei ole kustantanut uima-altaallista hotellia.
Ikinä ei ole ollut täysin vapaita iltoja, vähintään on illanvietto isäntien/asiakkaiden seurassa.
Muutenkin tuo "vapaata klo 16-17 eteenpäin" paljastaa kotikutoisuuden. Mitä etelämmäs Eurooppaan menee, sitä pitemmät on työpäivät, virallinen ohjelma jatkuu helposti klo 18 asti.
Nyt oli näiden kahden "vuoro" lähteä. Mikä ihmeen työnantaja palkitsee työntekijöitään päästämällä aina kaksi kerrallaan työmatkalle??? Olen toki kuullut firmoista, jotka joskus palkitsevat koko henkilökunnan hyvin menneestä vuodesta viemällä kaikki ulkomaille, mutta tämä tämmöinen kuulostaa epäuskottavalta.
No koko juttuhan vesittyi ap:n myöhemmällä viestillä, jonka mukaan mies ja sinkkunainen viestittelevät ja viettävät kahdenkeskisiä kotibileitä.
Jonkun lapsen(mielisen) keksimä tarina.
Samaa mieltä. Ap:lle 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omituiselta työmatkalta. Yleensä työmatkat on sitä, että istutaan kokouksessa aamusta iltaan asti ja sen jälkeen mennään asiakkaan/paikallisten työkavereiden kanssa illalliselle ja sieltä rättiväsyneenä hotellille nukkumaan tai jatkamaan töitä.
Heillä on aikataulutettu päivä, mutta klo 16-17 eteenpäin kuulema ihan vapaata. Ap
En mitenkään usko tätä. Kyllä ne työpäivät on iltaan asti ja korkeintaan illallinen sen paikallisen työporukan kanssa kun oikeasti haluaisi jo nukkumaan. Erikoinen firma, jos maksaa altaalla lekottelusta. Kerro ap vaikka ala, mitä miehesi tekee työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritsisi vastaava tilanne jos oma puoliso olisi kyseessä? Ap
Joo, ehkä. Mutta sinun tarinasi ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!
Ota mieheltäsi poskeen ja anna kunnolla kakkosta enne reissuun lähtöä.
lupaa herkkua myös kun tulee kotiin, niin on se siellä kiltisti.
Aina löytyy joku joka pitää ap:n aloitusta provona. Ei ne työmatkat ja pettämisen pelko varmaan niin ihmeellistä ole että provoksi tarvii huudella. Tietysti jos jonkun elämä on 24/7 tylsää ja tavallista eikä mitään tapahdu etkä liiku kotoasi mihinkään niin pienikin juttu voi tuntua epätodelliselta.
Ei kuulosta työmatkalta lainkaan.
Mutta voihan se olla että miehesi työkaveri saa miehestäsi tarpeekseen tuolla matkalla ja arki jatkuu kuten on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Paha tilanne. Et murehdi yhtään turhaan. Miehesi saa kolmea mimmiä panna kaikkiin reikiin eli yhdeksän reikää käytössä. Onnenpekka!
Jos miehesi olisi pettäjä, hän pettäisi myös ihan arkena ja joka välissä. Jos hän on uskollinen, ei työmatka tee poikkeusta.
Minäkin olisin toooosi huolestunut. Kyllä siinä yleensä tuppaa niin käymään, että oluthuuruissa ainakin suukkoja vaihdetaan. Tiedän kokemuksesta... Tosin riippuu paljon, minkälainen miehesi on habitukseltaan. Jos on komia, timmissä kunnossa ja fiksu, niin voi voi. Mutta, jos miehesi ns. plösö kaljaveikko, niin tuskin mitään vaaraa on.
Itselläni siis kokemusta komian työkaverin kanssa koulutuspäivistä. Suhde jatkuu edelleen 15 v. jälkeen. Mies minua 18 v. vanhempi. Että tällaista.
Saattaapi olla provo :D
Mä voisin olla tuo sinkkunainen. En ole vähimmässäkään määrin kiinnostunut yhdestäkään ukosta työpaikallani. Ja vaikka olisin, en sekaantuisi heihin, koska se tietää epämiellyttävää tunnelmaa töissä.
Ja jos kiinnostusta on, niin kyllä se herää jo töissä ilman mitään matkojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on aikataulutettu päivä, mutta klo 16-17 eteenpäin kuulema ihan vapaata. Ap
En mitenkään usko tätä. Kyllä ne työpäivät on iltaan asti ja korkeintaan illallinen sen paikallisen työporukan kanssa kun oikeasti haluaisi jo nukkumaan. Erikoinen firma, jos maksaa altaalla lekottelusta. Kerro ap vaikka ala, mitä miehesi tekee työkseen.
Tämä. Kaikki työmatkat on ensin työntekoa pitkälle iltaan, sitten illallinen jossain isäntäväen kanssa. Illallisella toki voi kaljaa kitata.
Ap tässä. En jaksa väitellä teidän kanssa ketkä epäilette provoksi, olkaa sitten sitä mieltä. En halua tarkkaan kertoa mitä mies tekee työkseen, mutta kyseessä on siis koulutus, ja sen takia aikataulu on jo ennalta tiedossa eikä päivät veny iltaan asti. Yritin kysyä että täytyykö tässä nyt olla paniikissa vai mitä, joten en jaksa jankata siitä onko tämä nyt totta vai ei, todellakin toivoisin että koko työreissua/ koulutusta ei edes olisi tiedossa varsinkaan kyseisen naisen kanssa!! Sanoin äsken miehelle että mitäs jos lähdettäis lasten kanssa matkaan mukaan. Mies reagoi aika neutraalisti, olisi nyt luullut että olisi kiva meidän kanssa nauttia ajasta mutta enpä tiedä jos odottaakin kovasti aikaa työkaverinsa kanssa. Olen tällähetkellä niin raivona ja hermona etten pysty mitään järkevää ajatella. Ap
Ihanan seksikkään työkaverin kanssa tehtiin yhdessä vaiheessa näitä ns työreissuja yhdessä. Todellisuudessa käytimme vapaitamme ja teimme puhtaita naimareissuja milloin minnekin. Mukana oli konsertteja ja keikkoja sekä tietenkin paljon lakanoiden välissäoloa. Olimme molemmat varattuja. Kummasti täkki heilui kotonakin reissun jälkeen.