Tunnustusketju! Miten olet hyötynyt työpaikastasi ns extraa?
Ymmärrän, että aihe voi kuumentaa tunteita, mutta silti ois hauska kuulla. Täysin synnitön meistä on tuskin kukaan. Alan saa kertoa myös! Paljastavia seikkoja ei, jos ei erityisesti halua.
Itse olen päiväkodissa töissä ja olen syönyt töissä välillä välipalaa firman piikkiin. Lisäksi olen joskus ottanut hävikkiin meneviä ruokatuotteita töistä mukaan perjantaisin.
Kommentit (12)
Vein roskat työpaikan ulkoroskikseen kun kerrostalomme ulkoroskis tyhjennettiin liian harvoin ja se oli jo monta päivää ennen tyhjennystä täynnä.
Työpaikassa oli usein niin hiljaista, että tein omia juttuja siellä. Sain palkkaa omien asioiden hoitamisesta ja säästin aikaa kun ne oli tehty jo työpaikalla.
Kun en halua keskustella jonkun kanssa, niin olen aina menossa töihin.
Nykyisestä työpaikastani en mitään mutta edellisestä työpaikastani toisinaan koiran nameja, niitä oli aina kipossa asiakkaiden koiria varten niin joskus otin niitä kotiinkin muutaman.
Pääsin ns jonon ohi selkärangan magneettikuvaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikassa oli usein niin hiljaista, että tein omia juttuja siellä. Sain palkkaa omien asioiden hoitamisesta ja säästin aikaa kun ne oli tehty jo työpaikalla.
En paheksu menettelyäsi. Ajattelutapa, että olisit saanut palkkaa omien asioidesi hoitamisesta, ei kuitenkaan kestä loogista tarkastelua.
Panin pomon rouvaa, kun oli niin puutteessa aina. Tämä siis edellisessä työpaikassa josta sain potkut. Nykyisessä työpaikassa minulla ei ole sitä mahdollisuutta kun pomoni on gay.
Ex ja muutama muu heillä otti miehen töistä
Kahvi, pulla,vessapaperi ja ehkä paras oli juhlirn ylijäämä herkkuja
Toimistotarvikkeet eivät ihan heti lopu. Eläkkeellä jo vuosia.
olin korjaamossa töissä, korjailin omia koneita hallissa iltaisin talon työkaluilla ja osilla
Vein kynän töistä :D