Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähdössä kolmen yön työmatkalle kauniin sinkun työkaverinsa kanssa, panikoinko turhaan?!

Vierailija
21.07.2017 |

Mies siis lähdössä näyttävän naispuoleisen työkaverinsa kanssa kolmeksi yöksi työmatkalle, ja vieläpä Etelä-Eurooppaan oikein kivaan kohteeseen. Meillä takana lähes kymmenen vuotta, naimisissa ollaan ja kaksi lasta löytyy. Parisuhde voi ihan hyvin, tosin seksielämä kuopuksen syntymän jälkeen on ollut turhan hiljaista ja se harmittaa meitä molempia.
Nyt miehelle tuli sitten määräys lähteä tämän sinkun työkaverin kanssa työmatkalle, eikä firmasta heidän lisäksi ole muita lähdössä, joten ovat todennäköisesti koko ajan siellä yhdessä. Kysyin mieheltä että aikovatko työpäivien jälkeenkin olla yhdessä niin sanoi että eiköhän kun mitäs siellä yksin tekisi! En vaan saa päästäni mielikuvaa siitä miten työpäivän jälkeen lähtevät kahdestaan uima-altaalle rentoutumaan, kiertelemään nähtävyyksiä ja päivän päätteeksi illalliselle viinittelemään, ja mitä sen jälkeen voisikaan tapahtua! Ollaan haaveiltu miehen kanssa edes pienestä kahdenkeskeisestä lomasta, mutta eipä ole oikein ketään joka ottaisi näin pienet lapset hoitoon. Koska yhteinen aika on muutenkin kortilla niin olen vaan ihan raivona siitä että mies viettää toisen naisen kanssa mukavaa aikaa työpäiviensä päätteeksi. Jos ei näitä lapsia olisi niin lähtisin varmaan itse mukaan. En ole miehelle mitään puhunut mun ärtymyksestä koska en halua vaikuttaa hullulta mustasukkaiselta akalta, mutta kertokaa nyt miten saan itseni rauhoiteltua vai onko tässä syytä paniikkiin!

Kommentit (237)

Vierailija
121/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en usko koko juttua.

Vaikken ole varsinaisessa reissutyössä, olen käynyt ulkomailla (myös lämpimissä ja viehättävissä paikoissa) työmatkalla ehkä 20-30 kertaa. Ja:

Ikinä työnantaja ei ole kustantanut uima-altaallista hotellia.

Ikinä ei ole ollut täysin vapaita iltoja, vähintään on illanvietto isäntien/asiakkaiden seurassa.

Muutenkin tuo "vapaata klo 16-17 eteenpäin" paljastaa kotikutoisuuden. Mitä etelämmäs Eurooppaan menee, sitä pitemmät on työpäivät, virallinen ohjelma jatkuu helposti klo 18 asti.

Nyt oli näiden kahden "vuoro" lähteä. Mikä ihmeen työnantaja palkitsee työntekijöitään päästämällä aina kaksi kerrallaan työmatkalle??? Olen toki kuullut firmoista, jotka joskus palkitsevat koko henkilökunnan hyvin menneestä vuodesta viemällä kaikki ulkomaille, mutta tämä tämmöinen kuulostaa epäuskottavalta.

No koko juttuhan vesittyi ap:n myöhemmällä viestillä, jonka mukaan mies ja sinkkunainen viestittelevät ja viettävät kahdenkeskisiä kotibileitä.

Jonkun lapsen(mielisen) keksimä tarina.

Samaa mieltä. Ap:lle 0/5

Haloo! Oonks mä ainoa jonka mielestä se MIES keksi tän stoorin? Se on epäuskottava mutta ei ap:n takia vaan miehen... Itse maksettu matka. Ap, tongi tilitiedot... Sieltä napsuu.

Vierailija
122/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap fiiliksesi on täysin inhimillinen ja minäkin kokisin samoin. Mulla myös komea ja hyväkroppainen ja sosiaalisesti lahjakas mies, jonka perään on eri duunipaikoissa aina naiset kuolanneet. Minä ärsyynnyn jo mielestäni sopimattomasta some-käyttäytymisestä, saati sitten jos joku käyttäytyisi lähelläni kuin tuo nainen jonka kanssa mies lähdössä matkaan. Parasta olisi nyt ihan avoimesti puhua näistä fiiliksistä miehellesi. Kertoa miltä sinusta tuntuu ja että pelkäät. Ja loppujen lopuksi et voi kuin luottaa. Voimia ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mun mies on viimeiset 15v matkustellut ja hyvin usein nuorten kauniiden ja vapaisen sekä varattujen naisten kanssa. Pikkulapsiaikana se oli itselleni "tuskallisempaa" ja kyllä, kehittelin vaikka mitä juttuja päässäni. Olin kotona 2-3 vauvan kanssa ja mies huiteli maailmoja 1-20 naisen kanssa. Vuodet ovat vierineet ja lapset kasvaneet ja myös itse päätin mennä reissutöihin. Eipä sen jälkeen ole moisiin ajatuksiin liiemmin jaksanut itseään revetä kun pääsee itsekin pois ja kun olen itse reissussa on mies jäänyt sen lapsiporukan kanssa kotiin. Houkutuksia on varmasti ollut ja on itse niistä kertonut kun olen kysynyt. Tiedän että tarjolla olisi ollut sekä maksutonta että maksullista seksiä. Ei ole ikinä jäänyt kiinni 15v aikana mistään ei yhden yhtä epäilyttävää tekstaria tms fiilistä ettei kaikki olisi kunnossa. En ole koskaan ollut pihtari vaikka meillä omat vaikeudet ovatkin olleet ja yksi oma mustasukkaisuuteni. Oman työni kautta olen saanut sen pysymään normaalin rajoissa eikä mieleen ole ikinä tullutkaan pettäminen sillä se olisi meidän avioliiton loppu.

Neuvoksi nyt sinun tilanteeseen antaisin sen että lähdet itse juhlimaan tyttöjen kanssa tai alat suunnitella pientä reissua vaikka laivalle tai matkoille ilman miestäsi. Kummasti alkaa mustasukkaisuus kohottaa päätään miehelläsikin ja huomaat miten onkin kiinnostunut yhtäkkiä sinusta. Usko pois että sinunkin ukkosi vanhenee väsyy ja ennenpitlää terveyskin voi alkaa reistailee ja silloin on vain kiitollinen kaikista niistä päivistä mitä on saanut olla yhdessä. Mies pettää vaikka juoksulenkillä tai toimistotyössään niin halutessaan!

Anna kunnon pano tai suihinotto ennen matkaa ja lähetä joku kiva kuva kesken päivän sinusta kisoissa uusissa rintsikoissa tai ilman.

Jos mies pettää niin pettää, voi olla jopa parempi ettet edes saa koskaan sitä selville, ja toisaalta jos rakkautenne pysyy ja mies on oma ihana itsensä kotiin palatessaan mitä väliä millään muulla on???

Tsemppiä! Kyllä se mustasukkaisuus lasten kasvaessa vähenee kun saat omia menoja enempi!

Vierailija
124/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin provo, niin ne panee siellä.

Vierailija
125/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omituiselta työmatkalta. Yleensä työmatkat on sitä, että istutaan kokouksessa aamusta iltaan asti ja sen jälkeen mennään asiakkaan/paikallisten työkavereiden kanssa illalliselle ja sieltä rättiväsyneenä hotellille nukkumaan tai jatkamaan töitä.

Heillä on aikataulutettu päivä, mutta klo 16-17 eteenpäin kuulema ihan vapaata. Ap

En mitenkään usko tätä. Kyllä ne työpäivät on iltaan asti ja korkeintaan illallinen sen paikallisen työporukan kanssa kun oikeasti haluaisi jo nukkumaan. Erikoinen firma, jos maksaa altaalla lekottelusta. Kerro ap vaikka ala, mitä miehesi tekee työkseen.

Kyllä mulla on työmatkoilla aina myös vapaa-aikaa. 8-9h töitä niin kuin normaalistikin. Hyvin ehditään altaalle ja baariinkin.

Vierailija
126/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyseessä on siis koulutus, ja sen takia aikataulu on jo ennalta tiedossa eikä päivät veny iltaan asti. Ap

Koulutus ulkomailla heinäkuussa. Heinäkuussa? Just joo....

Vierailija
127/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyseessä on siis koulutus, ja sen takia aikataulu on jo ennalta tiedossa eikä päivät veny iltaan asti. Ap

Ei tainnut ap mainita milloin kyseinen reissu on.

Vierailija
128/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap.

Usko vaistojasi. Pyydä jotain ystävääsi soittamaan miehesi firman keskukseen sitten, kun mehesi on  reissussa. Eli ystäväsi pyytää yhdistämään miehellesi, kun ei häntä saanut kännystä kiinni, jolloin keskusneiti vastaa, että mies on joko työmatkalla tai sitten hän vastaa, että mies on lomalla. 

Jos selviää, että mies on työmatkalla, niin varalta voi tiedustella firmasta, onko sinkkunainen tavoitettavissa - ehkä hän onkin lomalla - miehesi mukana.

Jos miehesi sinua syvästi rakastaisi, hän kyllä ehdottomasti keksisi tavan, miten pääset lasten kanssa mukaan matkalle. Tsemppiä sinulle! :)

Vierailija
129/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit, että miehesi on tuon kauniin naisen mielestä himottava? Olin aikanaan ne nuori ja nätti nainen työpaikalla, reissasin paljon työmatkoja noiden perheenisien kanssa. Voipi olla, että nuo olisi ollut helppokin vietellä, mutta kun ne oli vaan niin "turn off". Ei tullut edes mieleen. Herranen aika, ne oli niin tylsiä, ukkoontuneita insinöörejä. No thanks. Kännissä vielä kuvittelivat olevansa kovinkin hurmaavia.

Ja ei, en yhdenkään miehen kanssa puuhaillut mitään. En edes flirttaillut. Säälittävintä oli, että jossain marketissa kruisasivat vaimonsa kanssa suunnilleen karkuun, ettei tarvi edes tervehtiä tai olivat ihan jäykköjä paskoja. Näki, että haluavat vältellä, ettei tarvi edes moikkausta selvitellä rouvalle. Töissä normaaleja ja juttelevia. Ihmettelin monesti, että oikeastiko ne ylipainoiset maatuskat kuvitteli, että niiden samaa kaliiberia olevat nörtit insinöörimiehet on jotain himopalloja nuorten naisten silmissä.

Vierailija
130/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap.

Usko vaistojasi. Pyydä jotain ystävääsi soittamaan miehesi firman keskukseen sitten, kun mehesi on  reissussa. Eli ystäväsi pyytää yhdistämään miehellesi, kun ei häntä saanut kännystä kiinni, jolloin keskusneiti vastaa, että mies on joko työmatkalla tai sitten hän vastaa, että mies on lomalla. 

Jos selviää, että mies on työmatkalla, niin varalta voi tiedustella firmasta, onko sinkkunainen tavoitettavissa - ehkä hän onkin lomalla - miehesi mukana.

Jos miehesi sinua syvästi rakastaisi, hän kyllä ehdottomasti keksisi tavan, miten pääset lasten kanssa mukaan matkalle. Tsemppiä sinulle! :)

Meinasin ensin pöyristyä tätä lukiessa, mutta sitten tajusin... Tää on loistava. Olen samaa mieltä, ap:n miehen pitää nyt todistaa rakastavansa ap:ta ja hankkia keinolla tai toisella ap lapsien kanssa mukaan reissuun! Ehdottomasti. laita mies selkä seinää vasten! Soita firmaan pomolle ja selitä, että miehesi meinaa panna sitä vamppia, jos et pääse mukaan. Vielä parempi olisi, jos varmuuden vuoksi soittaisit sille hutsulle.

Vierailija
131/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että miehesi on tuon kauniin naisen mielestä himottava? Olin aikanaan ne nuori ja nätti nainen työpaikalla, reissasin paljon työmatkoja noiden perheenisien kanssa. Voipi olla, että nuo olisi ollut helppokin vietellä, mutta kun ne oli vaan niin "turn off". Ei tullut edes mieleen. Herranen aika, ne oli niin tylsiä, ukkoontuneita insinöörejä. No thanks. Kännissä vielä kuvittelivat olevansa kovinkin hurmaavia.

Ja ei, en yhdenkään miehen kanssa puuhaillut mitään. En edes flirttaillut. Säälittävintä oli, että jossain marketissa kruisasivat vaimonsa kanssa suunnilleen karkuun, ettei tarvi edes tervehtiä tai olivat ihan jäykköjä paskoja. Näki, että haluavat vältellä, ettei tarvi edes moikkausta selvitellä rouvalle. Töissä normaaleja ja juttelevia. Ihmettelin monesti, että oikeastiko ne ylipainoiset maatuskat kuvitteli, että niiden samaa kaliiberia olevat nörtit insinöörimiehet on jotain himopalloja nuorten naisten silmissä.

ap sanoi että miehensä on pitkä ja komea jolle olisi ottajia, mukavakin on. Apkin on kaunis ja hyväkroppainen.

Vierailija
132/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luultavasti työskentelee paljon enemmän perheensä eteen kuin hänen miehensä. Kodin ulkopuolinen työ on yleensä aina helpompaa kuin olla lasten kanssa kotona työskentely . Töissä aa tehdä työnsä suht rauhassa, kukaan ei roiku iholla ja vaadi itkien sitä ja tätä. Töissä saa yleensä syödä ruokiksella edes vartin rauhassa, saa käydä veskissäkin rauhassa jne. 

Ap olisi loman tarpeessa enemmän kuin hänen miehensä, mutta kun mies on reissussa, ap on senkin ajan yh-äidin roolissa.

Jos ap:n mies  välittää vaimostaan ja lapsistaan, niin toki hän yrittää saada vaimollekin vähän helpotusta arkeen ja myös yhteistä mukavaa perheaikaa sekä myös aikaa kaksin kesken vaimon kanssa. Järjestelykysymyksiä ja tahdosta kiinni, kuis käy.

Vierailija
133/237 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omituiselta työmatkalta. Yleensä työmatkat on sitä, että istutaan kokouksessa aamusta iltaan asti ja sen jälkeen mennään asiakkaan/paikallisten työkavereiden kanssa illalliselle ja sieltä rättiväsyneenä hotellille nukkumaan tai jatkamaan töitä.

Niipä! En jaksa edes lukea koko ketjua. Mutta ei varmaan ole paljon työreisussa olleita nämä jotka elättelee jotain romanttisia kuvitelmia.

T. N42v

Vierailija
134/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän itsekin ihmettelen tuota heinäkuista koulutusta. Mutta itse erinäisissä ulkomaan koulutuksissa aikoinaan olleena voin sanoa, että vaikka kurssiohjelma päättyisi klo 16-17, niin sen jälkeen voi olla tehtävänä tehtäviä. Illallinen nautitaan yleensä kurssiporukan kanssa yhdessä ja sitten voi olla vielä isäntien järjestämää vapaa-ajan ohjelmaa, ainakin yhteistä seurustelua koko porukalla niiden halpojen kaljojen ääressä. Ja seuraavana aamuna odottaa kimppa-aamiainen ja koulutunnit, mahdollisesti yhteinen aamulenkki.

Lisäksi kurssipaikka voi olla oikeasti jossain huitsin nevadassa, vaikka kurssipaikaksi ilmoitettaisiin joku kiva suurkaupunki. Olen ollut kurssilla paikassa, jonne ei yksinkertaisesti ollut julkista liikennettä. Meidät kurssilaiset oli ohjeistettu saapumaan tietyllä lennolla ja sieltä kuskattiin bussilla kurssipaikalle. Toinen kurssipaikka oli etäisessä lähiössä, jonne viimeinen bussi keskustasta lähti illalla ennen kymmentä.

Vierailija
135/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panevat kuin kanit eikä se ole mikään työmatka vaan ihan lemmenloma.

Munäkin olen ollut "työmatkoilla" pariksi päiväksi ostettu aina nainen minkä kanssa hengailtu ja n ussittu oikein kunnolla,virossakin on todella kauniita naisia,tsekeissä ja puolassa myös.

Vierailija
136/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Euroopassa heinäkuu on aivan normi työkuukausi, joten mikseivät järjestäisi koulutuksiaan silloin. Olin itse juuri alkuviikosta Ranskassa työmatkalla. 

Vierailija
137/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvi, soutaminen, kulumattomuus

Vierailija
138/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän itsekin ihmettelen tuota heinäkuista koulutusta. Mutta itse erinäisissä ulkomaan koulutuksissa aikoinaan olleena voin sanoa, että vaikka kurssiohjelma päättyisi klo 16-17, niin sen jälkeen voi olla tehtävänä tehtäviä. Illallinen nautitaan yleensä kurssiporukan kanssa yhdessä ja sitten voi olla vielä isäntien järjestämää vapaa-ajan ohjelmaa, ainakin yhteistä seurustelua koko porukalla niiden halpojen kaljojen ääressä. Ja seuraavana aamuna odottaa kimppa-aamiainen ja koulutunnit, mahdollisesti yhteinen aamulenkki.

Lisäksi kurssipaikka voi olla oikeasti jossain huitsin nevadassa, vaikka kurssipaikaksi ilmoitettaisiin joku kiva suurkaupunki. Olen ollut kurssilla paikassa, jonne ei yksinkertaisesti ollut julkista liikennettä. Meidät kurssilaiset oli ohjeistettu saapumaan tietyllä lennolla ja sieltä kuskattiin bussilla kurssipaikalle. Toinen kurssipaikka oli etäisessä lähiössä, jonne viimeinen bussi keskustasta lähti illalla ennen kymmentä.

Mitä se kurssipaikan kaukaisuus ap:ta auttaa, kun se lortto on siellä myös...

Vierailija
139/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen matkaa hoidat miehelle pussit niiiiin tyhjäksi kuin pystyt, Sitten vähän onlineseksiä parina iltana, niin kyllä se siitä.

Vierailija
140/237 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole luottoa yhtään tuossa suhteessa, kun täällä vielä pitää asiaa jauhaa! Ihan naurettavaa, ettet AP voi miehellesi edes puhua huolestasi. Vielä säälittävämpää on se, että täytyisi jotenkin koittaa väkisin pitää mies tyytyväisenä ennen työmatkaa, ettei vaan sitten hänellä tekisi mieli pettää :D Kyllä se nyt helvetti niin on, että pettää jos pettää, ja sille et mitään voi! Itse en mieheni kanssa olisi yhdessä, jos en luottaisi tarpeeksi. Työreissuja on, ja ne kuuluu ammattiin. Yhdessä lomaillaan paljon myös, koska mieheni tekee töitä sen eteen että saadaan yhdessä nauttia elämästä jne. Lapsia ei vielä ole, mutta kun niitä pian toivottavasti saadaan, niin sitten matkustellaan myös lasten kanssa tietysti! Ei tämä mun kirjoitus nyt mitenkään sua auta, mutta pakko vaan kommentoida, kun ärsyttää niin naiset jotka eivät arvosta itseään sen vertaa, että tuhlaavat elämää stressaamalla puolison takia! Helppo tietysti mun sanoa, kun itsellä asiat niin hyvin, mutta puhu nyt huolestasi miehelle ennen hänen reissua, tai ota ero jos ei luottoa ole! Ei se naispuoleinen työkaveri ole mitenkään syyllinen, jos miehesi hänen kanssaan sinua haluaa pettää. Turha siellä on omassa päässä asiaa miettiä, tulet vielä hulluksi.