Pienirintaisille naisille ei tule imetyksen jälkeen tyhjiä lapasia.
Näin se vaan on. Kun rinnat ovat pienet, niin ne säilyvät terhakkaina imetyksenkin jälkeen. Tiedän naisia, joilla on ollut pienet rinnat ja tänäkin päivänä ne ovat säilyneet kauniina, vaikka lapset on ruokittu.
Älkää olko kateellisia isoille rinnoille. Niistä ei ole loppujen lopuksi , kuin miehille osalle iloa. Ne ovat raskaat, helposti luullaan tyrkyksi , niska- ja hartiakivut toistuvat, imetyksen jälkeen rinnat ovat pilalla sekä sopivasti istuvia paitoja hankala löytää.
Ja ei ole Provo.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Naiset hyvät, älkää astuko tähän miinaan. Tissit on mitä on, toisilla isot ja toisilla pienet. Turha niistä on meuhkata tai toisia mollata. Sitä paitsi miehet tykkää kaikenlaisista tisseistä.
Jep. Avasin ketjun pelkästään muistuttaakseni, ettei tissien koko tai muoto tee naista, vaan esimerkiksi se, miten nainen reagoi miehensä sormeen puserollaan.
On se kumma. Näitä tissikeskusteluja kun lukee, niin usein huomaa, että pienistä rinnoista ei kyllä saisi mitään positiivisia puolia hakea. Kyllähän se toki tiedetään, että miehet ovat isojen perään, mutta antakaa nyt sentään niille pienirintaisille jotka osaavat olla tyytyväisiä omiinsa vapaus tehdä niin. Koskee siis tisseillään päteviä naisia ja isoista tisseistä pitäviä miehiä tämä, peuhatkaa keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan on. Kun rinnat ovat pienet, niin ne säilyvät terhakkaina imetyksenkin jälkeen. Tiedän naisia, joilla on ollut pienet rinnat ja tänäkin päivänä ne ovat säilyneet kauniina, vaikka lapset on ruokittu.
Älkää olko kateellisia isoille rinnoille. Niistä ei ole loppujen lopuksi , kuin miehille osalle iloa. Ne ovat raskaat, helposti luullaan tyrkyksi , niska- ja hartiakivut toistuvat, imetyksen jälkeen rinnat ovat pilalla sekä sopivasti istuvia paitoja hankala löytää.
Ja ei ole Provo.
Höpö höpö. Mullaon kuppikoko e-f ja pystyn hyvin olemaan ilman liivejä. rinnat ovat edelleen pyöreät eivätkä roiku lainkaan. luulen et lihaksistossa myös syy. olen ja olen ollut paljon ilman liivejä ja sehän tunnetusti parantaa rintojen lihaksia. useammalla kaverilla on vain tyhjät pussit. oli rinnat sit olleet pienet tai isot. eli ennemminkin geeneisää kuin rasvassa. olen normaali vartaloinen mut iso rintainen. ja imetin 9kk.
Kuinka yllättävää, tässäkin keskustelussa tissimuijat taas hehkuttamassa omia hinkkejään.