Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienirintaisille naisille ei tule imetyksen jälkeen tyhjiä lapasia.

Vierailija
21.07.2017 |

Näin se vaan on. Kun rinnat ovat pienet, niin ne säilyvät terhakkaina imetyksenkin jälkeen. Tiedän naisia, joilla on ollut pienet rinnat ja tänäkin päivänä ne ovat säilyneet kauniina, vaikka lapset on ruokittu.
Älkää olko kateellisia isoille rinnoille. Niistä ei ole loppujen lopuksi , kuin miehille osalle iloa. Ne ovat raskaat, helposti luullaan tyrkyksi , niska- ja hartiakivut toistuvat, imetyksen jälkeen rinnat ovat pilalla sekä sopivasti istuvia paitoja hankala löytää.
Ja ei ole Provo.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää paikkansa. Itselläni a-kuppi ja imettänyt elämässäni kolmea lasta yhteensä lähes seitsemän vuotta. Rinnat edelleen terhakat ja nätit, mitään eroa ei ole siihen, mitä ne olivat 17-vuotiaana :)

Vierailija
42/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa kadehtia, saa kadehtia koko elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha vartalo ei ole automaattisesti kaunis.

Vierailija
44/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa pitää paikkaansa. Ennen raskautta olin 161cm,47kg ja hädin tuskin a-kuppi. Edelleen ovat sellaiset pikku pallot,siis sojottavat eteenpäin.Vaikka imetin lähes vuoden täysimetyksellä niin eivät olleet mitkään isot silloinkaan. Hassua tässä on kun miehet aina luulevat että naiset joilla on isommat tissit ovat jotenkin vauvamielessä parempia. Ihan samanlain imetys onnistui pienillä tisseillä. Vauvakin näkee samalla äidin eikä vaan ne isot tissit siinä imetyksen aikana.

Vierailija
45/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies tykkää, muulla ei ole väliä.

Vierailija
46/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suominainen- kirjoitti:

Saattaa pitää paikkaansa. Ennen raskautta olin 161cm,47kg ja hädin tuskin a-kuppi. Edelleen ovat sellaiset pikku pallot,siis sojottavat eteenpäin.Vaikka imetin lähes vuoden täysimetyksellä niin eivät olleet mitkään isot silloinkaan. Hassua tässä on kun miehet aina luulevat että naiset joilla on isommat tissit ovat jotenkin vauvamielessä parempia. Ihan samanlain imetys onnistui pienillä tisseillä. Vauvakin näkee samalla äidin eikä vaan ne isot tissit siinä imetyksen aikana.

PaikkAnsa. Yhdellä aalla.

Vierailija
47/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen KUULUU roikkua imetyksen jälkeen. Jos se tulee jollekin yllätyksenä, niin voi sentään. Rintojen ensisijainen tehtävä on ruokkia jälkeläiset. Kenenkään rinnat eivät pysy täysin muuttumattomina lapsen saamisen myötä. Jos joku muuta väittää, hän on

-itse sokeutunut ennen ja jälkeen -tilanteelle tai

-valehtelee tai

-käynyt kirurgisesti korjauttamassa rintojaan, koska ei hyväksy luonnollista olotilaa

Vierailija
48/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas turha keskustelu. Onneks on pakko poistua realimaailmaan..

Vierailija
49/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä nuorilla naisilla hyvät ja kiinteät kropat. Kadehtisin, jos en tietäis et sama niilläkin on edessä kun itsellä. Ikä on valttia.

Vierailija
50/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä provo mutta ei myöskään totta.

Miksei voi olla? Ei mun rinnat ainakaan roiku ja pienet ovat olleet kokoajan.

Kannattaako omakohtaista kokemusta alkaa kirjoittamaan totuutena?

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Ootko joten yksinkertainen ihminen ? Missä vaiheessa olen väittänyt asiaa TOTUUDEKSI? Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen, koska väitettiin, ettei se voi pitää paikkaansa. Sekä on sitten totuus, ettei näin voi olla.

Voi anteeks ny hirveesti ku kerroin , miten itelle kävi. Sehän on tällä palstalla kiellettyä, koska sä päätät sen.

Pitäiskö sun mennä takas sinne koulunpenkille opettelemaan sitä lukemisen ja ymmärtämisen taitoa, koska se on hiukan puutteellista näköjään sulla.

Päätit vastata kommenttiin jossa sanottiin ettei aloitus ole totta ja sitten ihmettelet että joku luulee että tarkoitat sillä että se olisi. Kannattaa sinun ainakin harjoitella tuota kirjallista ilmaisua siellä koulussa lisää.

Kysyin, että miksi ei voisi olla totta :D en sanonut, että se on totta :D voi luoja, miten tyhmiä ihmisiä sitä maailmassa voikaan olla. Eihän tuollaisen kanssa voi edes keskustella mistään, kun ei ymmärrä edes asian pointtia. Mee ny oikeesti kattomaan sinne peiliin ja miettimään, kuka se matalan ÄO:n varustettu ihminen on . Huhuh ! Päivän naurut!

Jos päivän naurua hakee tästä ketjusta sen saa korkeintaan sinun kommentoinnistasi ja siitä kun et itsekään ymmärrä mitä vastaat. Toistan vielä että opettele vähän lisää tuota kirjallista ulosantiasi.

Vierailija
51/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Väitätkö oikeasti uhmaavasi painovoimaa ja fysiikan lakeja :D ? G roikkuu aina sen verran, että kynä pysyy alla. Kannattaa ehkä käydä liikkeessä katsomassa se oikea koko. Sillä G se ei ole :D Terhakka rintaisella teinilläkin pysyy kyllä G.n alla kynä, vaikka kuinka olis pystyt :D

Vierailija
52/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko joten yksinkertainen ihminen ? Missä vaiheessa olen väittänyt asiaa TOTUUDEKSI? Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen, koska väitettiin, ettei se voi pitää paikkaansa. Sekä on sitten totuus, ettei näin voi olla.

Voi anteeks ny hirveesti ku kerroin , miten itelle kävi. Sehän on tällä palstalla kiellettyä, koska sä päätät sen.

Pitäiskö sun mennä takas sinne koulunpenkille opettelemaan sitä lukemisen ja ymmärtämisen taitoa, koska se on hiukan puutteellista näköjään sulla.

Päätit vastata kommenttiin jossa sanottiin ettei aloitus ole totta ja sitten ihmettelet että joku luulee että tarkoitat sillä että se olisi. Kannattaa sinun ainakin harjoitella tuota kirjallista ilmaisua siellä koulussa lisää.

Kysyin, että miksi ei voisi olla totta :D en sanonut, että se on totta :D voi luoja, miten tyhmiä ihmisiä sitä maailmassa voikaan olla. Eihän tuollaisen kanssa voi edes keskustella mistään, kun ei ymmärrä edes asian pointtia. Mee ny oikeesti kattomaan sinne peiliin ja miettimään, kuka se matalan ÄO:n varustettu ihminen on . Huhuh ! Päivän naurut!

Väittivät joku ettei aloitus voisi olla totta? Pelkästään ettei se ole totuus itsessään. Ja tuolla lapsen kaltaisella ihmisellä on itsellään lapsi? Huh huh.

Vierailija
53/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on valttia.

Vierailija
54/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö oikeasti uhmaavasi painovoimaa ja fysiikan lakeja :D ? G roikkuu aina sen verran, että kynä pysyy alla. Kannattaa ehkä käydä liikkeessä katsomassa se oikea koko. Sillä G se ei ole :D Terhakka rintaisella teinilläkin pysyy kyllä G.n alla kynä, vaikka kuinka olis pystyt :D

Haluatko tulla katsomaan? Minulla ei myöskään ole raskausarpia eikä kummankaan synnytyksen jälkeen tarvinnut mitään ompeleita tai tikkejä. Eiköhän kyse ole ihan kudostyypistä kuten tuossa alkaako ne rinnat roikkua imetyksen jälkeen vai ei.

Ryhti vaikuttaa asiaan myös hyvin paljon miten ne rinnat on.

Vierailija
55/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittivät joku ettei aloitus voisi olla totta? Pelkästään ettei se ole totuus itsessään. Ja tuolla lapsen kaltaisella ihmisellä on itsellään lapsi? Huh huh.

Ei ole.

Vierailija
56/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te esineellistätte itseänne?

Vierailija
57/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap koskaan käynyt esimerkiksi uimahallissa? Kyllä niitä pieniä rukkasia näkee siinä missä isojakin.

Vierailija
58/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noista helposti lapaset tulee synnytyksen jälkeen, mutta ilman synnytystä pienet rinnat pysyvät terhakoina huomattavasti pidempään kuin suuret. Monet suuret rinnat eivät ole terhakat koskaan olleetkaan.

Pienet rinnat ovat muutenkin paljon kauniimmat ja sopivat siihen laihaan ja kauniiseen vartaloon. 

Sehän on sitten hyvä että mieskin tietää, mitä valitsee jos ei tissit alunperinkään ole olleet terhakat ja lopulta kukaan ei ole enää minkään näköinen. Jos alkaa kadehtia, saa kadehtia koko elämänsä.

Niin ja raskaus ei muuta rintoja vaan mahdolinen imetys.

Tottakai raskaus muuttaa rintoja. Rinta kasvaa ja siten kun se palautuu, niin iho ei palaudu samanlaiseksi kuin se oli ennen venytystä. Sama se on ylipainon kanssa. Iho voi palautua joillakin aika hyvin, mutta ei koskaan yhtä kiinteäksi kuin se oli ennen venytystä. 

Niin mitä sitten?

Sitä, että vastaamassani kommentissa väitettiin virheellisesti, että näin ei tapahtuisi. 

Vierailija
59/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tulla katsomaan? Minulla ei myöskään ole raskausarpia eikä kummankaan synnytyksen jälkeen tarvinnut mitään ompeleita tai tikkejä. Eiköhän kyse ole ihan kudostyypistä kuten tuossa alkaako ne rinnat roikkua imetyksen jälkeen vai ei.

Ryhti vaikuttaa asiaan myös hyvin paljon miten ne rinnat on.

Laita ihmeessä kuvaa. Sinulla on kamera ja meillä on internet. 

teri

Vierailija
60/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noista helposti lapaset tulee synnytyksen jälkeen, mutta ilman synnytystä pienet rinnat pysyvät terhakoina huomattavasti pidempään kuin suuret. Monet suuret rinnat eivät ole terhakat koskaan olleetkaan.

Pienet rinnat ovat muutenkin paljon kauniimmat ja sopivat siihen laihaan ja kauniiseen vartaloon. 

Sehän on sitten hyvä että mieskin tietää, mitä valitsee jos ei tissit alunperinkään ole olleet terhakat ja lopulta kukaan ei ole enää minkään näköinen. Jos alkaa kadehtia, saa kadehtia koko elämänsä.

Niin ja raskaus ei muuta rintoja vaan mahdolinen imetys.

Tottakai raskaus muuttaa rintoja. Rinta kasvaa ja siten kun se palautuu, niin iho ei palaudu samanlaiseksi kuin se oli ennen venytystä. Sama se on ylipainon kanssa. Iho voi palautua joillakin aika hyvin, mutta ei koskaan yhtä kiinteäksi kuin se oli ennen venytystä. 

Niin mitä sitten?

Sitä, että vastaamassani kommentissa väitettiin virheellisesti, että näin ei tapahtuisi. 

Osaatko sisäistää lukemas: Raskaus ei muuta rintoja vaan imetys. Mut sillä ei ole mulle henkilökohtaisesti mitään merkitystä. Mies rakastaa mun rintoja ja se riittää mulle.