Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienirintaisille naisille ei tule imetyksen jälkeen tyhjiä lapasia.

Vierailija
21.07.2017 |

Näin se vaan on. Kun rinnat ovat pienet, niin ne säilyvät terhakkaina imetyksenkin jälkeen. Tiedän naisia, joilla on ollut pienet rinnat ja tänäkin päivänä ne ovat säilyneet kauniina, vaikka lapset on ruokittu.
Älkää olko kateellisia isoille rinnoille. Niistä ei ole loppujen lopuksi , kuin miehille osalle iloa. Ne ovat raskaat, helposti luullaan tyrkyksi , niska- ja hartiakivut toistuvat, imetyksen jälkeen rinnat ovat pilalla sekä sopivasti istuvia paitoja hankala löytää.
Ja ei ole Provo.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

terhakkaina on myötähäpeää herättävä sana.

Vierailija
22/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä provo mutta ei myöskään totta.

Miksei voi olla? Ei mun rinnat ainakaan roiku ja pienet ovat olleet kokoajan.

Kannattaako omakohtaista kokemusta alkaa kirjoittamaan totuutena?

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Ootko joten yksinkertainen ihminen ? Missä vaiheessa olen väittänyt asiaa TOTUUDEKSI? Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen, koska väitettiin, ettei se voi pitää paikkaansa. Sekä on sitten totuus, ettei näin voi olla.

Voi anteeks ny hirveesti ku kerroin , miten itelle kävi. Sehän on tällä palstalla kiellettyä, koska sä päätät sen.

Pitäiskö sun mennä takas sinne koulunpenkille opettelemaan sitä lukemisen ja ymmärtämisen taitoa, koska se on hiukan puutteellista näköjään sulla.

Päätit vastata kommenttiin jossa sanottiin ettei aloitus ole totta ja sitten ihmettelet että joku luulee että tarkoitat sillä että se olisi. Kannattaa sinun ainakin harjoitella tuota kirjallista ilmaisua siellä koulussa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niitä kukaan kadehtiskaan. Sen enempää, kun joku toinen isoja silmiä, pieniä jalkoja, ruskeita tai sinisiä silmiä, hyppyripyllyä, pieniä rintoja, tietyn värisiä hiuksia jne. Jokaiselle vartalotyypille on ottajansa.

Vierailija
24/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hyvät, älkää astuko tähän miinaan. Tissit on mitä on, toisilla isot ja toisilla pienet. Turha niistä on meuhkata tai toisia mollata. Sitä paitsi miehet tykkää kaikenlaisista tisseistä.

Vierailija
25/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä provo mutta ei myöskään totta.

Miksei voi olla? Ei mun rinnat ainakaan roiku ja pienet ovat olleet kokoajan.

Kannattaako omakohtaista kokemusta alkaa kirjoittamaan totuutena?

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Ootko joten yksinkertainen ihminen ? Missä vaiheessa olen väittänyt asiaa TOTUUDEKSI? Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen, koska väitettiin, ettei se voi pitää paikkaansa. Sekä on sitten totuus, ettei näin voi olla.

Voi anteeks ny hirveesti ku kerroin , miten itelle kävi. Sehän on tällä palstalla kiellettyä, koska sä päätät sen.

Pitäiskö sun mennä takas sinne koulunpenkille opettelemaan sitä lukemisen ja ymmärtämisen taitoa, koska se on hiukan puutteellista näköjään sulla.

Väännetään mielensäpahoittajalle rautalangasta. Sanon ettei aloitus ole totta. Sinä vastaat miksi ei voi eli miksi ei voisi olla totuus että pienet rinnat aina pysyvät tehakoina koska näin kävi sinulle. Opettele lukemaan mihin vastaat ja miten jos muuta tarkoitit.

Vierailija
27/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä on aina ihmetyttänyt miehet, jotka valitsee(?) omien mieltymystensä ulkopuolelta naisen. Sitten akka kyttää kateellisena miehen hehkuttamia ominaisuuksia. Sairaita miehiä ja tyhmiä akkoja.

Vierailija
28/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja kaksi raskautta takana. Kuppikoko oli nuorena A/B. Imetin molempia lapsia parivuotiaaksi. Rinnat nyt ehkä nipin napin B kupit. Pystyt ovat. Mieheni jaksaa niitä kehua edelleen. 

Mutta olen nähnyt myös pieniä patalappujakin. Todennäköisesti kudostyyppi vaikuttaa rintakudoksen muotoutumiseen raskauksien/imetysten jälkeen. 

Vierailija
29/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tykkää kaikenlaisista tisseistä.

Vierailija
30/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuitenkin naiselliset kunnon rinnat kuin jotkut jämät.

Vierailija
31/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3lasta imettänyt. Kuppikoko kasvanut ennen oli a nytten b, mutta patalappumallia😄 muutokset ekan raskauden jälkeen olivat olemattomat ja palautuminen huiman nopeaa, samaa ei voi sanoa näistä kahdesta muusta. Ja toki ikääkin on enemmän lasten ikäerot ovat kuitenkin 7 ja 3vuotta.

Vierailija
32/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, vai ei pienet rinnat roiku, olihan trolli taas :)

Tossa sulle muutamia näin ens alkuun ja googlaamalla saat läjäpäin lisää:

http://picsexx.com/wp-content/uploads/2016/04/small-saggy-tits-matures-…

http://x.imagefapusercontent.com/u/saglov/4159303/1286748704/Mstrtch33v…

https://www.postyourtits.com/tits-boobs-breasts/albums/userpics/small_s…

http://hotpices.com/pics/3514/very-small-saggy-tits.jpg

.

Kiitos tästä! Olen aina vihannut ja pitänyt rumana mun pieniä B-kupin pystyrintojani jotka törröttää eteenpäin mutta noiden kuvien jälkeen mun rinnathan on todella kauniit 😍

Vierailija
33/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tykkää raskaista isoista luomutisseistä. Ne kun tuo mieleen tissimiehille naisen pepun.

Vierailija
34/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noista helposti lapaset tulee synnytyksen jälkeen, mutta ilman synnytystä pienet rinnat pysyvät terhakoina huomattavasti pidempään kuin suuret. Monet suuret rinnat eivät ole terhakat koskaan olleetkaan.

Pienet rinnat ovat muutenkin paljon kauniimmat ja sopivat siihen laihaan ja kauniiseen vartaloon. 

Vierailija
35/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, vai ei pienet rinnat roiku, olihan trolli taas :)

Tossa sulle muutamia näin ens alkuun ja googlaamalla saat läjäpäin lisää:

http://picsexx.com/wp-content/uploads/2016/04/small-saggy-tits-matures-…

http://x.imagefapusercontent.com/u/saglov/4159303/1286748704/Mstrtch33v…

https://www.postyourtits.com/tits-boobs-breasts/albums/userpics/small_s…

.

Väittikö joku, että eivät roiku? Huomattavasti harvemmin roikkuvat kuin suuret rinnat, joilla ei tavallaan ole muuta vaihtoehtoa kuin roikkua. 

Vierailija
36/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan, D-kuppi.

Vierailija
37/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noista helposti lapaset tulee synnytyksen jälkeen, mutta ilman synnytystä pienet rinnat pysyvät terhakoina huomattavasti pidempään kuin suuret. Monet suuret rinnat eivät ole terhakat koskaan olleetkaan.

Pienet rinnat ovat muutenkin paljon kauniimmat ja sopivat siihen laihaan ja kauniiseen vartaloon. 

Sehän on sitten hyvä että mieskin tietää, mitä valitsee jos ei tissit alunperinkään ole olleet terhakat ja lopulta kukaan ei ole enää minkään näköinen. Jos alkaa kadehtia, saa kadehtia koko elämänsä.

Niin ja raskaus ei muuta rintoja vaan mahdolinen imetys.

Vierailija
38/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sitten hyvä että mieskin tietää, mitä valitsee jos ei tissit alunperinkään ole olleet terhakat ja lopulta kukaan ei ole enää minkään näköinen. Jos alkaa kadehtia, saa kadehtia koko elämänsä.

Tottakai raskaus muuttaa rintoja. Rinta kasvaa ja siten kun se palautuu, niin iho ei palaudu samanlaiseksi kuin se oli ennen venytystä. Sama se on ylipainon kanssa. Iho voi palautua joillakin aika hyvin, mutta ei koskaan yhtä kiinteäksi kuin se oli ennen venytystä. 

Vierailija
39/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko yksilöllisiä eroja kuitenkin? Mulla kasvoi rinnat imetyksen yhteydessä 5 kuppikokoa (d-kupista f/g-kuppiin) ja tokihan heti imetyksen lopetettuani näytti siltä, että isot tyhjenevät rinnat alkavat roikkua mutta yllättäen vuoden parin sisällä olivat palautuneet lähes täysin entiseen kokoon ja tuntumaan. Ei todellakaan jäänyt tyhjiä pusseja vaan ihan normaalit rinnat. Koostumus ei ole mielestäni yhtä kiinteä kuin ennen vaan rinnat ovat kyllä jotenkin pehmeämmät. Eivät silti roiku pahemmin. En ole kyllä treenannut lihaksia yhtä paljon kuin ennen.

Vierailija
40/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai raskaus muuttaa rintoja. Rinta kasvaa ja siten kun se palautuu, niin iho ei palaudu samanlaiseksi kuin se oli ennen venytystä. Sama se on ylipainon kanssa. Iho voi palautua joillakin aika hyvin, mutta ei koskaan yhtä kiinteäksi kuin se oli ennen venytystä. 

Niin mitä sitten?