Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienirintaisille naisille ei tule imetyksen jälkeen tyhjiä lapasia.

Vierailija
21.07.2017 |

Näin se vaan on. Kun rinnat ovat pienet, niin ne säilyvät terhakkaina imetyksenkin jälkeen. Tiedän naisia, joilla on ollut pienet rinnat ja tänäkin päivänä ne ovat säilyneet kauniina, vaikka lapset on ruokittu.
Älkää olko kateellisia isoille rinnoille. Niistä ei ole loppujen lopuksi , kuin miehille osalle iloa. Ne ovat raskaat, helposti luullaan tyrkyksi , niska- ja hartiakivut toistuvat, imetyksen jälkeen rinnat ovat pilalla sekä sopivasti istuvia paitoja hankala löytää.
Ja ei ole Provo.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On leidin paidan alla patakintaat, patakintaan!

UU-UU-UU

Me vaihdetaan, kun alkaa rupsahtaan!

UU-UU-UU

On leidin paidan alla patakintaat, patakintaat!

UU-UU-UU

Onneks voi vaihtaa neitiin nuorempaan!

Vierailija
62/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä provo mutta ei myöskään totta.

Miksei voi olla? Ei mun rinnat ainakaan roiku ja pienet ovat olleet kokoajan.

Kannattaako omakohtaista kokemusta alkaa kirjoittamaan totuutena?

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Väitätkö oikeasti uhmaavasi painovoimaa ja fysiikan lakeja :D ? G roikkuu aina sen verran, että kynä pysyy alla. Kannattaa ehkä käydä liikkeessä katsomassa se oikea koko. Sillä G se ei ole :D Terhakka rintaisella teinilläkin pysyy kyllä G.n alla kynä, vaikka kuinka olis pystyt :D

Haluatko tulla katsomaan? Minulla ei myöskään ole raskausarpia eikä kummankaan synnytyksen jälkeen tarvinnut mitään ompeleita tai tikkejä. Eiköhän kyse ole ihan kudostyypistä kuten tuossa alkaako ne rinnat roikkua imetyksen jälkeen vai ei.

Ryhti vaikuttaa asiaan myös hyvin paljon miten ne rinnat on.

Ihan mahdollista. Ei roiku itsellänikään, eikä pysy kynä alla. 

Kuppikoko 60K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noista helposti lapaset tulee synnytyksen jälkeen, mutta ilman synnytystä pienet rinnat pysyvät terhakoina huomattavasti pidempään kuin suuret. Monet suuret rinnat eivät ole terhakat koskaan olleetkaan.

Pienet rinnat ovat muutenkin paljon kauniimmat ja sopivat siihen laihaan ja kauniiseen vartaloon. 

Sehän on sitten hyvä että mieskin tietää, mitä valitsee jos ei tissit alunperinkään ole olleet terhakat ja lopulta kukaan ei ole enää minkään näköinen. Jos alkaa kadehtia, saa kadehtia koko elämänsä.

Niin ja raskaus ei muuta rintoja vaan mahdolinen imetys.

Tottakai raskaus muuttaa rintoja. Rinta kasvaa ja siten kun se palautuu, niin iho ei palaudu samanlaiseksi kuin se oli ennen venytystä. Sama se on ylipainon kanssa. Iho voi palautua joillakin aika hyvin, mutta ei koskaan yhtä kiinteäksi kuin se oli ennen venytystä. 

Niin mitä sitten?

Sitä, että vastaamassani kommentissa väitettiin virheellisesti, että näin ei tapahtuisi. 

Osaatko sisäistää lukemas: Raskaus ei muuta rintoja vaan imetys. Mut sillä ei ole mulle henkilökohtaisesti mitään merkitystä. Mies rakastaa mun rintoja ja se riittää mulle.

Mitähän sinä nyt sekoilet? Raskaus muuttaa rintoja, koska kroppasi valmistautuu lapsen ruokkimiseen. Toki jos keskeytät raskauden, niin silloin ei valmistaudu. 

Vierailija
64/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Isot rinnat eivät juuri kasva imetyksen myötä, prosentuaalisesti kasvu on hyvin pientä rinnan tilavuuteen nähden. Itikanpuremat taas juuri venyvät ja roikkuvat imetyksen jälkeen. Korjaapa käsityksesi.

Ja jos pitää noin paljon keksiä mielikuvitusteorioita jotta löydät itikanpuremistasi jotain positiivista, tee jotain asialle eli korjaa tissisi. Onnistuu luomummin rasvansiirroilla.

No olipas katkera läskiutare :D menikö tunteisiin, kun erehdyin porsimaan kakaran ja nyt utareet roikkuu polvissa?

Joillain on sellaiset ilman porsimistakin. Sivusta.

Vierailija
65/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noista helposti lapaset tulee synnytyksen jälkeen, mutta ilman synnytystä pienet rinnat pysyvät terhakoina huomattavasti pidempään kuin suuret. Monet suuret rinnat eivät ole terhakat koskaan olleetkaan.

Pienet rinnat ovat muutenkin paljon kauniimmat ja sopivat siihen laihaan ja kauniiseen vartaloon. 

Sehän on sitten hyvä että mieskin tietää, mitä valitsee jos ei tissit alunperinkään ole olleet terhakat ja lopulta kukaan ei ole enää minkään näköinen. Jos alkaa kadehtia, saa kadehtia koko elämänsä.

Tottakai raskaus muuttaa rintoja. Rinta kasvaa ja siten kun se palautuu, niin iho ei palaudu samanlaiseksi kuin se oli ennen venytystä. Sama se on ylipainon kanssa. Iho voi palautua joillakin aika hyvin, mutta ei koskaan yhtä kiinteäksi kuin se oli ennen venytystä. 

Niin mitä sitten?

Sitä, että vastaamassani kommentissa väitettiin virheellisesti, että näin ei tapahtuisi. 

Osaatko sisäistää lukemas: Raskaus ei muuta rintoja vaan imetys. Mut sillä ei ole mulle henkilökohtaisesti mitään merkitystä. Mies rakastaa mun rintoja ja se riittää mulle.

Mitähän sinä nyt sekoilet? Raskaus muuttaa rintoja, koska kroppasi valmistautuu lapsen ruokkimiseen. Toki jos keskeytät raskauden, niin silloin ei valmistaudu. 

Yritän selittää sulle, että vasta maidon nousu muuttaa rintoja. Maitohan nousee aina uudelleen ja uudelleen imetyksen aikana ja tämä saa rinnat venymään. Mut mulla on nyt tärkeämpää tekemistä.

Vierailija
66/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UU-UU-UU

UU-UU-UU

UU-UU-UU

Hyvä biisi.

Vierailija
67/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UU-UU-UU

UU-UU-UU

UU-UU-UU

Ikä on tosiaan valttia.

Vierailija
68/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten?

Yritän selittää sulle, että vasta maidon nousu muuttaa rintoja. Maitohan nousee aina uudelleen ja uudelleen imetyksen aikana ja tämä saa rinnat venymään. Mut mulla on nyt tärkeämpää tekemistä.

Tottakai rinta venyy enemmän jos imettää, mutta kyllä se venyy myös, vaikka ei imettäisi. Rintojen koko kasvaa raskauden aikana imetät tai et, koska ne valmistautuvat imettämiseen. 

Vierailija
69/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minun rinnat turposivat aivan kauhean paljon ja olivat joka kerta alkuun niin kipeät. Olimme miehen kanssa ihan ihmeissään kun yhtäkkiä näytin siltä, että olisi silarit laitettu. No imetyksien jälkeen rinnat palautuivat normaaliin pieneen kokoonsa ja niin, roikkuvat. Vai miten lasketaan roikkuminen? Rinnan päällä ei ole kovin paljon täytettä vaan alla ja pohjalla. Eli minun mielestä roikkuvat, miehen mielestä eivät. Reppana ei vaan uskalla sanoa totuutta..

Vierailija
70/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse vaikeaa käsittää, että kaikki ei ole yhtä epävarmoja kun itse on. Kun kaikki muut ajattelee samalla tavalla kun itse. Newsflash: Ei ajattele. Et ole yhtä kun minä tai kukaan muukaan.

Vierailija
71/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olisin ottanut patakintaat ja täysimettänyt.

Vierailija
72/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kaikki kuollaan kumminkin, elämässä on rutkasti muutakin sisältöä ja eikö se lapsi ole tärkeämpi kuin omat turhamaiset huolenaiheet jostain tissikoosta ja sen sellaisista?

Nämä on niitä aiheita, joiden jatkuvaa pyörittelyä ja märehtimistä en vain ymmärrä.

Vierailija
73/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Ootko joten yksinkertainen ihminen ? Missä vaiheessa olen väittänyt asiaa TOTUUDEKSI? Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen, koska väitettiin, ettei se voi pitää paikkaansa. Sekä on sitten totuus, ettei näin voi olla.

Voi anteeks ny hirveesti ku kerroin , miten itelle kävi. Sehän on tällä palstalla kiellettyä, koska sä päätät sen.

Pitäiskö sun mennä takas sinne koulunpenkille opettelemaan sitä lukemisen ja ymmärtämisen taitoa, koska se on hiukan puutteellista näköjään sulla.

Päätit vastata kommenttiin jossa sanottiin ettei aloitus ole totta ja sitten ihmettelet että joku luulee että tarkoitat sillä että se olisi. Kannattaa sinun ainakin harjoitella tuota kirjallista ilmaisua siellä koulussa lisää.

Kysyin, että miksi ei voisi olla totta :D en sanonut, että se on totta :D voi luoja, miten tyhmiä ihmisiä sitä maailmassa voikaan olla. Eihän tuollaisen kanssa voi edes keskustella mistään, kun ei ymmärrä edes asian pointtia. Mee ny oikeesti kattomaan sinne peiliin ja miettimään, kuka se matalan ÄO:n varustettu ihminen on . Huhuh ! Päivän naurut!

Jos päivän naurua hakee tästä ketjusta sen saa korkeintaan sinun kommentoinnistasi ja siitä kun et itsekään ymmärrä mitä vastaat. Toistan vielä että opettele vähän lisää tuota kirjallista ulosantiasi.

Mä oon samaa mieltä sua edeltävän kirjoittajan kanssa! Ootko joku apukoulun käynyt ihminen vai muuten vaan vajaa. Kommenttisi antaa ainakin sen ymmärtää. Jauhat samaa asiaa etkä edelleenkään ymmärrä, mitä kommentoija tekstissä tarkoittaa.

Vierailija
74/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä ei ole mitään katsottavaa, joten yksi lysti.

Sinkkumies

Vierailija
75/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö oikeasti uhmaavasi painovoimaa ja fysiikan lakeja :D ? G roikkuu aina sen verran, että kynä pysyy alla. Kannattaa ehkä käydä liikkeessä katsomassa se oikea koko. Sillä G se ei ole :D Terhakka rintaisella teinilläkin pysyy kyllä G.n alla kynä, vaikka kuinka olis pystyt :D

Tää sua edeltävä kommentoija luulee olevansa joku muka :D yrittää päteä täällä muillekin eikä edes tajua, millaisen kuvan itsestään on antanut. Ei ymmärrä asioita, mutta jankuttaa jatkuvasti, vaikka yrittää selittää asioita .

Vierailija
76/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin pienet ei voi yhtälailla olla tyhjät pussukat kuin isotkin? Ehkei ne yhtä pahasti voi roikkua kun massaa on vähemmän, mutta lapaset ne on pienetkin lapaset. Ihan oon A-kupin roikkuvia tyhjiä pusseja nähnyt, ei välttämättä tarvitse olla edes koskaan imettänyt.

Vierailija
77/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on synnyttänyt viisi lasta ja ihan samanlaiset b-kupin rinnat ne on kuin ennenkin. Että ei se nyt aina mee niinku mammat haluaa. Tästäkin ketjusta näkee, miten kateellisia naiset on toisilleen varsinkin, jos säilyy hyvänä. Vaimonikin on saanut arvosteluja ihan päin naamaa muilta naisilta. Me yhdessä nauramme kommenteille. Ihan teidänkin kiusaksi kehun vaimoani maailman seksikkäimmäksi.

Vierailija
78/84 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rinnat on erilaisia. Luulisin, että toisilla on enemmän maitorauhaskudosta toisilla rasvakudosta. Toisilla lihoessa rinnat kasvaa,  toisilla ei ,riippuen siitä kumpaa kudosta niissä on enemmän.Imettäessä maitorauhaskudos muuttuu.

Vierailija
79/84 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä on aina ihmetyttänyt miehet, jotka valitsee(?) omien mieltymystensä ulkopuolelta naisen. Sitten akka kyttää kateellisena miehen hehkuttamia ominaisuuksia. Sairaita miehiä ja tyhmiä akkoja.

Olen ihmetellyt samaa. Jos haluaa pitkähiuksisen naisen, niin alkaa seurustella pitkähiuksisen kanssa eikä yritä muuttaa toista. Sen takia että loppupeleissä mieskin seurustelee henkilön kanssa eikä ruumiinosien?Ei saa haluamaansa ja ottaa kenet saa? Tarkoituksena on heikentää naisen itseluottamusta arvostelemalla?

Vierailija
80/84 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen KUULUU roikkua imetyksen jälkeen. Jos se tulee jollekin yllätyksenä, niin voi sentään. Rintojen ensisijainen tehtävä on ruokkia jälkeläiset. Kenenkään rinnat eivät pysy täysin muuttumattomina lapsen saamisen myötä. Jos joku muuta väittää, hän on

-itse sokeutunut ennen ja jälkeen -tilanteelle tai

-valehtelee tai

-käynyt kirurgisesti korjauttamassa rintojaan, koska ei hyväksy luonnollista olotilaa

- Imetys ei saa rintoja roikkumaan.

- Rinnat ovat miesten houkuttelua varten. Muuten naisilla ei olisi rintoja raskaus- ja imetysaikojen ulkopuolella, kuten ei muillakaan kädellisillä ole.