Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienirintaisille naisille ei tule imetyksen jälkeen tyhjiä lapasia.

Vierailija
21.07.2017 |

Näin se vaan on. Kun rinnat ovat pienet, niin ne säilyvät terhakkaina imetyksenkin jälkeen. Tiedän naisia, joilla on ollut pienet rinnat ja tänäkin päivänä ne ovat säilyneet kauniina, vaikka lapset on ruokittu.
Älkää olko kateellisia isoille rinnoille. Niistä ei ole loppujen lopuksi , kuin miehille osalle iloa. Ne ovat raskaat, helposti luullaan tyrkyksi , niska- ja hartiakivut toistuvat, imetyksen jälkeen rinnat ovat pilalla sekä sopivasti istuvia paitoja hankala löytää.
Ja ei ole Provo.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tullut lapasia.

Ennen lapsia 70E. Nyt 70 G.

Vierailija
2/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee jos on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Ystävälläni on kauniit kiinteät rinnat , kun ovat olleet pienet aina. Minulla taas rinnat tyhjät pussit. Ja olen kateellinen pienille rinnoille.

Vierailija
4/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mulle kyllä tuli

Vierailija
5/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lity mitenkään rintojen kokoon noin normaalisti. Minulla b kupit ja imettäiessä turposi suunnilleen neljä kuppia. Kaverilla joku e f tai muu suuri eikä ne sitä paljoa kasvanut imettäiessä. Arvaa vaan kummalla on tyhjät rukkaset nykyään?

Vierailija
6/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo sanomattakin selvää. Jos omistaa a tai b-kupit, niin ei ne rinnat roiku imetyksen jälkeenkään. Tai jos roikkuu, niin hyvin minimaalisesti . Eipä pahemmin ole mitään roikuttavaa. Joo, ja voitte pienirintaiset olla onnellisia.

T. Kateellinen F-kupin omistaja ja vihaan nykyisiä rintojani.

Vierailija
7/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli isot roikkuvat rinnat jo kakskymppisenä. Sain lapsen 30v. On edelleen täyttä tavaraa.Mä inhoan mun rintoja. Mies tykkää.

Vierailija
8/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lity mitenkään rintojen kokoon noin normaalisti. Minulla b kupit ja imettäiessä turposi suunnilleen neljä kuppia. Kaverilla joku e f tai muu suuri eikä ne sitä paljoa kasvanut imettäiessä. Arvaa vaan kummalla on tyhjät rukkaset nykyään?

No mutta jos omistaa a-kupin ja ne kasvaa yhden kuppikoon, niin eivät ne välttämättä roiku. Ei kaikilla kasva rinnat montaa kuppikokoa raskauden aikana. Itselläni on yhden koon kasvanut ja kiinteät ovat edelleen.

Vierailija
9/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä provo mutta ei myöskään totta.

Miksei voi olla? Ei mun rinnat ainakaan roiku ja pienet ovat olleet kokoajan.

Vierailija
10/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdellä mun tutulla, jolla on viisi lasta on rinnat ihan rukkaset, vaikka hänellä on a-kuppi. Kenties syynä niin monta lasta?

Vierailija
11/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Isot rinnat eivät juuri kasva imetyksen myötä, prosentuaalisesti kasvu on hyvin pientä rinnan tilavuuteen nähden. Itikanpuremat taas juuri venyvät ja roikkuvat imetyksen jälkeen. Korjaapa käsityksesi.

Ja jos pitää noin paljon keksiä mielikuvitusteorioita jotta löydät itikanpuremistasi jotain positiivista, tee jotain asialle eli korjaa tissisi. Onnistuu luomummin rasvansiirroilla.

Vierailija
12/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos omistaa a-kupin ja ne kasvaa yhden kuppikoon, niin eivät ne välttämättä roiku. Ei kaikilla kasva rinnat montaa kuppikokoa raskauden aikana. Itselläni on yhden koon kasvanut ja kiinteät ovat edelleen.

Niin kuten sanoin ei liity mitenkään siihen minkä kokoiset rinnat on normaalisti.

Vierailija
13/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sä miellät sanasta provo? Valhetta vai provosointia (ärsyttämistä)?

Vierailija
14/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako omakohtaista kokemusta alkaa kirjoittamaan totuutena?

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Vierailija
15/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä sä miellät sanasta provo? Valhetta vai provosointia (ärsyttämistä)?

Tässä tapauksessa ruksin voi laittaa kumpaankin kohtaan, valetta JA provosointia.

Vierailija
16/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Tietysti joillekin naisille käy kuten ap kuvasi, mutta ei johdu rintojen koosta, vaan mm. kudostyypistä ja siitä miten paljon imetys rintoja kasvattaa. Hyvä ystäväni on aika ollut A-kupin naisia, paitsi imettäessä, jolloin H-kuppikin jäi pieneksi (isompia imetysliivejä hän ei löytänyt). Arvaa vaan ap, miltä rinnat näyttävät kun imetys loppuu.

Vierailija
18/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako omakohtaista kokemusta alkaa kirjoittamaan totuutena?

Minun g-kupit ei roiku (ei pysy kynä alla :D ) vaikka olen kaksi lasta imettänyt mutta kaveri jolla on pienet rinnat omistaa nykyään sellaiset tyhjät pussit yhden lapsen jälkeen.

Eli saanko nyt väittää totuudeksi että isot rinnat ei ala roikkua mutta pienet alkaa?

Ootko joten yksinkertainen ihminen ? Missä vaiheessa olen väittänyt asiaa TOTUUDEKSI? Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen, koska väitettiin, ettei se voi pitää paikkaansa. Sekä on sitten totuus, ettei näin voi olla.

Voi anteeks ny hirveesti ku kerroin , miten itelle kävi. Sehän on tällä palstalla kiellettyä, koska sä päätät sen.

Pitäiskö sun mennä takas sinne koulunpenkille opettelemaan sitä lukemisen ja ymmärtämisen taitoa, koska se on hiukan puutteellista näköjään sulla.

Vierailija
19/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan lisäänny.

Vierailija
20/84 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nännit veny. Muuten suht kiinteät vielä mutta nännit ihan karseet riiput, melkein naurattaa itseäkin kun ottaa liivit pois. Ja tissit noin muuten ehkä kutistu jopa alkuperäistä pienemmiksi vailla olemattomat oli ennen lapsiakin.