Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinäkin voit säästää menoistasi 11 000€/vuosi!

Vierailija
20.07.2017 |

Vitsi nää neuvot on tavalliselle tallaajalle niin typeriä!!
http://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/koti-ja-vapaa-aika/ihmiset-tuhlaavat…

- Joo, mekin voimme säästään 1000€/kk heti kun asuntolaina on maksettu 21 vuoden kuluttua. Tosin olen silloin jo eläkkeellä... Aika pieneen asuntoon saa muuttaa että asumiskulut pienenee nykyisestä 360€:sta.
- Syömme vain kotona ja itsetehtyä ruokaa joten ravintolalaskusta ei voi oikein tinkiä.
- Työmatka on suuntaansa 23 kilometriä joten mun pitäisi lähteä töihin klo 04 ollakseni hikisenä ja väsyneenä perillä klo 08. Ja kotona vastaavasti olisin klo 20. Ei siinä paljoa jaksaisi ruokaa laitella ja lapsia hoidella.

Koskahan oikeasti tulisi fiksuja ohjeita??

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska seurata tätä yhtä pätijää, jonka mukaan sieniä kasvaa kaikkialla ympäri vuoden ja marjatkin kannattaa hakea polkupyörällä vaikka 20km päästä. Reppu vaan selkään ja marjaan siitä! Kyllä tulee säästöjä nääs! 

Vinkkinä sinulle: Tuo, jota mollaat ei hae oikeasti elämäänsä lisäsäästöjä (jokainen vähälläkään järjellä  varustettu tietää, ettei noilla tuloilla siihen ole mahdollisuuksia). Hän vain ottaa kantaa väitteeseen "ihan jokainen voi saada lisäsäästöjä" ja v**tuilee sinun irrationaalisille "neuvoillesi". Yllättävän perusteellisesti ja asiallisesti jaksaa hommansa tehdä. Siitä pisteet hänelle :)  

Väite oli, että tuosta rahasta ei voi säästää ja minä olen aika yksityiskohtaisesti kertonut miten siitä voi säästää ja kukaan ei ole onnistunut sanomaan yhtään argumenttia sen puolesta, että tuolla ei säästöä tulisi. Mikä siis tekee ehdotuksistani irrationaalisen? Kiukkusi ei sitä sellaiseksi muuta.

20km matkan pyöräilyyn menee noin tunti. Tuollaista matkaa ei edes tarvitse polkea ellet asu Helsingin ydinkeskustassa. Koita ihmeessä argumentoida sen puolesta, että ilmainen ruoka ei tee säästöä. Odotan innolla. 

Vierailija
82/82 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säästän sen, minkä pystyn. Noin satasen kuussa. Kaikki kulutus on karsittu minimiin. No, sähkösopimusta en ole kilpailuttanut mutta enhän usko joulupukkiinkaan.

Koitatko väittää, että sähkösopimusta kilpailuttamalla ei säästä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla