Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei kunnioita enää

Vierailija
20.07.2017 |

Melko uusi mies kyseessä. Mulla on ollut vähän hankalaa tässä pari päivää enkä ole saanut asioitani hoidetuksi, vaan sen sijasta vaan perceillyt.. No sen vuoksi olen sitten alkanut hirveäksi valittajaksi, ja luulen että sen vuoksi mieheltä lopahtanut kunnioitus minua kohtaan.
Alan nyt siis taas ryhdistäytyä taas, tietenkin, mutta pohdiskelen vaan tuota että onko tuo ihan ok että satuttaa mua, vaikkakin olen käyttäytynyt typerästi...
Olen toisaalta itsekin menettänyt hermot häneen jos hän on ollut valittavaisella tuulella.
Hän siis vaan puhuu inhottavasti minulle ymv.
Vai pitäisikö vaan ymmärtää häntä, kun hänelläkin vaikeaa ja taitaa olla vähän masentunutkin koko ukko.
Muille hän kyllä puhuu normaalisti ja 'kunnioittavasti'.
Olen melko nuori (23) (ja muutenkin tyhmä) joten sen vuoksi tänne tulin tyhmiä kyselemään...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tuohon nyt sanoisi. Jätä se.

Vierailija
2/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ce cika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pari huonoa päivää ja mies alkaa jo vittumaiseksi?

Ei lupaa hyvää. Elämässä tulee yleensä eteen pidempiäkin huonoja aikoja...

Vierailija
4/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on suhteen a ja o.

Vierailija
5/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en oikeastaan edelleenkään tiedä.. En haluaisi heittää suhdetta tuosta noin vain menemään, ellei asia ole vakava. Tuntuu että olen saattanut loukata häntä vahingossa itse.

-ap

Vierailija
6/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole kristallipalloa mistä katsoa mitä mies ajattelee. Kannattaisiko puhua hänen kanssaan?

Vierailija
7/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteenne avoin? Jos ei, niin silloin mies saattoi hermostua tuosta perceilystä.

Vierailija
8/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mikään perseily paljon vahingolta kuulosta. Googlaa huomionhakuinen persoonallisuus. Ei kukaan tervepäinen kauan viitsi sellaista katsella.

Vierailija
9/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää olet perceillyt ja mies ei kunnioita? Pitäisikö kunnioittaa sun perceilyä?

Vierailija
10/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut että perceilyäni pitäisikään kunnioittaa.

Mutta en tiijä mihin laittaisin rajan että miten huonosti mua saa kohdella, vaikka olenkin perceillyt.

Kyselen lähinnä sitä, että olenko liian herkkä vai pitäisikö mun kuunnella tunteitani vai pitäisikö kasvaa ihmisenä ja hyväksyä miehen reaktio, ja mikä tärkeintä siis, ONKo tämä vakavaa ja muuttuukohan mies kamalammaksi ajan myötä (konkreettisesti sanottuna alkaako lyömään) vai onko normaali reaktio.

Tiedän jo itsekin että olen sekaisin, turha tuhlata aikaa sen näpyttelyyn tänne mutta jos se parantaa oloasi että ilmoitat asian ja päivittelet kuinka kauheaa on, niin tee se.

Vierailija
11/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla perceilit?

Vierailija
12/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä joku skitsofreenikko ja tai aplla kaksisuuntainen mielialahäiriö? Käyköhän tyyppi täällä itsensä kanssa keskustelua? Joka tapauksessa päivän parac, 4\5

Vierailija
13/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohtuullisesti ikää, elämänkokemusta ja ystäviä. En ole kenenkään koskaan kuullut valittavan naisystävänsä kunnioituksen puutteesta. Naisten suusta olen tämän useammankin kerran kuullut. Mistähän tämä sukupuolten välinen ero mahtaa johtua?

Vierailija
14/14 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla perceilit?

En saanut hommiani hoidettua, vaan itkeskelin ahdistuksissani melkein kokopäivän. :(

-ap

Ja kirjoitin tuon c:llä, koska kirosana, kuinka kauan teitä jaksaa se viihdyttää.....