Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä miehelle tuli?

Vierailija
20.07.2017 |

Tavattiin, vaikutti kiinnostuneelta ja ehdotti uutta tapaamista. Viestiteltiin llalla tapaamisen jälkeen. Nyt siitä on kaksi päivää eikä se enää vastaa :( Miks joku muuttaa mieltänsä päivässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on säätöä jonkun toisen kanssa, joka kiinnostaa enemmän...? :( Toisaalta, kaksi päivää ei ole vielä mitään, ehkä ei kannata hötkyillä ja tykittää viestejä ihan sekona.

Vierailija
2/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan miehellä monta naista virityksessä ja tapasi sitten mielenkiikntoisemman?! Voi tosin olla, että huomaa muutaman päivän päästä, että ehkä ei sitten ollutkaan paras ja palaa viestimään sinulle, mutta mieti toki siinä vaiheessa, että alatko uudestaan. Jos tosi kiinnostava tapaus, niin ota itse yhteyttä!

Tai voisko olla tuurijuoppo ja putki päällä?

Tai lapset isällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ehti toisen tavata ku on ollut lasten kanssa ne kaksi päivää? Ihan sama. Mitä teen nyt? Neuvoja? Laitoin yöllä facebookissa viestin jonka luki mut ei vastannut.

Vierailija
4/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita yhtäkään viestiä enää. Jos ei hän vastaa, anna olla.

Jos hänellä on hyvä syy vaitonaisuuteen, niin kertokoon sen omalla ajallaan. Etsi kuitenkin jo uutta seuraa. Häntä ei ehkä kannata odotella.

Vierailija
5/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos sillä kerran on lapsia (tuon toisen viestisi perusteella päättelen näin) ja se on nyt juuri niiden kanssa, niin sittenhän asia on päivänselvä. Isyys menee lähes aina edelle; eli keskittyy nyt lapsiin nyt ja palaa sitten asiaan. Älä ihmeessä ala psyko-hätähousuna huudella, että mikset vastaa ja missä oikein oot. pari päivää ei ole edes aika eikä mikään, ei kaiken tartte tapahtua sekunneissa. Yksi viesti on aivan riittävä, hän vastaa kun ehtii ja haluaa. Jos ei vastaa, niin sitten "he's just not that into you".

Vierailija
6/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei nyt asiaa kokemattomat tule ymmärtämään, mutta itselläni on tuollaisia kokemuksia noin 3 miljoonaa elämäni aikana. Olen miehille pelkkä ulkonäkö, vaikka luonteenikin on mahtava: olen pirtsakka ja nauran paljon, rento, nauran myös itselleni, rehellinen, pidän kodin siistinä ja puhtaana ja samoin itseni... no on sekin luonneasia tavallaan. Vaikka olen toki myös pinnallinen omalla tavallani, en silti halua olla pelkkä ulkokuori jota on kiva käyttää viihdykkeenä hetken. Sitä kuitenkin tapahtuu jatkuvasti. Annanpa tuoreen esimerkin:

Eräs nettimies (kuvani nähnyt ja kovasti kehunut, tietenkin) oli todella kiinnostuneen oloinen pari päivää :D Soitteli paljon vaikkei hänellä ollut mitään kunnon asiaakaan. Kirjoittelimme paljon myös. Vaikutti epävarmalta, koska kuulemma jos olisin kuvan kanssa netissä niin saisin paljon muitakin miehiä.) No niin kyllä saisinkin. Livenäkin.

Sitten hän alkoi vastailemaan viiveellä ja lopulta sanottuani jotain mitä lie (ei edes ollut mitään ilkeää), hän oli yhtäkkiä estänyt minut whatsapissa. Tekstasin pari valittua sanaa hänelle ja sain vastauksia mutten selkeitä. Sitten hiljeni. Sitten alkoi juttu erään livemiehen kanssa (joka hänkin on nyt ollut nihkeämmän puoleinen ja ärsyttävä, silti mukamas kiinnostunut), ja joitakin päiviä myöhemmin tuo em. mies soitti minulle keskellä yötä. Tekstasin takaisin (en kovin ystävällisesti, ei vastausta), soitti uudestaan, en edelleenkään vastannut enkä saanut koskaan tekstariin vastausta. Nyt on ollut taas hiljaista hänen suunnaltaan. Toisaalta en ole enää kiinnostunut, joten ihan sama.

Livemieskin on muuttunut, mutta tapaamme tässä joku päivä ja katsotaan onko livenä kaikki samoin kuin ennenkin, vai olenko ollut taas hetken huuma.

Tämä on totisinta totta ja toistuu loputtomiin elämässäni. Olen tottunut, täytyy vain yrittää piilotella naamaa netissä ja yrittää jaksaa repiä huumoria kaikesta paskasta.

Vierailija
7/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi laitoin sulkumerkin tuonne tekstiin. Viddu.

Vierailija
8/8 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt vaan tajua mitä yhden päivän aikana tapahtui?!?