Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut yhteen naiseen kenet tapasin online-pelissä

Vierailija
18.07.2017 |

Pelaamme samassa guildissa wowissa. Yleensä raidin jälkeen porukka valuu pikkuhiljaa teamspeakistä pois, ja minä ja tämä norjalainen 22v nainen jäämme juttelemaan pitkälle yöhön. Myönnän että olen hieman ihastunut tähän tyttöön. Ongelma on, että olen parisuhteessa. Olen tyytyväinen nykyiseen suhteeseeni eikä ole aikomustakaan tavata tätä night elf druidia livenä tai mitenkään edetä "suhteessamme", mutta minulla on silti huono omatunto tästä. Tyttöystäväni ei tiedä mitään tästä.Mitä mieltä? Pitäisikö kertoa tyttöystävälle tästä?

M24

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs on huono itsetuntoista porukkaa täällä.

Millä perusteella huonoitsetuntoista?

Vierailija
22/31 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paree olla paras depsi raidissa jos tommoista haaveilet. Aina löytyy joku grand marshal / gladiator joka vie naisten huomion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuta väitätte niin kyllä tuommoinen on aina merkki siitä että parisuhteessa ei ole nyt kaikki kohdallaan. Ja kyse ei ole mistään itsetunnoista vaan tämä on fakta. Tiedän omasta kokemuksesta ja en ole mikään 19 v ja olen siis omassa elämässäni nämä asiat henkilökojtaisesti moneen kertaan saanut käydä läpi.

Kavereita saa olla mutta kaverit ei ole sitä että niistä fantasioidaan seksuaalisessa mielessä silloin kun ollaan suhteessa. Ok, kukaan ei voi olla aina täysi pyhimys mutta kyllä tuollaiset pitkäaikaiset ihastumiset ja se että se ihastus menee tuolla tavalla oman tyttöystävän edelle että puhut yöllä mieluummin sen kanssa kuin oman tyttöystävän on merkki jostain. Toki jatka vaan sihdetta ihmeessä ja kuvittele että kaikki on hyvin mutta ei varmaan tyttöystäväsi haluaisi olla miehen kanssa jolle joku toinen on paljon kiinnostavampi. Kaveruutta se ei missään nimessä ole.

Vierailija
24/31 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomaa että ne on ne teinihoratsut joiden mielestä on ohan sallittua vähän "kaverimielessä" vikitellä varattuja miehiä ja tilaisuuden tullen ehkä vähän.... Siis kyllä on sallittuuuuuuu hei kun olla vaan KAVEREITA öö....

Vierailija
25/31 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta huomaa että ne on ne teinihoratsut joiden mielestä on ohan sallittua vähän "kaverimielessä" vikitellä varattuja miehiä ja tilaisuuden tullen ehkä vähän.... Siis kyllä on sallittuuuuuuu hei kun olla vaan KAVEREITA öö....

Waaahh... Voi että kun muistelen että olin itse aika paljon älykkäämpi kuin tuollainen siinä iässä. Mutta ehkä se on se kun mä myös luin aika paljon kirjoja ja tapasin ihmisiä yms enkä vaan pelannut noita online pelejä.

Vierailija
26/31 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muuta väitätte niin kyllä tuommoinen on aina merkki siitä että parisuhteessa ei ole nyt kaikki kohdallaan. Ja kyse ei ole mistään itsetunnoista vaan tämä on fakta. Tiedän omasta kokemuksesta ja en ole mikään 19 v ja olen siis omassa elämässäni nämä asiat henkilökojtaisesti moneen kertaan saanut käydä läpi.

Kavereita saa olla mutta kaverit ei ole sitä että niistä fantasioidaan seksuaalisessa mielessä silloin kun ollaan suhteessa. Ok, kukaan ei voi olla aina täysi pyhimys mutta kyllä tuollaiset pitkäaikaiset ihastumiset ja se että se ihastus menee tuolla tavalla oman tyttöystävän edelle että puhut yöllä mieluummin sen kanssa kuin oman tyttöystävän on merkki jostain. Toki jatka vaan sihdetta ihmeessä ja kuvittele että kaikki on hyvin mutta ei varmaan tyttöystäväsi haluaisi olla miehen kanssa jolle joku toinen on paljon kiinnostavampi. Kaveruutta se ei missään nimessä ole.

Minulla on myös henkilökohtaista kokemusta ihastumisesta parisuhteessa, puolin ja toisin, ja mielestäni se on ihan normaalia eikä välttämättä tarkoita, että suhde olisi huono. Varsinkin pitkässä suhteessa ihastumisia kokemukseni mukaan tulee miltei väistämättä. Tärkeää on, ettei niitä ruoki eikä tee ihastuksen kanssa mitään, minkä tietäisi loukkaavan kumppania.

Itse huomasin aikoinaan, että paras tapa hoitaa asia on lopettaa yhteyden pitäminen ihastukseen ja myöntää kumppanille, että on ihastunut toiseen. Näin asiasta voi keskustella parisuhteen sisällä ja toiselle osapuolelle ei välttämättä tule niin petetty olo, jos ihastumisen myöntää heti.

Vierailija
27/31 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko poikaystäväni?

T. toinen N19

Vierailija
28/31 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko poikaystäväni?

T. toinen N19

Meinasin just sanoa kannattaa tulla huutelee ihastuksista, pelistä, iästä ja tyttöystävästä. Täällä voi joku luulla puhutaan samasta henkilöstä.

Ihan kannattaa unohtaa norjalainen gimma ja keskity omaan tyttöystävääsi. Jos olisit sinkku asiat olisivat toisin, mutta varattujen kannalta ei kannata pelata omaa parisuhdetta suden kuoppaa johonkin toiseen ihmisen, jos sulla menee hyvin tyttöystäväsi kanssa mihin tarvitset toista?

Vierailija
29/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko poikaystäväni?

T. toinen N19

Meinasin just sanoa kannattaa tulla huutelee ihastuksista, pelistä, iästä ja tyttöystävästä. Täällä voi joku luulla puhutaan samasta henkilöstä.

Ihan kannattaa unohtaa norjalainen gimma ja keskity omaan tyttöystävääsi. Jos olisit sinkku asiat olisivat toisin, mutta varattujen kannalta ei kannata pelata omaa parisuhdetta suden kuoppaa johonkin toiseen ihmisen, jos sulla menee hyvin tyttöystäväsi kanssa mihin tarvitset toista?

Jepp. Noo meillä on tänään mielenkiintoiset keskustelut poikaystäväni kanssa oli hän ap tai ei :)

Nro 28

Vierailija
30/31 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko poikaystäväni?

T. toinen N19

Jepp. Noo meillä on tänään mielenkiintoiset keskustelut poikaystäväni kanssa oli hän ap tai ei :)

Nro 28

Poikaystäväsi on tunnetusti suomen ainoa 24v wowittaja jolla on 19v tyttöystävä.

Vierailija
31/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi