Miten ihmiset voivat pitää synkkyydestä, kylmyydestä, rumuudesta, eristyksestä ja sosiaalisten kontaktien puutteesta eli SUOMESTA
Kaikki nämä kuvaavat Suomea tosi hyvin. Mut hei jee, onhan meillä äitiyspakkaus ja hanasta tulee lämmintä vettä!!!
Tajutkaa nyt jo elämän tärkeimmät asia joita Suomessa EI OLE!
Kommentit (7)
Tykkään kylmästä, en siedä kuumaa. Eristyneisyys on toiselle ihanaa rauhaa. Synkkyys on ihmisten korvien välissä, mä olen valoisa persoona. Rumuudesta en tiedä mitään, minusta Suomessa on todella kaunis luonto. Helsingin keskusta, varsinkin Senaatintorin ympäristö, on viehättävä. Mun ikkunasta näkyy myös kaunis maisema, ihailen sitä päivittäin. Sosiaalisesti rajallisten ihmisten kanssa ei ole pakko olla tekemissä enempää kuin on pakko, ystävänsä saa valita itse.
Ja juu olen asunut maailmalla aika monessa paikassa, joten kuumuus ja ihmispaljous on niin nähty. Ei ole mun juttu.
Talvi on ihan kiva enkä tykkää helteestä. Minulla on sosiaalisia kontakteja enkä ole eristyksissä. Missä täällä on erityisen rumaa?
Helsingin keskusta, Senaatintorin ympäristö, anna mun kaikki kestää. Katselet Stadia kuin turisti. Et taida tuntea kaupunkia nimeltä Pietari jossa on kilometreittäin senaatintoria hienompaa empirekorttelia.
Ja Suomessa talvi kestää marraskuusta toukokuuhun, jolloin on räntää tai vielä kauheampaa synkkää lunta. Pakkanen = kuolema. Jos maapallo olisi jäätynyt, täällä ei olisi elämää. Ihminen on valon olento. Tämä maa on vankila. IhMiset ovat täällä toisilleen töykeitä, kohteliaisuutta ei tunneta.
tuo synkkyys kuin muutetaan pimeäksi mitä suomi on paljon maana niin ei sellaisia pimeitä kantavia taakkoja ketä vain kestä suomessa eikä kyseessä ole pimeyden pelosta.
Vierailija kirjoitti:
Talvi on ihan kiva enkä tykkää helteestä. Minulla on sosiaalisia kontakteja enkä ole eristyksissä. Missä täällä on erityisen rumaa?
Jos suomalainen neukkukuutio ei mielestäsi edusta rumuutta, onneksi olkoon. Voit myös harkita muuttoa pohjoiseen Lappiin siellä on ihana pitkä musta talvi eikä helteitä tule.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin keskusta, Senaatintorin ympäristö, anna mun kaikki kestää. Katselet Stadia kuin turisti. Et taida tuntea kaupunkia nimeltä Pietari jossa on kilometreittäin senaatintoria hienompaa empirekorttelia.
Ja Suomessa talvi kestää marraskuusta toukokuuhun, jolloin on räntää tai vielä kauheampaa synkkää lunta. Pakkanen = kuolema. Jos maapallo olisi jäätynyt, täällä ei olisi elämää. Ihminen on valon olento. Tämä maa on vankila. IhMiset ovat täällä toisilleen töykeitä, kohteliaisuutta ei tunneta.
En näe kerralla kilometreittäin kortteleita, joten mitä väliä sillä on onko niitä rakennuksia 10 vai 45? Minusta pienempi on jopa kauniimpaa. Miksi kaiken pitäisi olla suurta ja ylenannettua ollakseen kaunista?
Arktinen alue on ysi kauneimpia alueita maailmassa. Missään ei ole niin kauniita auringonlaskuja. Pakkasää ja aurinkoinen päivä kun kaikki säihkyy kuin timantit ja metsässä on hiljaista, ei kuulu kuin talitintin iloinen titityy. Sellaista ei voi rahalla ostaa.
Kun jääkauden jää alkoi sulaa, ihmiset alkoivat muuttaa pohjoiseen jään paljastamille alueille. Lumi ja pakkanen tarjosi mahdollisuuden elämään. Edelleen Pohjoismaissa on parempi elää kuin lähes missään muualla maailmassa.
Suomessa ihminen saa myös elää aika vapaana verrattuna hyvin moneen muuhun maahan. Varsinkin yksinelävä nainen saa elää täällä kuten haluaa, muualla voi olla ihan eri asia.
Vaikka käytöstavat ovat monilta unohtuneet, on meitä kohteliatakin. Itsestähän se lähtee.
Kun katsoo erilaisia listoja maista, joissa on hyvä elää, niin aina listalla on Pohjoismaat.
Mä rakastan Suomea. Vaihtelevat vuodenajat on ihania, synkkää ja kylmää on kyllä välillä mutta ei mun mielestä liikaa. Suomessa on kaunis luonto eikä ihmisetkään musta ole mitenkään erityisen rumia. Tykkään siitä ettei Suomessa ole liikaa väkinäistä sosiaalisuutta vaan saa olla rauhassa enkä koe olevani mitenkään erityksissä.