Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat! Ovatko miehenne teihin tyytyväisiä?

Vierailija
31.03.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sai melkein 15 kiloa pois.

Vierailija
2/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm ja 72kg. uskon, ettei moniakaan miehiä haittaa se ulkoinen olemus, mutta tuntuisi sairaalta, jos miehestä olisi " ihan ok" se, että vaimo on niin ylipainoinen, että se aiheuttaa jos diabetestä ja muita elintasosairauksia, joihin sitten kuolee ennenaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisena on minut ottanut, eikä ole sellaista tyyppiä joka yrittäisi toista muuttaa.

Vierailija
4/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen liian läski hänen makuunsa :(

Vierailija
5/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat lihonneet älyttömästi tapaamisemme jälkeen.

Olemme ostaneet kuntolaitteen ja käymme neljä kertaa viikossa lenkillä sekä olemme alkaneet kiinnittämään myös huomiota ruokavalioomme eli toivottavasti voimme kohta olla taas hoikkia ja hyväkuntoisia.

Olen 164 cm ja painan 69 ja kymppi pitäisi saada pois lähinnä perseestä, reisistä ja vatsasta.

Vierailija
6/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies taitaa olla vaan niin kohtelias ja varovainen ettei uskalla suoraa mulle sanoa että olis syytä laihduttaa..meinaan olisi kyllä ja ainakin 30 kiloa...mutta hän ei halua kai pahoittaa mieltäni, miksi pahoittaisin kun asia on se mikä on...eli lenkille...

Vierailija
7/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuukausi sitten synnyttänyt toisen ihanan lapsemme. Mies tietää kyllä, että aion pudottaa taas ylimääräiset pois, niin kuin ensimmäisen jälkeenkin, mutta ei ole sanallakaan maininnut kiloista. Hän ei ikinä sanoisi minua lihavaksi, vaikka tällä hetkellä onkin ainakin 20 kiloa ylimääräistä. Kehuu jatkuvasti kauniiksi ja sanoo miten paljon rakastaa. Normaalistikaan en ole laiha, vaan muodokkaasti ja tyytyväisenä normaalipainon ylärajoilla.

Itse en ole kyllä miestäni valinnut ulkonäön perusteella, vaikka hän ihan komea onkin. Onhan niitä komeita miehiä näkynyt, joilla tyhjät päät vain kolisevat. Paljon tärkeämpää oli samat mielenkiinnon kohteet, romanttisuus, fyysinen yhteensopivuus ;), älykkyys, sitoutuminen parisuhteeseen jne. Hänkin on sanonut, että kiinnostui aluksi minusta ulkonäön perusteella, mutta jos henkisesti ei oli klikannut olisi homma jäänyt siihen.

Vierailija
8/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskirintojen alla pesii krooninen hiivasieni, sen lemu ei houkuta ketään :(

Vierailija
9/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme, kun olin tästä vielä 12 kiloa lihavampi. Ihmettelin itse oiken miten hänen kalstainen mies huolii tällaisen lihavan akan. Mutta onellisisa olemme, ja mies kyllä jaksaa joka päivä kertoa kuinka olen hänen koko elämänsä:)

Vierailija
10/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavan läskiperseämmän kanssa miehellä on turvallinen olo: muut miehet eivät pyri jaolle.

annas kun vaimo pudottaa painoa oikein tosissaan ja vaatekoot alkavat pienentyä ja ulkonäkö upeutua, niin johan hermostuttaa - sitähän voi haluta joku muukin mies!

Vierailija
11/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuitenkin tietää, että hankkiudun taas kiloista eroon (nuorin nyt 4 kk) kuten ed. jälkeenkin ja ei huomauttele asiasta. Minunkin mieheni tykkää muodokkaista naisista,muttei kai näin lihavista muista kuin minusta :) Myös miehelleni tuli minun raskausaikanani yli kymmenen kiloa ylimääräistä, jotka varmaan tippuvat nyt ihan ruokaremontin avulla samalla kuin minun kiloni :)

Vierailija
12/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilot saavat kyytiä kunhan imettäminen loppuu

Vierailija
13/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pitää olla jotain josta saa kiinni"

" eipähän luut kolise"

" ulkonäöllä ei ole merkitystä"

" mieheni ei valita kiloistani"

keksikää lisää

Vierailija
14/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin valitsin mieheni painon perusteella. Itsekin olen todella laiha ja olisi kauheaa, jos hänellä olisi ollut vaikka viisi kiloa liikaa. Jos mieheni pitäisi minusta, vaikka lihoisin, jättäisin hänet itse. Ulkonäkö on tärkeintä!

Vierailija
15/18 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaisiko hän, että laihduttaisin... Luultavasti hän ajattelee, että tekisi meille molemmille hyvää saada painoa pois. Hän ei ole lihava, hiukan vaan ylipainoinen.

Suhteemme ei perustu ulkoisiin seikkoihin, vaikka mielestäni hän on kyllä hyvännäköinen ja hän kehuu minua kauniiksi. En ole koskaan joutunut häpeämään kilojani hänen silmissään. Hän kannustaa jos laihdutan, mutta ei pilkkaa jos into lopahtaa.

Tietenkin jokaiselle ylipainoiselle tekisi hyvää laihduttaa, mutta mielestäni on TODELLA pinnallista, jos mies kertoo vaimolleen miten hoikka pitäisi olla, jotta olisi hänen ihanteensa tms. Suhde on kyllä ihan väärillä raiteilla, jos ulkoiset asiat merkitsevät sisäisiä enemmän.

Vierailija
16/18 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

157/58

Vierailija
17/18 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pahapa sen on laihduttamista mulle ehdottaakaan, kun ei ole hoikka poika itsekään :D

Vierailija
18/18 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei kehunut silloinkaan kun painoin 30 kg vähemmän. Itse asiassa kun nyt tarkemmin mietin, niin uskon, että mieheni tykkäisi minusta enemmän jos olisin laihempi. Seksi sujuu näinkin mainiosti, mutta jotenkin luulen, että hoikka vaimo olisi miehestä mukavampi.

Tosin meillä " syömisongelmia" myös miehellä ja hänelläkin on jonkin verran ylimääräistä, jotka kieltämättä häiritsevät minua jonkin verran, mutta eivät tietenkään siten, että rakastaisin häntä jotenkin vähemmän kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme