Game of Thrones, uusin jakso
Mitä luulette, yhdistyykö Pohjoinen ja Dany nyt kun Sam aikoo kertoa Jonille, että Dragonstonella on lohikäärmelasia? Ja saako Jon tietää, että hän on Targaryen eikä Stark? Ja seuraako Pohjoinen siitä huolimatta Jonia vai kruunataanko Sansa Pohjoisen kunigattareksi?
Ja etenkin, minkä hiton takia Ed Sheeran on Game of Thronesissa?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Jon on tylsä, Sansa on tylsä, Dany on tylsä. Tyrion on sopiva hallitsemaan, koska hän on puoleksi Targyerien ja puoleksi Lannister - ja hemmetin fiksu. Jon ja Arya voi hoitaa pohjoisen. Dany voi mennä hullujenhuoneelle. Tyrion hoitaa lohikset. Jon voi lähteä pohjoiseen "seikkailemaan".
Mistä sait päähäsi että tyrion on tarkkis?!
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi henkilö, mutta mäkin oon sen kannalla, että se ei ole mahdoton ajatus, koska onhan Tyrionin äiti voinut pettää Tywiniä jonkun Targarienin kanssa. Se olisi myös mahdollisesti hyvä yhdistävä tekijä Jon Snowin, Danyn sekä Tyrionin välillä: jokaisessa on osa lohikäärmesukua. Heitä yhdistää jo se, että heidän äidit kuolivat synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi henkilö, mutta mäkin oon sen kannalla, että se ei ole mahdoton ajatus, koska onhan Tyrionin äiti voinut pettää Tywiniä jonkun Targarienin kanssa. Se olisi myös mahdollisesti hyvä yhdistävä tekijä Jon Snowin, Danyn sekä Tyrionin välillä: jokaisessa on osa lohikäärmesukua. Heitä yhdistää jo se, että heidän äidit kuolivat synnytyksessä.
Eihän danyn äiti kuollut synnytykseen! Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Koska Stannis kuoli, sehän siellä oli nämä aiemmat kaudet pitänyt majaa.
Mä mietinkin miks se pöytä näytti niin tutulta! Aika varmasti sitten Melisandrekin sinne matkalla.
Muistaakseni oli joku juttu että Tyrion on nähnyt unta lohikäärmeistä, ja se ois olennaista Targaryeneille. Korjatkaa jos oon väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni oli joku juttu että Tyrion on nähnyt unta lohikäärmeistä, ja se ois olennaista Targaryeneille. Korjatkaa jos oon väärässä.
Dragon dreams appear to have haunted those with the blood of the dragon throughout the generations; some more than others.
Members of House Targaryen and House Blackfyre have had these dreams.
"That night Tyrion Lannister dreamed of a battle that turned the hills of Westeros as red as blood. He was in the midst of it, dealing death with an axe as big as he was, fighting side by side with Barristan the Bold and Bittersteel as dragons wheeled across the sky above them. In the dream he had two heads, both noseless. His father led the enemy, so he slew him once again. Then he killed his brother Jaime, hacking at his face until it was a red ruin, laughing every time he struck a blow. Only when the fight was finished did he realise that his second head was weeping."
Aika mielenkiintonen toi Jaimen murha samassa unessa.
Nehän on kaikki tarkkeja! Uskokaa vasn, pian onkin mystisesti brienne, harmaa mato ja sam, kaikki targareja.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Mountain raiskannut Danyn äidin ja tappoi tämän. Jos joku Snown lisäksi on Tygarien se on Lord Varys
Apua mitä jengii täällä, puolet ei muista mitä on tapahtunut aiemmin ja heittelee typeriä kysymyksiä ja kommentteja. Sori vaan!
Mountain raiskasi ja tappoi Oberynin siskon, heitteli tämän lapset pitkin seiniä. Oberynin sisko oli naimisissa Danyn isoveljen kanssa, tuo samainen veli rakasti Talvivaaran Eddardin siskoa, Lyannaa.
Joskus luin teorian että Tyrionin isä ei ollutkaan Tywin vaan jopa Mad King. Tuon takia Tywin vihasi Tyrionia, sanoi ettei tämä ole hänen poikansa. Tyrion olisi lohikäärmeen kolmas pää, Dany, Jon ja Tyrion.
Jorah on niin mitäänsanomaton hahmo että who cares?!