Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game of Thrones, uusin jakso

Vierailija
17.07.2017 |

Mitä luulette, yhdistyykö Pohjoinen ja Dany nyt kun Sam aikoo kertoa Jonille, että Dragonstonella on lohikäärmelasia? Ja saako Jon tietää, että hän on Targaryen eikä Stark? Ja seuraako Pohjoinen siitä huolimatta Jonia vai kruunataanko Sansa Pohjoisen kunigattareksi?

Ja etenkin, minkä hiton takia Ed Sheeran on Game of Thronesissa?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami taitaa oppia tekemään Valyrian terästä noista kirjoista. Veikkaan, että sitä tehdään lohikäärmeen tulessa takomalla.

Vierailija
22/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Sheeran otettiin mukaan koska Maisie Williams (Arya) on suuri fani. En usko että nähdään häntä enää tulevissa jaksoissa.

Mites muuten, eikös Hodor ole nyt white walker? Sitä ei varmaan näkynyt siinä kohtauksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sit se villien jättiläinen (en muista nimeä) oli white walker!

Vierailija
24/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Elisa viihteen kautta HBO Nordic, mutta siellä ei näy kun 6 kautta :( mistä ihmeestä sen uusimman jakson näkee?

Vierailija
25/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sit se villien jättiläinen (en muista nimeä) oli white walker!

Ei se ollut kumpikaan "tutuista" jättiläisistä eli ei Wun Wun joka kuoli Talvivaarassa viime kaudella eikä Mag the mighty joka kuoli aiemmin kun villit hyökkäsi muurille. Niitä jättiläisiä oli wighteina ainakin kolme mutta ei Wun Wunia. 

Vierailija
26/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Elisa viihteen kautta HBO Nordic, mutta siellä ei näy kun 6 kautta :( mistä ihmeestä sen uusimman jakson näkee?

Ilmestyy aikanaan tän päivän aikana sinne toivottavasti.. Suoraan HBO nordicilta sen olisi nähnyt jo neljältä yöllä mutta siinä kestää aina että ne ilmestyy noihin operaattorien omiin ohjelmakirjastoihin. 

Vierailija
27/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami taitaa oppia tekemään Valyrian terästä noista kirjoista. Veikkaan, että sitä tehdään lohikäärmeen tulessa takomalla.

Minun skenaarioni tästä:

Sam parantaa Jorahin ja kertoo talvizombeista -> Jorah palaa Danyn luo. Jon on tällöin jo Dragonstonessa Danyn riesana, kärhämää näiden kahden välillä, Dany ei usko white walker-uhkaa tai pitää valtaistuinta tärkeämpänä, Jon turhautuu -> Jorah kertoo kokemuksistaan ja Samin tapaamisesta, mikä kääntää Danyn pään -> Dany & Jon sopii -> perustetaan Valyrian steel-paja yhdessä

Vierailija
28/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyy aikanaan tän päivän aikana sinne toivottavasti.. Suoraan HBO nordicilta sen olisi nähnyt jo neljältä yöllä mutta siinä kestää aina että ne ilmestyy noihin operaattorien omiin ohjelmakirjastoihin. 

Tulee se samantien sinne silloin aamuyöllä (klo 4). Minä katsoin sen HBO Nordicilta samantien tänäaamuna, kun heräsin vähän ennen viittä.

Tässä suora linkki jaksoon https://fi.hbonordic.com/series/game-of-thrones/season-7/episode-1/1f10…

Vierailija
29/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä laitteella te katsotte HBO Nordicia jos GoT ei näy siellä heti aamuyöstä? Mä katsoin läppäriltä tän uusimman jakson seitsemän aikaan aamulla.

Vierailija
30/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti HBO Nordicilla oli asiassa ongelmia, ja jakso tuli näkyviin vasta iltapäivällä. Onneksi me viivyteltiin katsomista ja alettiin katsoa vasta nyt päivällä, muuten olis tullut itku ja parku pettymyksestä... Meillä näkyi normaalisti, Hesarista (netti) vasta luettiin tuosta ongelmasta.

Vierailija
31/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti HBO Nordicilla oli asiassa ongelmia, ja jakso tuli näkyviin vasta iltapäivällä. Onneksi me viivyteltiin katsomista ja alettiin katsoa vasta nyt päivällä, muuten olis tullut itku ja parku pettymyksestä... Meillä näkyi normaalisti, Hesarista (netti) vasta luettiin tuosta ongelmasta.

Eikä tullut, minä katsoin sen Nordicilta heti aamulla kun heräsin, siellä se on ollut ainakin kello seitsemästä lähtien.

Vierailija
32/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmennän vielä äskeistä, että ongelma oli nimenomaan Elisa Viihteen kautta tilatussa kanavapaketissa, siksi nuo muut ovat päässeet katsomaan jakson normaalisti. Meillä myös Elisa Viihde.

Vierailija
33/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tämä on, ettei se jakso tullut näkyviin vasta kuin nyt iltapäivällä? Itse olin yövuorossa ja katsoin tämän uusimman jakson tänään ennen nukkumaanmenoa aamulla. Otettiinko jakso siis pois Nordicin sivuilta tässä välissä ja nyt laitettiin sitten takaisin? Vai miten ihmiset eivät sitä nähneet?

Vierailija
34/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tullut, minä katsoin sen Nordicilta heti aamulla kun heräsin, siellä se on ollut ainakin kello seitsemästä lähtien.

Joo, siis onglema oli Elisa Viihteen kautta tilatussa kanavapaketissa. Mies vain siteeras minulle Hesarin juttua, piti itse käydä se vielä lukemassa. Nordicilla jakso on ollut normaalisti, mutta Elisa Viihteen kautta kanavan tilanneilla se ei ole näkynyt.

Vierailija
35/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmennän vielä äskeistä, että ongelma oli nimenomaan Elisa Viihteen kautta tilatussa kanavapaketissa, siksi nuo muut ovat päässeet katsomaan jakson normaalisti. Meillä myös Elisa Viihde.

Aa, no tämä selittää.

Vierailija
36/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksi niistä alun white walkereista oli Ygritte?

Vierailija
38/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleensä kauheasti välittänyt Sam-kohtauksista, mutta pakko kyllä myöntää, että se kooste Samin työaskareista timanttinen. Ei tee hetkeen mieli nähdä valurautapannua/etanapannua :D

Vierailija
39/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Sheeranin porukka nuotiolla oli turha kohtaus. Epätodellisen "hyviksiä"...kuin olisivat olleet jostain ihan eri sarjasta. Jos Sheeran oli pakko laittaa minirooliin, olisivat pistäneet mielummin vaikka joksikin pikkupahikseksi, yhdeksi Walter Freyn miehistä, random-kyläjuopoksi tai vaikka sitten rähjääntyneeksi trubaduuriksi jonnekin varjoiselle kujalle. Nyt oli liian enkelimäistä nuotiopiirimeininkiä. Olisin kaivannut hahmoon päälleliimatun kiltin pojan sijasta edes jotain yllätyksellisyyttä.

Muuten oli hyvä jakso.

Vierailija
40/71 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dragonstone (?) vaikutti melko hulppealta ja hyvin säilyneeltä paikalta. Miksei tuolla ollut mitään muuta sukua/porukkaa pitämässä majaa, vaikka puitteet on kunnossa? Miten on pysynyt tyhjillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän