Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin uutta Moccamaster kahvinkeitintä mieheltäni

Leena
16.07.2017 |

Minulla on siis rikkinäinen kahvinkeitin kotona, joten pyysin rakasta miestäni ostamaan minulle uuden laadukkaan Moccamaster keittimen ja tämän toiveen hän lupasi täyttää.

Aikaa kulunut jo muutama viikko mutta eipä ole näkynyt uutta keitintä! Ensi viikolla olisi miehen lapsen syntymäpäivä ja minä olen luvannut hoitaa leipomisen ja kaiken muun tarjottavan. Jos ei uusi keitin ilmesty niin sanon miehelleni että olen leiponut kaikki lupaamani herkut ja juhlien alla lähden itse äitini luokse kylään. En siis leivo kuitenkaaan mitään vaan annan vain mieheni ymmärtää kaiken olevan valmista :) Saa ukko sitten juhlissa selittää miksi ei ole mitään tarjottavaa eikä myöskään kahvia!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensin kirjoittaisit sen oikein.

Vierailija
2/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Mies voinut unohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa "hieno" näpäytys...not...Ensi kerralla kun sä unohdat jotain,ni miehesi tulee näpäyttämään sua takas monin verroin pahemmin. Sitä odotellessa..

Vierailija
4/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä suhde. Osta itse oma kahvinkeittimesi, törkeää pyytää sitä mieheltä. Oksettava myös tuo suunnitelmasi.

Vierailija
5/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moccamaster kirjoitetaan juuri näin! Tarkista vaikka netistä itse oikea kirjoitustapa.

Vierailija
6/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen? Kyllä tuollaiselta ihmiseltä voi hyvin odottaa noin ylimielistä kirjoitusvirhettäkin. Pyytänyt mieheltään kahvinkeitintä ilmaiseksi ja nyt aikoo valehdella ja kadota juhlien alta. Hyi.

Vierailija
7/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa; mies on unohtanut jo koko asian! Sinuna lähtisin vain reissuun ja lähtiessäsi sanoisin, että luulit ihan, että juhlia ei pidetäkään, kun ei kahvinkeitintä sitten hankittukaan, niin et sitten ruvennut leipomaankaan. Jos mies sitten paniikissa hakee keittimen ( tarkista että on se parempi ( ja kalliimpi malli) josta kannun saa nostettua ilman, että suodatinosa on ensin nostettava pois) leivo jotakin ja mies hakee loput leipomosta omaan piikkiinsä. Näin sinä olet toiminut oikein, eikä sinun toiminnastasi voi suuttua.

Vierailija
8/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen keittimen merkki/valmistaja on Technivorm

Moccamaster on sen malli

Vierailija
9/10 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esaddd kirjoitti:

Sen keittimen merkki/valmistaja on Technivorm

Moccamaster on sen malli

Kuinka moni sanoo ostavansa Technivorm kahvin keittimen? Tai kuka edes tietää googlettamatta mikä se on?

Kaikki kuitenkin tietää Moccamaster.kahvinkeittimen!

Miten ukkoa  kannattaisi muistuttaa asiasta?

Vierailija
10/10 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te edes asu yhdessä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi