Aavistitko, että mieskin on ihastunut/rakastunut?
Itselläni on vahva tunne, että välillämme on jotain syvempää. Mitään järkevää selitystä sille ei ole, ei siis mitään lausuttuja sanoja tms. Ainoastaan ihmeellinen tunnelma, kun olemme tekemisissä. Minusta tuntuu siltä, että olemme ihastuneita toisiimme, mutta vasta aika näyttää onko vaistoni oikeassa. En koskaan kuvittele tällaisia asioita miehistä ja siksi nyt ihmettelen tunteitani. Onko sinulle käynyt samoin? Kertoiko vaisto, että tunne on molemminpuolinen ennen kuin mitään oli tapahtunut?
Kommentit (15)
Joo ja ei. Mulle tuli tuollainen tunne ensimmäistä kertaa ikinä ja olinkin ihan varma että tämä on nyt se kuuluisa tunne joka tulee kun tapaa "sen oikean" ja että niin "se oikea" tosiaan löytyy kun sitä vähiten odottaa.
Todellisuudessa mies oli vain tavallista taitavampi peluri, joka halusi sitä samaa mitä kaikki muutkin miehet tähän asti, eli pelkkää seksiä. Lisäksi mies oli naimisissa. Ei tosiaan ollut "se oikea".
N40
Haluaisin uskoa, että sen vaistoaa.
Veikkaan että vaistoni sanoo väärin. Kai hän olisi tehnyt jo aloitteen jos olisi tehdäkseen. Olen vanhanaikainen ja minusta aloitteenteko kuuluu miehelle. Jos jään sen takia yksin niin voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja ei. Mulle tuli tuollainen tunne ensimmäistä kertaa ikinä ja olinkin ihan varma että tämä on nyt se kuuluisa tunne joka tulee kun tapaa "sen oikean" ja että niin "se oikea" tosiaan löytyy kun sitä vähiten odottaa.
Todellisuudessa mies oli vain tavallista taitavampi peluri, joka halusi sitä samaa mitä kaikki muutkin miehet tähän asti, eli pelkkää seksiä. Lisäksi mies oli naimisissa. Ei tosiaan ollut "se oikea".
N40
Voi ei miten ikävää :( Miten kaikki paljastui?
Kokeile vähän juosta mieskohteesi perässä, metrolaitureilta, linjalaitureilta toiselle, kilju perässä (varsinkin silloin kun tämä torjuu sinut
tai
sosiaalinen kykysi rajoittuu pään aukomiseen
tai
kuka on se nainen tämän miehen seurassa?
Huuda radioon (vaikka kaikki meuhkaaminen onkin mennyt ihan hukkaan) niin ehkä tämä RAKASTUU tuollaiseen ensi vuonna, (tai sitten ei).
Siitä tulee yksilöidylle naikkoselle muutakin piinaa,,se muuten varmaan sattuu.
Aavistin, että mies on ihastunut/rakastunut. Harmi vain kyseessä oli mieheni ja tuo nainen ei ollut minä. Ei voinut tuon naisen seurassa pidättää hymyään, katseet eivät olleet normaalia pidempiä vaan päinvastoin katkesivat ennen aikojaan, kaikki tilanteet nähdä toinen käytti hyväkseen. Ja tämä kaikki ennen mitään vihjailevaa viestittelyä.
Ulkopuolinen sen ainakin huomaa. En sitten tiedä tajuaako itse kohde sitä, riippuu varmaan miten varma on omasta viehätysvoimastaan.
Sanoisin että ydinmerkki on se, voiko katsoa toista silmiin yhtä kauan kuin muita, vai vaivautuuko siitä jotenkin.
kyllä sen ihastumisen huomaa... ei sitä montaa kertaa näekään ihmistä jos ei siinä ole jotain. itseltä voi kysyä kysymystä "mitä vikaa löydät kyseisestä ihmisestä" jos et osaa vastata.... on homma aika selvä... lisäksi aika hänen kanssaan liitää.... eikä välttämättä sanoja tarvita... vaikka ei se nyt täydellistä ole mutta kotoisen tuntuista ja tiet löytää aina yhteen huolimatta pikku mokista.:) itse näin vanhempana huomannut että ei tarvitse edes toista kontrolloida kun tietää että tunteet on samalla tasolla.
ontuvaa jättämistä kun ei edes otettu, kirjoitti:
Kokeile vähän juosta mieskohteesi perässä, metrolaitureilta, linjalaitureilta toiselle, kilju perässä (varsinkin silloin kun tämä torjuu sinut
tai
sosiaalinen kykysi rajoittuu pään aukomiseen
tai
kuka on se nainen tämän miehen seurassa?Huuda radioon (vaikka kaikki meuhkaaminen onkin mennyt ihan hukkaan) niin ehkä tämä RAKASTUU tuollaiseen ensi vuonna, (tai sitten ei).
Siitä tulee yksilöidylle naikkoselle muutakin piinaa,,se muuten varmaan sattuu.
Sulla on skitsofrenia, eikös olekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Oltiin tapailtu pari kuukautta ja sitten yksiltä treffeiltä päädyttiin minun luokse ja harrastettiin seksiä. Siinä sitten loikoiltiin ja pussailtiin ja mies alkoikin tehdä lähtöä. Totesin sitten ihmeissäni että jää nyt hyvä ihminen yöksi ja mies totesi ettei "hallitus" varmasti tykkäisi siitä ajatuksesta.
Kyllä mä tiesin, en aavistanut vaan tiesin. Oli niin selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Oltiin tapailtu pari kuukautta ja sitten yksiltä treffeiltä päädyttiin minun luokse ja harrastettiin seksiä. Siinä sitten loikoiltiin ja pussailtiin ja mies alkoikin tehdä lähtöä. Totesin sitten ihmeissäni että jää nyt hyvä ihminen yöksi ja mies totesi ettei "hallitus" varmasti tykkäisi siitä ajatuksesta.
Aika sika jätkä.
Rakkauden tuntee aina. Ilman sanojakin.
Olen itse monta kertaa ajatellut tavanneeni sen oikean. On ollut kipinää, intohimoa, katseiden vaihtoa, tuijottelua yms. Jopa mies joka sanoi ekana iltana että olen se oikea.
No arvatenkin ei ollut. :D ei mitään maagista oikeaa ole olemassa, on vaan ihmisiä jotka miellyttävät silmää ja sieluasi. Ei sen erikoisempaa.
Mulle kävi just niin. En voinut uskoa, että tunne olisi molemminpuolinen, mutta olipa vaan. :)