Mies pitää miehistä
Aika shokki ja tuli. 35v oltu yhdessä. Toki hänessä on viitteitä ollut. Mutta erohan tässä tuli. On rakastunut kaveriinsa jota toki on ihaillut elämänsä. Aika ontto olo?
Kommentit (75)
Kauan se viitsikin kaapissa kyhjöttää. Hyvä hänelle, että uskaltaa lopulta olla se, joka on ja elää omannäköistään elämää. Eikä se voi sinullekaan huono asia olla, että pääsit kulissista irti, vaikka nyt aluksi voi vähän tyhjältä tuntua. Siitä pikkuhiljaa rakennat sinäkin itsellesi uuden, itsesi näköisen elämän.
Kyllä se satuttaa. Mun mies eli myös 20v minun kanssa. Samalla oli suhde mieheen
Olihan alussa ne stringit outoja kun mies käytti niitä? Ja se naisviha? Ap
Kaikki vuodet hän mietti miehiä? Ajatella . Ja miltä minusta tuntuu? Rakastin häntä ja paljon- ap
Mun mies kertoi kanssa. Oltu 10v yhdessä . Kaksi lasta. Olen järkyttynyt. Ja en tosiaan tiedä miten tästä eteenpäin?
Mun mies on 55v. Naapurin kanssa oli liiankin kivaa. Selvisi myöhemmin miksi oli kivaa. Ihan samassa paskassa olen. Ja ei tunnu hyvältä
Olen kuullut myös että vuosikymmeniä ollut hetero suhde niin mies eroaa ja löytää itsestä uuden puolen toisen miehen kanssa. Mielestäni ei mitään kummallisempaa. Olen mies ja pitkään olin avoliitossa toisen miehen kanssa. Erosimme 2014. Yhdessä olimme 18v.
Menella homolla on vakiintunut naispiiri ystävineen. Kysyin, että miksi ja tyttiksen vastaus oli, että homollakin on äiti. Bi-seksuaalisuus on nykyään niin normi-tavista kuin vain voi olla. Muistaakseni naisilla tutkimusten mukaan jopa 60-70%:a.
Mitä nämä miettii? Miksi sitä aviopuolisoa joka kuitenkin rakastaa tätä miestä , niin hänelle ei voi kertoa?
Vierailija wrote:
Kukaan ei mieti miten tämä sattuu siihen aviopuolisoon?
Ei kait pysty koska oma hyvä olo on tärkein. Ihan sama miten muita satuttaa
Ei varmaan tarvetta lisääntyä, niin samapa tuo siinä vaiheessa varmaan hänellä mihin reikään ennalta ehkäisee virtsankarkailun syntymistä? Surullista kannaltasi, jos olet terveysalalla, niin tulevaisuudessa vaihtaa vaippoja ja hoitaa avannepussia. Miettikää ainakin sitä taloudellista kuormitusta mitä vaurioitunut suoli voi aiheuttaa 😵💫😵💫😵💫😵💫
Jännä kun kerroin tästä lähipiirille niin sympatiat tuli miehen puolelle? Kukaan ei kertaakaan kysynyt miten jaksan? Ap
Tänäpäivänä on ihan normaalia harrastaa yhdyntää sama sukupuolisen kanssa. Näköjään myös +60v.
Se piilohomous on kyllä kamalaa!